Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Η Italdesign τιμά το παρελθόν
Η Italdesign τιμά το παρελθόν
Ένα πρωτότυπο του Giugiaro από το 1973 αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για το σχεδιασμό ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου από την Italdesign
Οι δημιουργίες του παρελθόντος μπορούν να ξαναγεννηθούν σήμερα, σε ακόμα καλύτερη μορφή από πριν και για να το αποδείξει αυτό έρχεται το Italdesign Asso di Picche In Movimento, ένα ψηφιακό πρωτότυπο ενός ηλεκτρικού 2+2, που αποτίει φόρο τιμής σε ένα «έργο τέχνης του 1973». Για να κατανοήσουμε καλύτερα τη σημερινή ψηφιακή δημιουργία, θα πρέπει να γυρίσουμε τους δείκτες του χρόνου 50 χρόνια πίσω, όταν ο Giugiaro και η ομάδα εργασίας του από το Italdesign Style Center παρουσίασαν το Asso di Picche στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1973. Μια μελέτη για ένα σπορ κουπέ 2+2 βασισμένο στο πλαίσιο και τη μηχανική του Audi 80 της εποχής, που ήθελε και αναπτύχθηκε για το ιστορικό αμάξωμα Karmann, με στιλιστικές αναφορές στις προηγούμενες ιδέες Alfa Romeo Caimano και Maserati Boomerang της Italdesign. Με την εμπειρία πενήντα χρόνων τεχνολογικής εξέλιξης, η Italdesign με έδρα το Τορίνο θέλει έτσι να αποτίσει φόρο τιμής στο παρελθόν της και ταυτόχρονα να επιδείξει την ικανότητά της να μεταφέρει την παράδοση στην παραγωγή του σήμερα και του αύριο.
Ο Joaquin Garcia, Επικεφαλής Σχεδίασης της Italdesign, περιγράφει τη νέα ψηφιακή ιδέα ως εξής: «Πενήντα χρόνια αργότερα, η σχεδίαση ενός μοντέλου αυτοκινήτου συνεχίζει να είναι η επίσημη ερμηνεία της έννοιας της κίνησης».
Οι εσωτερικοί χώροι του ψηφιακού Asso di Picche In Movimento έχουν διατηρηθεί πιστοί στο πρωτότυπο του 1973, με ρύθμιση 2+2 που ευνοεί τη μέγιστη άνεση για τον οδηγό και τον συνοδηγό να «θυσιάζουν» τα δύο καθίσματα στο πίσω μέρος στον βωμό της αεροδυναμικής του αυτοκινήτου. Το 3θυρο κουπέ χωρίς κεντρική κολόνα που έχει μήκος 4,66 μέτρα, πλάτος και ύψος 1,94 μέτρα. μόλις 1,23 μέτρα ή λίγο πάνω από μια Lamborghini Huracan .
Ο Joaquin Garcia, Επικεφαλής Σχεδίασης της Italdesign, περιγράφει τη νέα ψηφιακή ιδέα ως εξής: «Πενήντα χρόνια αργότερα, η σχεδίαση ενός μοντέλου αυτοκινήτου συνεχίζει να είναι η επίσημη ερμηνεία της έννοιας της κίνησης».
Οι εσωτερικοί χώροι του ψηφιακού Asso di Picche In Movimento έχουν διατηρηθεί πιστοί στο πρωτότυπο του 1973, με ρύθμιση 2+2 που ευνοεί τη μέγιστη άνεση για τον οδηγό και τον συνοδηγό να «θυσιάζουν» τα δύο καθίσματα στο πίσω μέρος στον βωμό της αεροδυναμικής του αυτοκινήτου. Το 3θυρο κουπέ χωρίς κεντρική κολόνα που έχει μήκος 4,66 μέτρα, πλάτος και ύψος 1,94 μέτρα. μόλις 1,23 μέτρα ή λίγο πάνω από μια Lamborghini Huracan .
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα