Η Miele ως Platinum Χορηγός στο Navarino Challenge 2024, προσέφερε αξέχαστες στιγμές στους συμμετέχοντες μέσα από cooking masterclasses και γευσιγνωσίες και συνδυάζοντας γαστρονομία και αθλητικό τουρισμό
Η Hyundai δημιουργεί τέχνη
Η Hyundai δημιουργεί τέχνη
Στο πλαίσιο της υποστήριξης της υποψηφιότητας της Κορεάτικης πόλης Busan για τη φιλοξενία του Wolrd Expo 2030 o όμιλος Hyundai συνεργάστηκε με τον καλλιτέχνη γκράφιτι Jay Flow για τη δημιουργία μιας σειράς Art Cars τα οποία παρουσιάστηκαν σε σχετικό συνέδριο στο Παρίσι
Ο όμιλος Hyundai ξεκίνησε μια εκστρατεία για την υποστήριξη της προσπάθειας της Busan, που αποτελεί το μεγαλύτερο λιμάνι της Ν. Κορέας, να φιλοξενήσει την Παγκόσμια Έκθεση 2030 (World Expo) και παρουσιάζει μια σειρά από εντυπωσιακά αυτοκίνητα τέχνης. Συνολικά, η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία έχει δημιουργήσει τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα τέχνης που θα παρουσιαστούν στο Busan Expo Symposium και σε μια συναυλία K-Pop που θα πραγματοποιηθεί στο Παρίσι, από τις 9 έως τις 15 Οκτωβρίου.
Τα 10 αυτοκίνητα θα δοθούν στην κορεατική αντιπροσωπεία που θα παρευρεθεί στην εκδήλωση και περιλαμβάνουν μεταξύ τους ένα Hyundai Ioniq 5 και ένα Kia EV6.
Στο Παρίσι, τα αυτοκίνητα τέχνης θα εκτίθενται κοντά σε ιστορικά ορόσημα, όπως ο Πύργος του Άιφελ και το Μουσείο του Λούβρου. Κάθε ένα από αυτά είναι τυλιγμένο σε ένα πολύχρωμο σχέδιο γκράφιτι με διάσημες εικόνες από τη Busan, όπως κύματα του ωκεανού, τη γέφυρα Gwangan, γλάρους και ένα σύνθημα που γράφει “Το Busan είναι έτοιμο”. Κάθε ένα από τα καλλιτεχνικά αυτοκίνητα δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Κορεάτη καλλιτέχνη γκράφιτι Jay Flow.
Η Hyundai πιστεύει ότι η καμπάνια της στη Γαλλία θα βοηθήσει στη διάδοση του μηνύματος της προσπάθειας της Busan να φιλοξενήσει την Παγκόσμια Έκθεση 2030 σε αξιωματούχους από χώρες μέλη της Διεθνούς Επιτροπής Εκθέσεων BIE (Bureau International des Expositions) και τουρίστες σε όλο τον κόσμο. Το θέμα της υποψηφιότητας της Busan είναι «Μεταμορφώνοντας τον κόσμο μας, πλοήγηση προς ένα καλύτερο μέλλον».
Τα 10 αυτοκίνητα θα δοθούν στην κορεατική αντιπροσωπεία που θα παρευρεθεί στην εκδήλωση και περιλαμβάνουν μεταξύ τους ένα Hyundai Ioniq 5 και ένα Kia EV6.
Στο Παρίσι, τα αυτοκίνητα τέχνης θα εκτίθενται κοντά σε ιστορικά ορόσημα, όπως ο Πύργος του Άιφελ και το Μουσείο του Λούβρου. Κάθε ένα από αυτά είναι τυλιγμένο σε ένα πολύχρωμο σχέδιο γκράφιτι με διάσημες εικόνες από τη Busan, όπως κύματα του ωκεανού, τη γέφυρα Gwangan, γλάρους και ένα σύνθημα που γράφει “Το Busan είναι έτοιμο”. Κάθε ένα από τα καλλιτεχνικά αυτοκίνητα δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Κορεάτη καλλιτέχνη γκράφιτι Jay Flow.
Η Hyundai πιστεύει ότι η καμπάνια της στη Γαλλία θα βοηθήσει στη διάδοση του μηνύματος της προσπάθειας της Busan να φιλοξενήσει την Παγκόσμια Έκθεση 2030 σε αξιωματούχους από χώρες μέλη της Διεθνούς Επιτροπής Εκθέσεων BIE (Bureau International des Expositions) και τουρίστες σε όλο τον κόσμο. Το θέμα της υποψηφιότητας της Busan είναι «Μεταμορφώνοντας τον κόσμο μας, πλοήγηση προς ένα καλύτερο μέλλον».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα