Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Με 14 σχέσεις το χειροκίνητο κιβώτιο των ηλεκτρικών Toyota
Με 14 σχέσεις το χειροκίνητο κιβώτιο των ηλεκτρικών Toyota
Η Toyota συνεχίζει την εξέλιξη του επαναστατικού μηχανικού κιβωτίου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει 14 σχέσεις!
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Εδώ και σχεδόν έναν χρόνο η Toyota έχει ξεκινήσει να δουλεύει πάνω σε ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πρόσφατα δόθηκαν στη δημοσιότητα νέες πληροφορίες για τον τρόπο που θα λειτουργεί το κιβώτιο οι οποίες όμως περισσότερο μπερδεύουν παρά ξεκαθαρίζουν το τοπίο.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι δε δίνεται καμία διευκρίνηση για τον ηλεκτρομηχανικό τρόπο με τον οποίο θα λειτουργεί. Από τα σχέδια που διέρρευσαν μπορούμε μόνο να συμπεράνουμε μερικά πράγματα για τις επιλογές που θα έχει στα χέρια του ο οδηγός χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο σύνολο. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα προσομοιώνει σε μεγάλο βαθμό το μηχανικό κιβώτιο που έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια.
Στα σχέδια φαίνεται να έχει έξι θέσεις. Ωστόσο, ο οδηγός όταν φτάσει να χρησιμοποιεί τη 6η σχέση θα μπορεί να συνεχίζει να ανεβάζει σχέσεις φτάνοντας μέχρι και τη 14η ταχύτητα. Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι σε αντίθεση με τα σειριακά κιβώτια που έχουμε γνωρίσει, το κιβώτιο της Toyota θα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κατεβάσει ή να ανεβάσει 2 ή 3 σχέσεις με μία κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι για παράδειγμα από τη 5η σχέση θα μπορείς να βάλεις 3η σχέση, κάτι που στο σειριακό κιβώτιο δεν μπορείς να το κάνεις αφού πρέπει από τη 5η να περάσεις στη 4η και έπειτα στη 3η σχέση. Αναμένουμε το επόμενο διάστημα ακόμα περισσότερες πληροφορίες για τη νέα αυτή τεχνολογία που θα κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητο πιο γοητευτικά στους παραδοσιακούς λάτρης του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι δε δίνεται καμία διευκρίνηση για τον ηλεκτρομηχανικό τρόπο με τον οποίο θα λειτουργεί. Από τα σχέδια που διέρρευσαν μπορούμε μόνο να συμπεράνουμε μερικά πράγματα για τις επιλογές που θα έχει στα χέρια του ο οδηγός χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο σύνολο. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα προσομοιώνει σε μεγάλο βαθμό το μηχανικό κιβώτιο που έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια.
Στα σχέδια φαίνεται να έχει έξι θέσεις. Ωστόσο, ο οδηγός όταν φτάσει να χρησιμοποιεί τη 6η σχέση θα μπορεί να συνεχίζει να ανεβάζει σχέσεις φτάνοντας μέχρι και τη 14η ταχύτητα. Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι σε αντίθεση με τα σειριακά κιβώτια που έχουμε γνωρίσει, το κιβώτιο της Toyota θα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κατεβάσει ή να ανεβάσει 2 ή 3 σχέσεις με μία κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι για παράδειγμα από τη 5η σχέση θα μπορείς να βάλεις 3η σχέση, κάτι που στο σειριακό κιβώτιο δεν μπορείς να το κάνεις αφού πρέπει από τη 5η να περάσεις στη 4η και έπειτα στη 3η σχέση. Αναμένουμε το επόμενο διάστημα ακόμα περισσότερες πληροφορίες για τη νέα αυτή τεχνολογία που θα κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητο πιο γοητευτικά στους παραδοσιακούς λάτρης του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα