Υδρογόνο και για τα Toyota υψηλών επιδόσεων
22.12.2023
17:00
Η πίστη της Toyota στο υδρογόνο δεν έχει να κάνει μόνο με τη χρήση του στα μοντέλα παραγωγής καθώς η ιαπωνική εταιρία πιστεύει πως μπορεί να αποτελέσει σανίδα σωτηρίας για τα σπορ μοντέλα αλλά και για τους αγώνες.
Η Toyota ακολουθεί μια πρωτοποριακή προσέγγιση για τη διατήρηση των παραδοσιακών σπορ αυτοκινήτων σε μια εποχή που κυριαρχούν τα ηλεκτρικά οχήματα. Δίνοντας έμφαση στον κρίσιμο ρόλο των κινητήρων εσωτερικής καύσης υδρογόνου, η αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να διατηρήσει τα σπορ αυτοκίνητα με την επωνυμία GR με καινοτόμο τεχνολογία.
Ο Masahito Watanabe, επικεφαλής του τμήματος Gazoo Racing της Toyota, υποστηρίζει ότι παρά τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης διαθέτουν ανεκμετάλλευτες δυνατότητες. Οραματίζεται την καύση υδρογόνου ως ένα βασικό στοιχείο στο πλαίσιο της σειράς μηδενικών εκπομπών ρύπων, εξασφαλίζοντας τη συνέχιση των σπορ αυτοκινήτων που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ωστόσο, μια σημαντική πρόκληση εμποδίζει αυτό το όραμα: η έλλειψη υποδομών. Η απουσία προσβάσιμων σταθμών υδρογόνου παραμένει εμπόδιο για τους πιθανούς οδηγούς οχημάτων υδρογόνου.
Για να αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα, η Toyota σχεδιάζει να δημιουργήσει το Hydrogen Factory Europe στο πλαίσιο του τμήματος Motor Europe. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην επιτάχυνση της εμπορευματοποίησης της τεχνολογίας και των συστημάτων υδρογόνου, στηριζόμενη στην αναπτυσσόμενη αγορά υδρογόνου της Ευρώπης που τροφοδοτείται από κυβερνητικές επενδύσεις και το ενδιαφέρον του ιδιωτικού τομέα. Ο Watanabe επιβεβαιώνει τη δέσμευσή τους να προσφέρουν ποικίλες επιλογές για τους πελάτες, περιλαμβάνοντας κινητήρες εσωτερικής καύσης υδρογόνου μαζί με ηλεκτρικά, υβριδικά και οχήματα κυψελών καυσίμου.
Τα βήματα της Gazoo Racing στην τεχνολογία των κινητήρων υδρογόνου είναι εμφανή, γεγονός που αποδεικνύεται από την επιτυχημένη συμμετοχή του GR Corolla στη σειρά ENEOS Super Taikyu Series, αναδεικνύοντας την πρόοδο σε αυτόν τον τομέα. Ως επόμενο βήμα μάλιστα η εταιρία έχει παρουσιάσει ένα πρωτότυπο αγωνιστικό με κινητήρα υδρογόνου με το οποίο θα μπορούσε να συμμετέχει στο Le Mans.
Ο Masahito Watanabe, επικεφαλής του τμήματος Gazoo Racing της Toyota, υποστηρίζει ότι παρά τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης διαθέτουν ανεκμετάλλευτες δυνατότητες. Οραματίζεται την καύση υδρογόνου ως ένα βασικό στοιχείο στο πλαίσιο της σειράς μηδενικών εκπομπών ρύπων, εξασφαλίζοντας τη συνέχιση των σπορ αυτοκινήτων που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ωστόσο, μια σημαντική πρόκληση εμποδίζει αυτό το όραμα: η έλλειψη υποδομών. Η απουσία προσβάσιμων σταθμών υδρογόνου παραμένει εμπόδιο για τους πιθανούς οδηγούς οχημάτων υδρογόνου.
Τα βήματα της Gazoo Racing στην τεχνολογία των κινητήρων υδρογόνου είναι εμφανή, γεγονός που αποδεικνύεται από την επιτυχημένη συμμετοχή του GR Corolla στη σειρά ENEOS Super Taikyu Series, αναδεικνύοντας την πρόοδο σε αυτόν τον τομέα. Ως επόμενο βήμα μάλιστα η εταιρία έχει παρουσιάσει ένα πρωτότυπο αγωνιστικό με κινητήρα υδρογόνου με το οποίο θα μπορούσε να συμμετέχει στο Le Mans.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr