Με ηλεκτροκινητήρα η Mercedes–Benz SL «Παγόδα»
Ένα από τα πιο θρυλικά μοντέλα της Mercedes-Benz, μεταμορφώνεται σε αμιγώς ηλεκτρικό.
Η Mercedes-Benz SL (W113) του 1963, είναι ομολογουμένως μια από τις πιο κλασικές γενιές του γερμανικού roadster, σχεδιασμένο από τους θρυλικούς Paul Bracq και Bela Barenyi, ενώ πλέον αποτελεί ένα κλασικό και περιζήτητο μοντέλο.
Η βρετανική εταιρεία Everrati αποφάσισε να προχωρήσει σε μία δραστική αλλαγή των μηχανικών τμημάτων της «Παγόδας», μεταμορφώνοντάς την σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.
Έτσι στη θέση του 6κύλινδρου μοτέρ εσωτερικής καύσης βρίσκεται τώρα ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η ηλεκτρική SL, διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με τη βασική να αποδίδει 176 ίππους και 240 Nm, ενώ η κορυφαία φτάνει τους 304 ίππους και 300 Nm.
Η Everrati υποστηρίζει ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 200 χλμ/ώρα, που ταιριάζει με τη βενζινοκίνητη SL, με το «0-100 χλμ/ώρα», να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία 68 kWh επιτρέπει αυτονομία πάνω από 322 χλμ.
Η Everrati φρόντισε ώστε η ισορροπία βάρους να παραμείνει κοντά στην αρχική, όπως και με το συνολικό βάρος, ώστε να μην διακυβεύεται η δυναμική συμπεριφορά.
Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών κατασκευάστηκε στο χέρι και ανακαινίστηκε από την Hilton & Moss, μια αντιπροσωπεία κλασικών αυτοκινήτων στην Αγγλία.
Σεβόμενοι τον αρχικό σχεδιασμό, δεν άλλαξαν τίποτα στο εξωτερικό ή το εσωτερικό. παραμερίζοντας τα αναθεωρημένα, αλλά ακόμα ρετρό καντράν. Αυτό σημαίνει ότι ο μόνος τρόπος για να διαπιστώσει κάποιος ότι πρόκειται για ηλεκτρική SL, είναι η απουσία της εξάτμισης και του ανάλογου ήχου από το μοτέρ.
Η «Παγόδα», που ονομάστηκε έτσι λόγω του επιβλητικού σχήματος της οροφής της, ήταν το προσωπικό αυτοκίνητο πολλών celebrities, συμπεριλαμβανομένων μουσικών "ειδώλων" όπως οι John Lennon και Tina Turner, διάσημων ηθοποιών σαν την Audrey Hepburn και τον Charlton Heston, αλλά και βετεράνων οδηγών, όπως ο David Coulthard.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr