Η Mansory βελτιώνει την συλλεκτική Ferrari Monza SP2
21.12.2023
17:00
Ο γνωστός βελτιωτικός οίκος έβαλε την υπογραφή του στη σπάνια Ferrari Monza SP2 ανεβάζοντας την ιπποδύναμή του ιταλικού supercar περιορισμένης παραγωγής.
Η επέμβαση σε ένα τόσο ιδιαίτερο και σπάνιο αυτοκίνητο όπως η Ferrari Monza SP2 σίγουρα δεν είναι κάτι αναμενόμενο. Η Mansory ωστόσο έχει κατά καιρούς αγγίξει σχεδόν κάθε εξωτικό ιταλικό supercar και έτσι η υπογραφή της σε αυτή την Ferrari περιορισμένης παραγωγής δεν αποτελεί έκπληξη. Σύμφωνα με την εταιρία οι αισθητικές επεμβάσεις αφορούν τη νέα αεροτομή στο «πηγούνι», τα εξαρτήματα στις πλαϊνές ποδιές, τα καλύμματα των καθρεπτών και το διαχύτη με την πιο επιθετική εμφάνιση. Επιπλέον η Mansory «κούρεψε» λίγο την απόσταση από το έδαφος και τοποθέτησε μερικά πρόσθετα DRL στην μπροστινή μάσκα.
H Monza ήταν βαμμένη κίτρινη, πιθανότατα κατευθείαν από το εργοστάσιο του Μαρανέλο, και έρχεται με μια μαύρη λωρίδα που διατρέχει το καπό από το ένα φτερό στο άλλο.
Εξωτερικά διακρίνονται περισσότερες μαύρες πινελιές και το εσωτερικό αντικατοπτρίζει αυτόν τον χρωματικό συνδυασμό με ένα μαύρο κάθισμα οδηγού και ένα κίτρινο για τον συνοδηγό και τα δύο με ενσωματωμένα μαύρα προσκέφαλα διακοσμημένα με κίτρινα λογότυπα Ferrari και κίτρινες ζώνες ασφαλείας.
Η Monza SP2 βασίζεται στην 812 Superfast, που σημαίνει ότι χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο και τον ατμοσφαιρικό V12 των 6,5 λίτρων τοποθετημένο μπροστά από την καμπίνα επιβατών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Mansory, η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 19 ίππους, σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο, από 799 σε 818 hp, με 740 Nm ροπής. Δεν ανακοίνωσε τις επιδόσεις, αλλά η original Ferrari, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 300 χλμ/ώρα.
H Monza ήταν βαμμένη κίτρινη, πιθανότατα κατευθείαν από το εργοστάσιο του Μαρανέλο, και έρχεται με μια μαύρη λωρίδα που διατρέχει το καπό από το ένα φτερό στο άλλο.
Η Monza SP2 βασίζεται στην 812 Superfast, που σημαίνει ότι χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο και τον ατμοσφαιρικό V12 των 6,5 λίτρων τοποθετημένο μπροστά από την καμπίνα επιβατών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Mansory, η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 19 ίππους, σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο, από 799 σε 818 hp, με 740 Nm ροπής. Δεν ανακοίνωσε τις επιδόσεις, αλλά η original Ferrari, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 300 χλμ/ώρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr