Η bwin γι’ ακόμα μια χρονιά ανοίγει την αγκαλιά της σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη συνεχίζοντας έτσι να χαράζει τον δικό της δρόμο προς την κοινωνική συνεισφορά.
Η Toyota εξελίσσει κινητήρα υδρογόνου
Η Toyota εξελίσσει κινητήρα υδρογόνου
H Toyota συνεχίζει την προσπάθειά της για την εξέλιξη ενός θερμικού κινητήρα με καύσιμο πεπιεσμένο υδρογόνο και μετά την Corolla τον δοκιμάζει και σε στο μεγαλύτερο επαγγελματικό Hiace
UPD:
Η αρχή έγινε πριν από περίπου δυόμισι χρόνια όταν τα στελέχη της Toyota ανακοίνωσαν ότι θα0 ξεκινούσαν την πειραματική εξέλιξη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος θα χρησιμοποιεί υγρό υδρογόνο αντί για κάποιου άλλου είδους καύσιμο. Μάλιστα, τότε τον τοποθέτησε σε μια Corolla με την οποία η εταιρεία συμμετείχε σε αγώνες αντοχής στην Ιαπωνία, με σκοπό να τον χρησιμοποιήσουν σε δύσκολες και επίπονες συνθήκες.
Πρόσφατα, η Toyota Αυστραλίας έκανε γνωστό ότι ως το τέλος του Νοεμβρίου θα ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα για με το βαν Hiace με τον ίδιο σκοπό.
Μάλιστα, όπως ανακοινώθηκε, υπάρχει η σκέψη να αρχίσει μια ανάλογη διαδικασία και με το Land Cruiser. Σε αυτό, πιθανότατα να δοκιμαστεί ο κινητήρας με το σύστημα υβριδικής διάταξης της εταιρείας. Σύμφωνα με την Toyota, το Hiace επελέγη επειδή έχει τον απαραίτητο χώρο για την τοποθέτηση των δεξαμενών αποθήκευσης του υδρογόνου, χωρίς να περιορίζεται ο αντίστοιχος διαθέσιμος για τους επιβάτες ή τα προϊόντα.
Επίσης, το γεγονός ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο χρησιμοποιείται διαρκώς για επαγγελματική χρήση (για τη μεταφορά προσωπικού ή αγαθών), διανύει πολλά χιλιόμετρα και επιστρέφει στη βάση του έχει τη σημασία του. Ο βενζινοκινητήρας του πρωτότυπου Hiace με το οποίο θα γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης είναι V6 και έχει χωρητικότητα 3,5 λίτρα. Στην κανονική μορφή του αποδίδει 415 ίππους και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 600 Nm. Έπειτα από την τροποποίησή του για να δύναται να λειτουργεί με υγρό υδρογόνο η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 163 ίππους και η ροπή του τα 354 Nm. Προφανώς, η απόδοσή του μετά τις απαραίτητες τροποποιήσεις έχει μειωθεί σημαντικά. Όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι ένας κινητήρας που θα εξελιχθεί περαιτέρω και ότι ο κύριος λόγος δημιουργίας του είναι να μην ρυπαίνει το περιβάλλον καθώς κύριο παράγωγο της λειτουργίας του είναι απλώς νερό.
Τα στελέχη της Toyota Αυστραλίας ανακοίνωσαν ότι θα δώσουν πρωτότυπα Hiace σε εταιρείες της χώρας για να τα χρησιμοποιήσουν στις καθημερινές επαγγελματικές μεταφορές τους. Με αυτόν τον τρόπο θα εξαχθούν συμπεράσματα τα οποία θα αφορούν σε πραγματικές συνθήκες μετακίνησης.
Στόχος της ιαπωνικής μητρικής εταιρείας είναι να μπορέσει να εξελίξει τον κινητήρα ώστε να τον κάνει αξιόπιστο και αποτελεσματικό και να τον θέσει σε παραγωγή κάποια στιγμή στο μέλλον. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο σχετικό χρονοδιάγραμμα που αυτό θα πραγματοποιηθεί.
Πρόσφατα, η Toyota Αυστραλίας έκανε γνωστό ότι ως το τέλος του Νοεμβρίου θα ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα για με το βαν Hiace με τον ίδιο σκοπό.
Μάλιστα, όπως ανακοινώθηκε, υπάρχει η σκέψη να αρχίσει μια ανάλογη διαδικασία και με το Land Cruiser. Σε αυτό, πιθανότατα να δοκιμαστεί ο κινητήρας με το σύστημα υβριδικής διάταξης της εταιρείας. Σύμφωνα με την Toyota, το Hiace επελέγη επειδή έχει τον απαραίτητο χώρο για την τοποθέτηση των δεξαμενών αποθήκευσης του υδρογόνου, χωρίς να περιορίζεται ο αντίστοιχος διαθέσιμος για τους επιβάτες ή τα προϊόντα.
Επίσης, το γεγονός ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο χρησιμοποιείται διαρκώς για επαγγελματική χρήση (για τη μεταφορά προσωπικού ή αγαθών), διανύει πολλά χιλιόμετρα και επιστρέφει στη βάση του έχει τη σημασία του. Ο βενζινοκινητήρας του πρωτότυπου Hiace με το οποίο θα γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης είναι V6 και έχει χωρητικότητα 3,5 λίτρα. Στην κανονική μορφή του αποδίδει 415 ίππους και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 600 Nm. Έπειτα από την τροποποίησή του για να δύναται να λειτουργεί με υγρό υδρογόνο η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 163 ίππους και η ροπή του τα 354 Nm. Προφανώς, η απόδοσή του μετά τις απαραίτητες τροποποιήσεις έχει μειωθεί σημαντικά. Όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι ένας κινητήρας που θα εξελιχθεί περαιτέρω και ότι ο κύριος λόγος δημιουργίας του είναι να μην ρυπαίνει το περιβάλλον καθώς κύριο παράγωγο της λειτουργίας του είναι απλώς νερό.
Τα στελέχη της Toyota Αυστραλίας ανακοίνωσαν ότι θα δώσουν πρωτότυπα Hiace σε εταιρείες της χώρας για να τα χρησιμοποιήσουν στις καθημερινές επαγγελματικές μεταφορές τους. Με αυτόν τον τρόπο θα εξαχθούν συμπεράσματα τα οποία θα αφορούν σε πραγματικές συνθήκες μετακίνησης.
Στόχος της ιαπωνικής μητρικής εταιρείας είναι να μπορέσει να εξελίξει τον κινητήρα ώστε να τον κάνει αξιόπιστο και αποτελεσματικό και να τον θέσει σε παραγωγή κάποια στιγμή στο μέλλον. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο σχετικό χρονοδιάγραμμα που αυτό θα πραγματοποιηθεί.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα