Η bwin γι’ ακόμα μια χρονιά ανοίγει την αγκαλιά της σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη συνεχίζοντας έτσι να χαράζει τον δικό της δρόμο προς την κοινωνική συνεισφορά.
Το σπορ μέλλον της Mazda
Το σπορ μέλλον της Mazda
Το πρωτότυπο Iconic SP που παρουσίασε η Mazda στο Τόκυο είναι μάλλον απίθανο να προλογίζει το επόμενο MX-5 όμως σίγουρα δείχνει την μελλοντική σπορ κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η ιαπωνική εταιρία
UPD:
Η Mazda συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας στο Japan Mobility Show, με την αποκάλυψη του Iconic SP. Ένα πρωτότυπο με πραγματικά πολύ όμορφες, χυτές γραμμές που οι ήθελαν φήμες να προλογίζει τη νέα γενιά του πιο εμβληματικού της μοντέλου, του MX-5. Ωστόσο μετά την αποκάλυψη του μοντέλου οι διαπιστώσεις των περισσότερων συγκλίνουν στο ότι το Iconic SP μοιάζει περισσότερο με μια σύγχρονη απόδοση του επίσης θρυλικού RX-7. Σε κάθε περίπτωση οι σχεδιαστές της Mazda έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, καθώς, όπως προαναφέραμε, το Iconic SP εντυπωσιάζει με τις γραμμές του χωρίς να έχει χάσει, οπτικά τουλάχιστον την ελαφρότητά του.
Γιατί το βάρος του, λόγω και του ηλεκτρικού συστήματος πρόωσής ανέρχεται στα 1.450 κιλά. Ταυτόχρονα και παρόλο που με τα τρέχοντα δεδομένα είναι αρκετά μικρό, με μήκος 4,18 μέτρων είναι αισθητά πιο μεγάλο από το MX-5.
Το σύστημα πρόωσης του Iconic SP, που είναι πολύ πιθανό να υιοθετηθεί στη γενική του μορφή σε πολλά μοντέλα της Mazda περιγράφεται από την εταιρία ως «ηλεκτρικό σύστημα με δύο ρότορες». Στην πράξη περιλαμβάνει μια ηλεκτρική μονάδα αλλά και έναν κινητήρα Wankel o οποίος μπορεί να λειτουργήσει τόσο με υδρογόνο όσο και άλλα ανθρακικά ουδέτερα καύσιμα (e-fuels) με την συνολική απόδοση να φθάνει τους 370 ίππους.
Παρόλο που δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες και αναλυτικά στοιχεία, όπως π.χ. η χωρητικότητα της μπαταρίας, το πιο πιθανό είναι πως το σύστημα πρόωσης λειτουργεί με τρόπο ανάλογο με αυτό του MX-30 R-EV. Δηλαδή o περιστροφικός κινητήρας με τους δύο ρότορες λειτουργεί και εδώ σαν range extender, τροφοδοτώντας τη μπαταρία με ηλεκτρική ενέργεια η παραγωγή της οποία είναι ανθρακικά ουδέτερη.
Οι μηχανικοί της Mazda πάντως εκμεταλλεύθηκαν τις μικρές διαστάσεις του όλου συστήματος πρόωσης για να πετύχουν και μια ιδανική κατανομή βάρους 50:50, γεγονός που δημιουργεί προϋποθέσεις για το επιζητούμενο fun to drive.
Γιατί το βάρος του, λόγω και του ηλεκτρικού συστήματος πρόωσής ανέρχεται στα 1.450 κιλά. Ταυτόχρονα και παρόλο που με τα τρέχοντα δεδομένα είναι αρκετά μικρό, με μήκος 4,18 μέτρων είναι αισθητά πιο μεγάλο από το MX-5.
Το σύστημα πρόωσης του Iconic SP, που είναι πολύ πιθανό να υιοθετηθεί στη γενική του μορφή σε πολλά μοντέλα της Mazda περιγράφεται από την εταιρία ως «ηλεκτρικό σύστημα με δύο ρότορες». Στην πράξη περιλαμβάνει μια ηλεκτρική μονάδα αλλά και έναν κινητήρα Wankel o οποίος μπορεί να λειτουργήσει τόσο με υδρογόνο όσο και άλλα ανθρακικά ουδέτερα καύσιμα (e-fuels) με την συνολική απόδοση να φθάνει τους 370 ίππους.
Παρόλο που δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες και αναλυτικά στοιχεία, όπως π.χ. η χωρητικότητα της μπαταρίας, το πιο πιθανό είναι πως το σύστημα πρόωσης λειτουργεί με τρόπο ανάλογο με αυτό του MX-30 R-EV. Δηλαδή o περιστροφικός κινητήρας με τους δύο ρότορες λειτουργεί και εδώ σαν range extender, τροφοδοτώντας τη μπαταρία με ηλεκτρική ενέργεια η παραγωγή της οποία είναι ανθρακικά ουδέτερη.
Οι μηχανικοί της Mazda πάντως εκμεταλλεύθηκαν τις μικρές διαστάσεις του όλου συστήματος πρόωσης για να πετύχουν και μια ιδανική κατανομή βάρους 50:50, γεγονός που δημιουργεί προϋποθέσεις για το επιζητούμενο fun to drive.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα