Είναι 100% φυτικά, χωρίς συντηρητικά και απίστευτα νόστιμα, ανήκουν στην Plant’d οικογένεια της ΔΩΔΩΝΗ, και θα μας κάνουν όλους γευσιτέριαν!
Κάτω από 20.000 ευρώ το φθηνό ηλεκτρικό των VW και Renault
Κάτω από 20.000 ευρώ το φθηνό ηλεκτρικό των VW και Renault
Σύμφωνα με δημοσίευμα στον γερμανικό Τύπο η VW βρίσκεται σε συζητήσεις με την Renault έχοντας ως στόχο τη συνεργασία για την δημιουργία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου κάτω από τις 20.000 ευρώ
UPD:
Τον περασμένο Απρίλιο, η VW ανακοίνωσε την πρόθεσή της να αναπτύξει ένα -οικονομικά προσιτό- συμπαγές ηλεκτρικό όχημα. Ωστόσο, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Όλιβερ Μπλούμε, εξέφρασε αβεβαιότητα τον περασμένο μήνα σχετικά με τη σκοπιμότητα επίτευξης αυτού του στόχου διατηρώντας παράλληλα την κερδοφορία. Τώρα, η Volkswagen αναζητά πιθανούς εταίρους που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν σε αυτό το project, σύμφωνα με αναφορές της γερμανικής Handelsblatt . Μια άγνωστη πηγή αποκάλυψε ότι η εταιρεία βρίσκεται «σε πολύ πρώιμο στάδιο» συνομιλιών με τη Renault για το πρόγραμμα.
Αν και η VW αρνήθηκε να σχολιάσει, η Renault ανέφερε στο Reuters ότι η συνεργασία είναι απαραίτητη, για να είναι ανταγωνιστική στην αγορά των μικρών ηλεκτρικών οχημάτων. Ένας εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε «διαφορετικές συζητήσεις, αλλά τίποτα δεν έχει οριστικοποιηθεί».
Και οι δύο εταιρείες εφαρμόζουν επί του παρόντος μέτρα μείωσης του κόστους, δεδομένων των προκλήσεων που θέτει η ανάπτυξη των EV και η επιβράδυνση των πωλήσεων στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η Volkswagen έχει θέσει ως στόχο να επιτύχει εξοικονόμηση 10 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2026, ενώ η Renault προσπαθεί να μειώσει το κόστος παραγωγής EV κατά 50%, μέσω της χρήσης τεχνητής νοημοσύνης.
Εκτός από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι καταναλωτές εστιάζουν επίσης όλο και περισσότερο στην εξοικονόμηση κόστους. Η τιμολόγηση έχει γίνει το κύριο μέλημα για τους υποψήφιους αγοραστές EV, ξεπερνώντας ακόμη και το άγχος της αυτονομίας. Ως αποτέλεσμα, τόσο η VW όσο και η Renault έχουν ισχυρό κίνητρο να αναπτύξουν ένα ηλεκτρικό όχημα που είναι πραγματικά προσιτό. Σύμφωνα με την πηγή της Handelsblatt, οι αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν να παράγουν μεταξύ 200.000 και 250.000 από αυτά τα EV, κάτω των 20.000 ευρώ, ετησίως. Η Volkswagen δεν αποφεύγει τη συνεργασία με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στα ηλεκτρικά οχήματα. Το νέο Ford Explorer EV της ευρωπαϊκής αγοράς βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του γερμανικού γκρουπ.
Αν και η VW αρνήθηκε να σχολιάσει, η Renault ανέφερε στο Reuters ότι η συνεργασία είναι απαραίτητη, για να είναι ανταγωνιστική στην αγορά των μικρών ηλεκτρικών οχημάτων. Ένας εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε «διαφορετικές συζητήσεις, αλλά τίποτα δεν έχει οριστικοποιηθεί».
Και οι δύο εταιρείες εφαρμόζουν επί του παρόντος μέτρα μείωσης του κόστους, δεδομένων των προκλήσεων που θέτει η ανάπτυξη των EV και η επιβράδυνση των πωλήσεων στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η Volkswagen έχει θέσει ως στόχο να επιτύχει εξοικονόμηση 10 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2026, ενώ η Renault προσπαθεί να μειώσει το κόστος παραγωγής EV κατά 50%, μέσω της χρήσης τεχνητής νοημοσύνης.
Εκτός από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι καταναλωτές εστιάζουν επίσης όλο και περισσότερο στην εξοικονόμηση κόστους. Η τιμολόγηση έχει γίνει το κύριο μέλημα για τους υποψήφιους αγοραστές EV, ξεπερνώντας ακόμη και το άγχος της αυτονομίας. Ως αποτέλεσμα, τόσο η VW όσο και η Renault έχουν ισχυρό κίνητρο να αναπτύξουν ένα ηλεκτρικό όχημα που είναι πραγματικά προσιτό. Σύμφωνα με την πηγή της Handelsblatt, οι αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν να παράγουν μεταξύ 200.000 και 250.000 από αυτά τα EV, κάτω των 20.000 ευρώ, ετησίως. Η Volkswagen δεν αποφεύγει τη συνεργασία με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στα ηλεκτρικά οχήματα. Το νέο Ford Explorer EV της ευρωπαϊκής αγοράς βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του γερμανικού γκρουπ.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα