Με μια ιστορία που εκτείνεται σε τρεις αιώνες, η Nestlé συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και εφαρμόζοντας υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία
Κλασσική εμφάνιση και σύγχρονη τεχνολογία για την Porsche 911 της Theon Design
Κλασσική εμφάνιση και σύγχρονη τεχνολογία για την Porsche 911 της Theon Design
Η κλασσική Porsche 911 αποτελεί τον ιδανικό καμβά για τη δημιουργία εντυπωσιακών restomod προτάσεων με απαράμιλλο στυλ και σύγχρονη τεχνολογία
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Η βρετανική εταιρεία Theon Design προχώρησε σε μία ολική μετατροπή μίας Porsche 911 Carrera, αλλάζοντας εξ ολοκλήρου το περιτύλιγμα και προσθέτοντας αρκετά «καλούδια» που δεν υπήρχαν. Η νέα της ονομασία από την Theon είναι GBR002. Στο ντιζάιν, το χρώμα είναι μεταλλικό, βαθύ, σκούρο πράσινο και αναδεικνύει το κάρμπον αμάξωμα. Οι τροχοί είναι 18 ιντσών της Fuchs, ενώ το εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με αλουμινένια πρόσθετα.
Συνεχίζοντας με την καμπίνα, η Theon Design την εξόπλισε με δερμάτινα καθίσματα Recaro CS στις εμπρός θέσεις και με πιο άνετα καθίσματα στις πίσω θέσεις. Όλα αυτά με επενδύσεις αλκαντάρα.
Τα μοντέρνα τεχνολογικά στοιχεία δεν λείπουν, αφού υπάρχει η δυνατότητα συνδεσιμότητας με Bluetooth, θέση ασύρματης φόρτισης κινητού στην κεντρική κονσόλα και μεγάλο ηχοσύστημα της Focal. Το τιμόνι είναι επίσης aftermarket, της Nardi.
Η «καρδιά» του γερμανικού σπορ μοντέλου είναι η ισχυρότερη που έχει κατασκευάσει η Theon. Πρόκειται για έναν εξακύλινδρο εν σειρά των 4,0 λίτρων που αποδίδει 406 ίππους και 442 Nm ροπής. Ταυτόχρονα, το σασμάν είναι 6τάχυτο της Hewland και το καινούριο σύστημα ανάφλεξης προσθέτει ένα έξτρα 5% στην ιπποδύναμη. Το σύστημα του γκαζιού προέρχεται από τους σπεσιαλίστες του είδους, την Jenvey και βελτιώνει επίσης την απόδοση. Το πιο ενδιαφέρον από όλα, είναι πως για να φτάσει η Theon Design σε αυτό το αποτέλεσμα που βλέπουμε, έπρεπε να «γδύσει» εντελώς το ορίτζιναλ μοντέλο, κάνοντάς το… κομμάτια, πριν ξεκινήσει η ολική αποκατάσταση.
Τα κομμάτια από ανθρακονήματα που πληθαίνουν πάνω στο αμάξωμα και τα πολύ ελαφριά στο σύνολο υλικά που χρησιμοποιήθηκαν βοήθησαν το GBR002 να γίνει… πούπουλο. Συγκεκριμένα, το βάρος του ανέρχεται στα 1.169 κιλά.
Σημαντικές αναβαθμίσεις προστέθηκαν επίσης και στο σύστημα της πέδησης, συν ένα ηλεκτρονικό σύστημα υποβοήθησης για μέγιστη ασφάλεια.
Το τσουχτερό του σημείο της GBR002, είναι ότι η τιμή της ξεκινάει από τα 440.000 ευρώ, ενώ όποιος θέλει να το αποκτήσει θα πρέπει να κάνει υπομονή περίπου 18 μήνες για την παραλαβή της.
Συνεχίζοντας με την καμπίνα, η Theon Design την εξόπλισε με δερμάτινα καθίσματα Recaro CS στις εμπρός θέσεις και με πιο άνετα καθίσματα στις πίσω θέσεις. Όλα αυτά με επενδύσεις αλκαντάρα.
Τα μοντέρνα τεχνολογικά στοιχεία δεν λείπουν, αφού υπάρχει η δυνατότητα συνδεσιμότητας με Bluetooth, θέση ασύρματης φόρτισης κινητού στην κεντρική κονσόλα και μεγάλο ηχοσύστημα της Focal. Το τιμόνι είναι επίσης aftermarket, της Nardi.
Η «καρδιά» του γερμανικού σπορ μοντέλου είναι η ισχυρότερη που έχει κατασκευάσει η Theon. Πρόκειται για έναν εξακύλινδρο εν σειρά των 4,0 λίτρων που αποδίδει 406 ίππους και 442 Nm ροπής. Ταυτόχρονα, το σασμάν είναι 6τάχυτο της Hewland και το καινούριο σύστημα ανάφλεξης προσθέτει ένα έξτρα 5% στην ιπποδύναμη. Το σύστημα του γκαζιού προέρχεται από τους σπεσιαλίστες του είδους, την Jenvey και βελτιώνει επίσης την απόδοση. Το πιο ενδιαφέρον από όλα, είναι πως για να φτάσει η Theon Design σε αυτό το αποτέλεσμα που βλέπουμε, έπρεπε να «γδύσει» εντελώς το ορίτζιναλ μοντέλο, κάνοντάς το… κομμάτια, πριν ξεκινήσει η ολική αποκατάσταση.
Τα κομμάτια από ανθρακονήματα που πληθαίνουν πάνω στο αμάξωμα και τα πολύ ελαφριά στο σύνολο υλικά που χρησιμοποιήθηκαν βοήθησαν το GBR002 να γίνει… πούπουλο. Συγκεκριμένα, το βάρος του ανέρχεται στα 1.169 κιλά.
Σημαντικές αναβαθμίσεις προστέθηκαν επίσης και στο σύστημα της πέδησης, συν ένα ηλεκτρονικό σύστημα υποβοήθησης για μέγιστη ασφάλεια.
Το τσουχτερό του σημείο της GBR002, είναι ότι η τιμή της ξεκινάει από τα 440.000 ευρώ, ενώ όποιος θέλει να το αποκτήσει θα πρέπει να κάνει υπομονή περίπου 18 μήνες για την παραλαβή της.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα