Το κατάστημα της αγαπημένης αλυσίδας στο The Mall Athens ριζικά ανανεωμένο κάνει τριήμερα εγκαίνια και προσφέρει σε όλους διαστημικές προσφορές, διαπλανητικά happenings, πάρτυ, δώρα που σε μεταφέρουν σε άλλη διάσταση.
Η Rimac, γνωστή για τα hypercar μοντέλα της, σχεδιάζει το μέλλον της και σε άλλους τομείς.
Η πορεία της Rimac Automobili και του ιδρυτή της, Μάτε Ρίματς αποτελεί μία ξεχωριστή περίπτωση επιτυχίας στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκίνησης, με τον Κροάτη επιχειρηματία να έχει το όραμα και τις συγκυρίες με το μέρος του, καταφέρνοντας να διακριθεί.
Η εταιρεία του δημιούργησε το Nevera -ένα από τα ταχύτερα αμιγώς ηλεκτρικά hypercars- και ο ίδιος ανέλαβε και χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου της Bugatti Rimac τον Νοέμβριο του 2021.
Παράλληλα, τα στελέχη του Ομίλου Volkswagen έστερξαν να συνεργαστούν μαζί του στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και τον όρισαν επικεφαλής για τον μετασχηματισμό της θρυλικής εταιρείας του Ετόρε Μπουγκάτι στη νέα εποχή της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ωστόσο, τα σχέδια του Ρίματς για τη δική του εταιρεία του δεν περιορίζονται στην εξέλιξη και δημιουργία νέων μοντέλων. Σε πρόσφατη δήλωσή του σε βρετανικό μέσο αποκάλυψε ότι η Rimac θα εμπλακεί και στον τομέα παροχής υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών.
Όπως είπε, εντός του 2024 θα ξεκινήσει η σχεδίαση και εξέλιξη ενός νέου οχήματος αυτόνομης οδήγησης, τύπου ρομποταξί, με σκοπό μέσα στο 2026 να είναι έτοιμο να μεταφέρει επιβάτες.
Όπως ανέφερε, το νέο όχημα έχει την κωδική ονομασία «Project 3 Mobility» και θα δημιουργηθεί σε συνεργασία με τον Όμιλο Hyundai-KIA. Εκτός από αυτό, η εταιρεία θα αναλάβει να αναπτύξει το ανάλογο δίκτυο φόρτισης που είναι απαραίτητο, όπως και την αντίστοιχη εφαρμογή για να μπορούν οι πελάτες να χρησιμοποιούν την υπηρεσία και να μεταφέρονται στον προορισμό τους.
Φυσικά, το νέο ρομποταξί θα χρησιμοποιείται για αστικές μετακινήσεις. Συνεπώς, θα πρέπει να πληροί όλους τους κανόνες ασφάλειας για τους επιβάτες του αλλά και για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, όπως και τους πεζούς.
Όμως, πρώτα χρειάζεται να υπάρξουν και οι κατάλληλες υποδομές, όπως και το νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας και κυκλοφορίας τέτοιων οχημάτων στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις.