Αργεί η ηλεκτρική McLaren
17.10.2023
17:00
Σύμφωνα με δηλώσεις του αφεντικού της McLaren, Michael Leiters, η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης δεν είναι ακόμα σε θέση να καλύψει απόλυτα όλες τις πτυχές τις οποίες οφείλει να υπηρετεί ένα supercar
Η ηλεκτροκίνηση γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στα καθημερινά αυτοκίνητα. Όμως δεν είναι ακόμα έτοιμη να υπηρετήσει την κατηγορία των supercars χωρίς την ανάγκη για υποχωρήσεις, κυρίως σε θέματα που σχετίζονται με τον οδηγικό χαρακτήρα.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της McLaren, Michael Leiters, τα πλήρως ηλεκτρικά supercars δεν αναμένεται να γίνουν πραγματικότητα πριν από το 2030, λόγω της ανάγκης για πρόοδο στην τεχνολογία των μπαταριών. Η McLaren τονίζει τη σημασία της διατήρησης της ευελιξίας ενός αυτοκινήτου και της άμεσης επαφής με τον οδηγό, η οποία θα διακυβευόταν από τις βαριές μπαταρίες. Ο Leiters υπογράμμισε τη σημασία της μείωσης του βάρους στο επίπεδο των σημερινών μοντέλων, περίπου 1.500 κιλά, ώστε να διατηρηθεί η ουσία της μάρκας McLaren.
Παρά τη στάση αυτή, οι παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες μεταβαίνουν με ταχείς ρυθμούς στα ηλεκτρικά οχήματα, με τις μάρκες σπορ αυτοκινήτων να αγκαλιάζουν επίσης αυτή την τάση. Η McLaren, ενώ διερευνά το ενδεχόμενο ενός SUV, εστιάζει κυρίως στα plug-in υβριδικά, καθώς οι κινητήρες εσωτερικής καύσης γίνονται όλο και πιο εξειδικευμένοι. Το πρώτο εξάμηνο του 2023, η McLaren είχε μια αξιοσημείωτη αύξηση 52% στις παγκόσμιες πωλήσεις σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τις 1.292 μονάδες. Ισχυρή ζήτηση παρατηρήθηκε στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία, με τη Μέση Ανατολή να παρουσιάζει σημαντικές δυνατότητες και σημαντική πελατειακή βάση, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 2% του παγκόσμιου όγκου πωλήσεων της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της McLaren, Michael Leiters, τα πλήρως ηλεκτρικά supercars δεν αναμένεται να γίνουν πραγματικότητα πριν από το 2030, λόγω της ανάγκης για πρόοδο στην τεχνολογία των μπαταριών. Η McLaren τονίζει τη σημασία της διατήρησης της ευελιξίας ενός αυτοκινήτου και της άμεσης επαφής με τον οδηγό, η οποία θα διακυβευόταν από τις βαριές μπαταρίες. Ο Leiters υπογράμμισε τη σημασία της μείωσης του βάρους στο επίπεδο των σημερινών μοντέλων, περίπου 1.500 κιλά, ώστε να διατηρηθεί η ουσία της μάρκας McLaren.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr