Οι καινοτόμες τεχνολογίες, ο εκπληκτικός σχεδιασμός και η ευκολία χρήσης της Αυτόματης Μηχανής Καφέ Eletta Explore της De’Longhi απογειώνουν την εμπειρία του καφέ, ικανοποιώντας ακόμα και τα πιο απαιτητικά γούστα
Ο νέος ατμοσφαιρικός κινητήρας της Ford
Έναν χρόνο μετά την επίσημη παρουσίασή του, ο V8 κινητήρας της Ford, Megazilla βγαίνει στην παραγωγή.
Το Φθινόπωρο του 2022, η Ford Motor Company κατέθεσε το εμπορικό σήμα Megazilla στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, στην κατηγορία Nice 12 που αφορά τους κινητήρες.
Ο κινητήρας, που βασίζεται πάνω στον Godzilla, παρουσιάστηκε στην εμπορική Έκθεση «Performance Racing Industry» στην Ιντιανάπολις, τον Δεκέμβριο του 2022. Και τώρα, ένα χρόνο αργότερα, η Ford Motor Company είναι επιτέλους έτοιμη να τον πουλήσει.
Το εν λόγω ατμοσφαιρικό σύνολο έχει χωρητικότητα 7,3 λίτρα, μέγιστη ισχύ 624 ίππους και 867 Nm ροπής. Εν τω μεταξύ, ο Godzilla, που έκανε το ντεμπούτο του στα Super Duty μοντέλα του 2020, «περιορίζεται» στους 430 ίππους και στα 644 Nm ροπής.
Η Ford τοποθέτησε στον Megazilla μπλοκ από χυτοσίδηρο, στροφαλοφόρο άξονα από σφυρήλατο χάλυβα, σφυρήλατα πιστόνια της Mahle και εκκεντροφόρο χωρίς μεταβλητό χρονισμό. Επίσης έχει μία «πεταλούδα» γκαζιού 92 χλστ., με την σχέση συμπίεσης να είναι πανομοιότυπη με την αντίστοιχη του Godzilla: 10,5:1.
Το Megazilla είναι ένα μακρύ μπλοκ που παράγει 84 ίππους ανά λίτρο, χρησιμοποιώντας δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και ωστήρια.
Παρά τον τεράστιο κυβισμό, ο κινητήρας είναι πιο στενός από τον 5,0 λίτρων Coyote V8 της Ford Mustang. Αναπόφευκτα γίνονται οι σχετικοί συνειρμοί, αλλά πηγές από τη Ford θεωρούν απίθανο να δούμε αυτόν τον κινητήρα κάτω από το καπό μιας Mustang, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στις εργοστασιακές εκδόσεις του μοντέλου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr