Πώς να ενυδατωθούμε και παράλληλα να ζήσουμε μια συναρπαστική γευστική εμπειρία στα πρότυπα του υγιεινού τρόπου ζωής – Τα καλύτερα blends με φρούτα, βότανα και εσπεριδοειδή.
Ένα supercar για μερακλήδες
Ένα supercar για μερακλήδες
Η Rhino Racing δημιούργησε ένα supercar με εξωτικές προδιαγραφές αλλά και μια μοναδική ιδιαιτερότητα καθώς προσφέρεται σε κομμάτια ως kit car, οπότε ο ιδιοκτήτης του πριν το οδηγήσει θα πρέπει και να το συναρμολογίσει
UPD:
Η Rhino Racing αποκάλυψε το νέο της kit supercar RR01 το οποίο θα ενθουσιάσει εκείνους που θέλουν ένα γρήγορο και τέλεια στημένο αυτοκίνητο για τα track days τους. Η κατασκευή του οχήματος είναι σχετικά απλή και βασίζεται σε διάφορα επώνυμα εξαρτήματα προκειμένου το αποτέλεσμα να είναι άψογο στην πίστα.
Οπτικά το RR01 μοιάζει πολύ στην Porsche Carrera GT και την Porsche 918 αλλά έχει διευρυμένο το πίσω μέρος, τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος και οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες με διπλά ψαλίδια, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει roll cage για μέγιστη ασφάλεια.
Το τιμόνι διαθέτει ενσωματωμένη οθόνη 4,3 ιντσών, οι τροχοί είναι 19 ιντσών με ελαστικά της Toyo και τα φρένα είναι της AP Racing με 6πίστονες δαγκάνες. Όσο για τον κινητήρα, αυτός πωλείται ξεχωριστά και είναι ο γνωστός V10 5,2 λίτρων προερχόμενο από το Audi R8. Η απόδοσή του είναι 480 ίπποι και η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, ενώ το λογισμικό της ECU έχει σχεδιαστεί από την Rhino Racing.
Η βασική έκδοση του αυτοκινήτου, δηλαδή το αμάξωμα με αναρτήσεις και φρένα κοστίζει 25.000 ευρώ. Αν θέλεις τώρα να αναβαθμίσεις το αυτοκίνητο για χρήση σε πίστα θα πρέπει να δώσεις ακόμα 27.500 ευρώ στο πακέτο Option 2. Τέλος, για να βάλεις και τον κινητήρα στο πίσω μέρος θα πρέπει να δώσεις ακόμα 37.500 ευρώ. Το σύνολο λοιπόν για τη μέγιστη έκδοση θα φτάσει τις 89.500 ευρώ. Και φυσικά μην ξεχνάτε πως μιλάμε για ένα kit car οπότε το αυτοκίνητο θα πρέπει να συναρμολογηθεί εξολοκλήρου από τον αγοραστή του.
Οπτικά το RR01 μοιάζει πολύ στην Porsche Carrera GT και την Porsche 918 αλλά έχει διευρυμένο το πίσω μέρος, τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος και οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες με διπλά ψαλίδια, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει roll cage για μέγιστη ασφάλεια.
Το τιμόνι διαθέτει ενσωματωμένη οθόνη 4,3 ιντσών, οι τροχοί είναι 19 ιντσών με ελαστικά της Toyo και τα φρένα είναι της AP Racing με 6πίστονες δαγκάνες. Όσο για τον κινητήρα, αυτός πωλείται ξεχωριστά και είναι ο γνωστός V10 5,2 λίτρων προερχόμενο από το Audi R8. Η απόδοσή του είναι 480 ίπποι και η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, ενώ το λογισμικό της ECU έχει σχεδιαστεί από την Rhino Racing.
Η βασική έκδοση του αυτοκινήτου, δηλαδή το αμάξωμα με αναρτήσεις και φρένα κοστίζει 25.000 ευρώ. Αν θέλεις τώρα να αναβαθμίσεις το αυτοκίνητο για χρήση σε πίστα θα πρέπει να δώσεις ακόμα 27.500 ευρώ στο πακέτο Option 2. Τέλος, για να βάλεις και τον κινητήρα στο πίσω μέρος θα πρέπει να δώσεις ακόμα 37.500 ευρώ. Το σύνολο λοιπόν για τη μέγιστη έκδοση θα φτάσει τις 89.500 ευρώ. Και φυσικά μην ξεχνάτε πως μιλάμε για ένα kit car οπότε το αυτοκίνητο θα πρέπει να συναρμολογηθεί εξολοκλήρου από τον αγοραστή του.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα