Το απόλυτο Nissan GT-R των 1.000 ίππων

Το απόλυτο Nissan GT-R των 1.000 ίππων

Η Artisan Vehicle Design παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του Nissan GT-R η οποία θα φθάνει έως τους 1.000 ίππους και θα παραχθεί σε μόλις 36 αντίτυπα.

Το απόλυτο Nissan GT-R των 1.000 ίππων
Η Artisan Vehicle Design αποφάσισε να δώσει στο κοινό μια από τις πιο extreme εκδοχές του θρυλικού Nissan GT-R που έχουμε δει ως σήμερα. Το αναβαθμισμένο σε κάθε τομέα αυτοκίνητό της θα παραχθεί μάλιστα σε μόλις 36 μονάδες ενώ η τιμή αναμένεται να ξεπεράσει τις 450.000 ευρώ.
Γιατί όμως τόσες λίγες μονάδες και τόσο υψηλή τιμή; Οι λόγοι ποικίλουν, είτε μιλήσουμε για το αμάξωμα, είτε για το εσωτερικό, είτε για τις εκδόσεις με διαφορά απόδοσης και τον εξοπλισμό που θα έχει.
Η βελτιωτική εταιρεία ξεκίνησε τις αλλαγές από το αμάξωμα, όπως είναι λογικό. Άλλαξε όλα τα πάνελ του ορίτζιναλ GT-R ένα προς ένα, αντικαθιστώντας τα με παρόμοια, από ανθρακονήματα πετυχαίνοντας μια αξιόλογη μείωση του βάρους.
Κλείσιμο
Το ωραίο σε όλη αυτήν την αλλαγή, είναι πως τα νέα μέρη θυμίζουν στο ντιζάιν αυτά του θρυλικού GT-R R34 της δεκαετίας του ’90 που είναι το πιο δημοφιλές της σειράς Skyline.
Αυτό το δυναμικό και ξεχωριστό GT-R θα διατεθεί σε τρεις ιδιαίτερους χρωματισμούς, ενώ η Artisan τονίζει πως οποιοδήποτε αίτημα για κάποια μικρή αλλαγή στο εξωτερικό θα ικανοποιηθεί. Εσωτερικά, το μοναδικό αυτό κουπέ υψηλών επιδόσεων έχει πολλά νέα χαρακτηριστικά. Πρώτον, η κεντρική οθόνη με το απαραίτητο σύστημα infotainment και έπειτα τα καντράν και το ντιζάιν στην πόρτα που το βοηθούν να ξεχωρίζει από το ορίτζιναλ μοντέλο.
Επίσης, όλο το σαλόνι είναι «ντυμένο» με επένδυση Alcantara και ανθρακονήματα όπου κι αν ρίξει κάποιος το βλέμμα του. Ειδικά τα καθίσματα, είναι σαν να τα πήρε κανείς από αγωνιστικό και να τα τοποθέτησε σε αυτό το GT-R. Και πάμε στο «ζουμί» που όπως πάντα, είναι ο κινητήρας και ο εξοπλισμός. Ο γνωστός twin-turbo V6 έχει τροποποιηθεί και αναβαθμιστεί τόσο, ώστε το ιαπωνικό μοντέλο να διατεθεί σε δύο εκδόσεις. Η μία είναι η «Track» και η άλλη είναι η «Ultimate», με την πρώτη να αποδίδει 800 ίππους και τη δεύτερη… κρατηθείτε, 1.000 ίππους!
Κάθε έκδοση θα διαθέτει τα αναλόγως αναβαθμισμένα φρένα, λάστιχα και φυσικά αναρτήσεις. Όλα απαραίτητα για να διασφαλιστεί ότι αυτό το supercar θα έχει και μια οδική συμπεριφορά αντίστοιχη της ιπποδύναμής του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης