Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Πανίσχυρη η ηλεκτρική Alfa Romeo Giulia
H Alfa Romeo κάνει ένα αποφασιστικό βήμα σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση.
Η Alfa Romeo χαράζει την δική της πορεία στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, καθώς εντάσσει την συγκεκριμένη τεχνολογία στην επόμενης γενιάς Giulia, διατηρώντας παράλληλα την χαρακτηριστική σεντάν σιλουέτα της.
Η Giulia EV πρόκειται να ενταχθεί στη γκάμα το 2026, μαζί με την ηλεκτρική Stelvio, αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευση της Alfa Romeo να διατηρήσει ένα παραδοσιακό στυλ σεντάν, ακόμη και όταν η αγορά αυτοκινήτου κλίνει προς τα SUV.
Ο Jean-Philippe Imparato, Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, τόνισε τη σημασία της διατήρησης της σιλουέτας ενός κλασικού σεντάν, δηλώνοντας: «Αυτός ο τύπος αμαξώματος θα επιστρέψει. Δεν θέλω να γίνουμε μια μάρκα SUV, ακόμη και αν ο κόσμος στρέφεται στα SUV».
Επιπλέον, η ιταλική φίρμα εξετάζει την αναβίωση ιστορικών μοντέλων για την ηλεκτρική εποχή, αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχουν σχέδια τόσο για την GTV, όσο και για την θρυλική Duetto.
Οι ηλεκτρικοί αντικαταστάτες των Stelvio και Giulia έχουν σχεδιαστεί, με την παραγωγή να ξεκινά μέσα στα επόμενα 3 χρόνια στο εργοστάσιο Cassino.
Σε ότι αφορά την ηλεκτρική Giulia, η Alfa Romeo στοχεύει να συνδυάσει πολλά διαφορετικά στοιχεία, υιοθετώντας ενδεχομένως ένα προφίλ παρόμοιο με αυτό των Genesis G70 και Mercedes CLA shooting brake, διατηρώντας ωστόσο την γνώριμη σπορ γραμμή της.
O Imparato υπογράμμισε τη δέσμευσή της εταιρείας στην κατηγορία των σεντάν, εξετάζοντας το ενδεχόμενο να παρουσιάσει μια έκδοση στέισον βάγκον της Giulia για να προσφέρει το καλύτερο και από τους δύο κόσμους.
Η ηλεκτρική Giulia, η οποία θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis, αναμένεται να προσφέρει αυτονομία πάνω από 700 χιλιόμετρα, βάση WLTP και ενδέχεται να εισαγάγει παραλλαγές ισχύος που θα κυμαίνονται από 350 έως και 1000 ίππους.
Η Alfa Romeo θέλει να συνδυάσει και μια προηγμένη ηλεκτρική αρχιτεκτονική για ταχεία φόρτιση, στοχεύοντας τα 18 λεπτά, χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρικό σύστημα 800V, παρόμοιο με άλλα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα STLA.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr