Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Το νέο Nissan GT-R θα τα σπάει
Το νέο Nissan GT-R θα τα σπάει
Η Nissan δείχνει αποφασισμένη να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο με τη νέα γενιά του GT-R που όπως όλα δείχνουν θα είναι έντονα επηρεασμένο από το πρωτότυπο Hyper Force
UPD:
Η Nissan πρόκειται να αποκαλύψει τον διάδοχο του εμβληματικού GT-R πριν από το τέλος της δεκαετίας, σηματοδοτώντας τη στροφή προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που διαθέτει έναν ακραίο σχεδιασμό απόλυτα προσαρμοσμένο στη φουτουριστική αισθητική του 2030.
Παίρνοντας στοιχεία από το πρωτότυπο Hyper Force που παρουσιάστηκε στο Japan Mobility Show, το επερχόμενο μοντέλο της Nissan αναμένεται να διατηρήσει μεγάλο μέρος της σχεδίασης αυτού του concept.
Το κατασκευασμένο από ανθρακονήματα πρωτότυπο Hyper Force ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή σχεδίαση με τον υπερμεγέθη μπροστινό προφυλακτήρα και την αντίστοιχα τεράστια κεντρική εισαγωγή αέρα. Στο μπροστινό τμήμα το πάνελ της μάσκας πλαισιώνεται από προβολείς LED με λωρίδες, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι οι ενεργοί αεραγωγοί είναι ενσωματωμένοι πάνω από τους μπροστινούς τροχούς.
Η πίσω σχεδίαση παραπέμπει στην παράδοση του GT-R με πίσω στρογγυλά φώτα, μεγάλο διαχύτη και μια μεγάλη αεροτομή.
Το concept διέθετει πόρτες πεταλούδας και αντικατέστησε τους συμβατικούς πλευρικούς καθρέπτες με κάμερες για μια φουτουριστική πινελιά.
Στο εσωτερικό, η έμπνευση αντλήθηκε από τη σφαίρα των αγωνιστικών παιχνιδιών, προσφέροντας στους οδηγούς τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των λειτουργιών οδήγησης Racing (R) και Grand Touring (GT). Την τροφοδοσία αυτού του φουτουριστικού μοντέλου παρέχει ένα πακέτο μπαταριών στερεάς κατάστασης που τροφοδοτεί ηλεκτροκινητήρες, παράγοντας μια ιπποδύναμη 1.360 ίππων που περνά στο δρόμο μέσω συστήματος τετρακίνησης e-4ORCE.
Αν και οι λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο παραγωγής παραμένουν αδιευκρίνιστες, ο διευθυντής σχεδιασμού του προγράμματος της Nissan, Giovanny Arroba, επιβεβαίωσε ότι η σχεδιαστική γλώσσα που παρουσιάστηκε στο πρωτότυπο δεν θα αλλάξει σημαντικά, προβλέποντας τη δυνατότητα υλοποίησής του μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το επερχόμενο GT-R, ένα εμβληματικό όχημα με κληρονομιά που αριθμεί περίπου 40.000 μονάδες παγκοσμίως, αποτελεί ένα τολμηρό βήμα για τη Nissan, με στόχο να παραδώσει ένα σούπερ φουτουριστικό ηλεκτρικό GT-R πριν από το τέλος της δεκαετίας.
Παίρνοντας στοιχεία από το πρωτότυπο Hyper Force που παρουσιάστηκε στο Japan Mobility Show, το επερχόμενο μοντέλο της Nissan αναμένεται να διατηρήσει μεγάλο μέρος της σχεδίασης αυτού του concept.
Το κατασκευασμένο από ανθρακονήματα πρωτότυπο Hyper Force ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή σχεδίαση με τον υπερμεγέθη μπροστινό προφυλακτήρα και την αντίστοιχα τεράστια κεντρική εισαγωγή αέρα. Στο μπροστινό τμήμα το πάνελ της μάσκας πλαισιώνεται από προβολείς LED με λωρίδες, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι οι ενεργοί αεραγωγοί είναι ενσωματωμένοι πάνω από τους μπροστινούς τροχούς.
Η πίσω σχεδίαση παραπέμπει στην παράδοση του GT-R με πίσω στρογγυλά φώτα, μεγάλο διαχύτη και μια μεγάλη αεροτομή.
Το concept διέθετει πόρτες πεταλούδας και αντικατέστησε τους συμβατικούς πλευρικούς καθρέπτες με κάμερες για μια φουτουριστική πινελιά.
Στο εσωτερικό, η έμπνευση αντλήθηκε από τη σφαίρα των αγωνιστικών παιχνιδιών, προσφέροντας στους οδηγούς τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των λειτουργιών οδήγησης Racing (R) και Grand Touring (GT). Την τροφοδοσία αυτού του φουτουριστικού μοντέλου παρέχει ένα πακέτο μπαταριών στερεάς κατάστασης που τροφοδοτεί ηλεκτροκινητήρες, παράγοντας μια ιπποδύναμη 1.360 ίππων που περνά στο δρόμο μέσω συστήματος τετρακίνησης e-4ORCE.
Αν και οι λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο παραγωγής παραμένουν αδιευκρίνιστες, ο διευθυντής σχεδιασμού του προγράμματος της Nissan, Giovanny Arroba, επιβεβαίωσε ότι η σχεδιαστική γλώσσα που παρουσιάστηκε στο πρωτότυπο δεν θα αλλάξει σημαντικά, προβλέποντας τη δυνατότητα υλοποίησής του μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το επερχόμενο GT-R, ένα εμβληματικό όχημα με κληρονομιά που αριθμεί περίπου 40.000 μονάδες παγκοσμίως, αποτελεί ένα τολμηρό βήμα για τη Nissan, με στόχο να παραδώσει ένα σούπερ φουτουριστικό ηλεκτρικό GT-R πριν από το τέλος της δεκαετίας.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα