Με μια ιστορία που εκτείνεται σε τρεις αιώνες, η Nestlé συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και εφαρμόζοντας υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία
Toyota Supra με καρδιά από BMW M
Toyota Supra με καρδιά από BMW M
H Toyota ετοιμάζει το κύκνειο άσμα της Supra με μία έκδοση που θα δημιουργηθεί με την βοήθεια της BMW M
UPD:
Η συνεργασία της Toyota με την BMW για την παράλληλη εξέλιξη των μοντέλων Supra και Z4 είχε μέχρι σήμερα αφήσει ένα εμφανές κενό στους φανατικούς φίλους της ιαπωνικής εταιρίας. Μία έκδοση δηλαδή που θα χρησιμοποιούσε τους κινητήρες Μ της BMW, για να δημιουργήσουν το απόλυτο κουπέ της Toyota.
Όπως όλα δείχνουν, οι Ιάπωνες βρίσκονται στο τελικό στάδιο δοκιμών της Supra GRMN στο Nurburgring, η οποία θα είναι το αποκορύφωμα του μοντέλου πριν την απόσυρσή του από την αγορά προς τα τέλη της δεκαετίας.
Με την εξέλιξή της ασχολείται το τμήμα Gazoo Racing και οι φήμες οργιάζουν. Εκτός από τις πολλές αλλαγές που θα υπάρχουν στο αμάξωμα, με έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα, το σημαντικό θα βρίσκεται στα μηχανικά μέρη. Εκεί αναμένεται να φιλοξενηθεί ο εξακύλινδρος εν σειρά S58 της BMW από τις Μ3/Μ4 με την απόδοσή του να φθάνει τους 550 ίππους. Προφανώς θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις και στο υπόλοιπο πακέτο, με νέες αναρτήσεις, πιο ενισχυμένο πλαίσιο, μεγαλύτερους τροχούς και όλα όσα χρειάζονται για να μετατραπεί η Supra σε ένα κορυφαίο σπορ μοντέλο. Όσο για την διαφοροποίηση μεταξύ της Ζ4 και της Supra, όπως φαίνεται οι Ιάπωνες θα ακολουθήσουν μία πιο hardcore προσέγγιση, με ένα πιο πισταδόρικο στήσιμο από το αδελφό γερμανικό μοντέλο.
Όπως όλα δείχνουν, οι Ιάπωνες βρίσκονται στο τελικό στάδιο δοκιμών της Supra GRMN στο Nurburgring, η οποία θα είναι το αποκορύφωμα του μοντέλου πριν την απόσυρσή του από την αγορά προς τα τέλη της δεκαετίας.
Με την εξέλιξή της ασχολείται το τμήμα Gazoo Racing και οι φήμες οργιάζουν. Εκτός από τις πολλές αλλαγές που θα υπάρχουν στο αμάξωμα, με έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα, το σημαντικό θα βρίσκεται στα μηχανικά μέρη. Εκεί αναμένεται να φιλοξενηθεί ο εξακύλινδρος εν σειρά S58 της BMW από τις Μ3/Μ4 με την απόδοσή του να φθάνει τους 550 ίππους. Προφανώς θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις και στο υπόλοιπο πακέτο, με νέες αναρτήσεις, πιο ενισχυμένο πλαίσιο, μεγαλύτερους τροχούς και όλα όσα χρειάζονται για να μετατραπεί η Supra σε ένα κορυφαίο σπορ μοντέλο. Όσο για την διαφοροποίηση μεταξύ της Ζ4 και της Supra, όπως φαίνεται οι Ιάπωνες θα ακολουθήσουν μία πιο hardcore προσέγγιση, με ένα πιο πισταδόρικο στήσιμο από το αδελφό γερμανικό μοντέλο.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα