Xειροκίνητα κιβώτια για τις μελλοντικές Lamborghini
Οι τεχνικοί της Lamborghini γνωρίζουν πως να κάνουν διαφορετικά τα πράγματα.
Από τις πρώτες ημέρες της Lamborghini, οι άνθρωποί της έθεταν στόχο την ικανοποίηση του οδηγού, κάτι που αναμένεται να συμβεί και στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας έξυπνες τεχνολογίες και τις δυνατότητες που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση.
Το πρόσφατο ντεμπούτο του αμιγώς ηλεκτρικού πρωτοτύπου Lamborghini Lanzador αποτέλεσε το πρώτο εγχείρημα της ιταλικής μάρκας στα EV και αποκάλυψε μια απροσδόκητη καινοτομία, τη χρήση paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι για τον έλεγχο του torque vectoring στον πίσω άξονα.
Ο Rouven Mohr, επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Lamborghini, περιέγραψε την πρόθεση της εταιρείας λέγοντας ότι θέλουν να προσφέρουν δυναμική χειρισμού παρόμοια με τα αντίστοιχα συμβατικά αυτοκίνητα.
Θα πρόκειται για αληθινό σύστημα αλλαγής σχέσεων και όχι προσομείωσης όπως κάνουν κάποιοι άλλοι κατασκευαστές.
Η Lamborghini αναγνωρίζει τις δυνατότητες του ηλεκτρικού torque vectoring και του ελέγχου της ταχύτητας των τροχών, καθώς αυτοί οι μηχανισμοί δεν έχουν τις χρονικές καθυστερήσεις που είναι εγγενείς στα συστήματα κίνησης που βασίζονται στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Αξιοποιώντας αυτές τις στιγμιαίες αντιδράσεις των ηλεκτροκινητήρων, η Lamborghini σκοπεύει να φέρει επανάσταση στη δυναμική της οδήγησης.
Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση επιτρέπει τον χειροκίνητο έλεγχο μέσω των paddles που είναι τοποθετημένα στο τιμόνι, επιτρέποντας στους οδηγούς να διαμορφώνουν την κατανομή της ροπής κατά τη διάρκεια των στροφών.
Αν και η Lanzador είναι προς το παρόν ένα πρωτότυπο που προορίζεται παραγωγή το 2028, ο Mohr επιβεβαίωσε ότι η ανάπτυξη του μοντέλου παραγωγής βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, με μεγάλη έμφαση στην εφαρμογή του on-demand torque vectoring.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr