Η αμφιλεγόμενη Maserati MC20 της Mansory
28.11.2023
17:00
Η Mansory παρουσίασε μια ακόμα προκλητική δημιουργία της έχοντας αυτή τη φορά ως καμβά στην εξωτική Maserati MC20
Οι περισσότερες προτάσεις που έχουμε δει από τη Mansory βασίζονται κατά κύριο λόγο σε γερμανικά μοντέλα. Αυτή τη φορά η βελτιωτική εταιρεία πέρασε στην ιταλική μεριά όσον αφορά την εξατομίκευση ενός supercar, αναλαμβάνοντας μία Maserati η οποία δεν χρειάζεται συστάσεις. Πόσο καλύτερη την έκανε όμως για το ειδικό και εύπορο πελατολόγιο της;
Ως συνήθως, το εμπρός μέρος με τον προφυλακτήρα δεν έχει ιδιαίτερες αλλαγές, ωστόσο υπάρχουν επιπρόσθετα κομμάτια πάνω στις «φούστες», γύρω από τους αεραγωγούς και μία μεγαλύτερη ποδιά. Το καπό είναι καινούριο, ενώ τα μπροστινά φανάρια έχουν δεχθεί ένα «τριμάρισμα». Στις πόρτες έχουν μπει επίσης aftermarket κομμάτια. Η αεροτομή είναι μεγάλη τονίζοντας το αιχμηρό ύφος του αυτοκινήτου, ενώ καινούργιος είναι και ο διαχύτης. Οι ζάντες είναι σετ της σειράς FV.5.
Η Mansory θεωρεί το έμβλημά της πιο πολύτιμο από το γνήσιο της μάρκας του αυτοκινήτου και για αυτό το αντικατάστησε για ακόμα μία φορά, βάζοντας το δικό της σε όλα τα καίρια σημεία.
Στο εσωτερικό, η υπογραφή των Γερμανών είναι εμφανής σε πολλές εκφάνσεις, όπως στο κάθισμα, στις ζώνες, στο τιμόνι, στα πατάκια και ούτω καθεξής. Το κοκπιτ είναι δίχρωμο, κυρίως όμως μαύρο με κίτρινες λεπτομέρειες. Η ιταλική σημαία είναι ζωγραφισμένη πάνω στα «αυτάκια» των ταχυτήτων του τιμονιού και κάπου εκεί ολοκληρώνεται το makeover της MC20.
Από το εργοστάσιο, το σπορ κουπέ αυτοκίνητο της Maserati έχει έναν twin-turbo V6 3.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 621 ίππους και είναι κατασκευασμένος με τεχνολογία Formula 1. Ο κινητήρας Nettuno όπως έχει ονομαστεί όμως, είναι ακόμα πιο δυνατός χάρη στη Mansory. Η εταιρεία δηλώνει πως η δικιά της MC20 Cielo αποδίδει 710 ίππους, έχοντας προγραμματίσει τον κινητήρα για μεγαλύτερες επιδόσεις. Το αποτέλεσμα αυτής της τροποποίησης σημαίνει ότι η MC20 Cielo κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα, περίπου τρία δέκατα ταχύτερα από το εργοστασιακό. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ./ώρα, άρα 10 χιλιόμετρα περισσότερα από το original.
Ως συνήθως, το εμπρός μέρος με τον προφυλακτήρα δεν έχει ιδιαίτερες αλλαγές, ωστόσο υπάρχουν επιπρόσθετα κομμάτια πάνω στις «φούστες», γύρω από τους αεραγωγούς και μία μεγαλύτερη ποδιά. Το καπό είναι καινούριο, ενώ τα μπροστινά φανάρια έχουν δεχθεί ένα «τριμάρισμα». Στις πόρτες έχουν μπει επίσης aftermarket κομμάτια. Η αεροτομή είναι μεγάλη τονίζοντας το αιχμηρό ύφος του αυτοκινήτου, ενώ καινούργιος είναι και ο διαχύτης. Οι ζάντες είναι σετ της σειράς FV.5.
Η Mansory θεωρεί το έμβλημά της πιο πολύτιμο από το γνήσιο της μάρκας του αυτοκινήτου και για αυτό το αντικατάστησε για ακόμα μία φορά, βάζοντας το δικό της σε όλα τα καίρια σημεία.
Από το εργοστάσιο, το σπορ κουπέ αυτοκίνητο της Maserati έχει έναν twin-turbo V6 3.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 621 ίππους και είναι κατασκευασμένος με τεχνολογία Formula 1. Ο κινητήρας Nettuno όπως έχει ονομαστεί όμως, είναι ακόμα πιο δυνατός χάρη στη Mansory. Η εταιρεία δηλώνει πως η δικιά της MC20 Cielo αποδίδει 710 ίππους, έχοντας προγραμματίσει τον κινητήρα για μεγαλύτερες επιδόσεις. Το αποτέλεσμα αυτής της τροποποίησης σημαίνει ότι η MC20 Cielo κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα, περίπου τρία δέκατα ταχύτερα από το εργοστασιακό. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ./ώρα, άρα 10 χιλιόμετρα περισσότερα από το original.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr