Pagani Huayra με «καρδιά» Daewoo!
18.01.2024
14:30
Απίστευτο κι όμως αληθινό! Ένα ιταλικό hypercar με κινητήρα από κορεατική εταιρία που εδώ και δεκαετίες μας έχει χαιρετήσει...
Η συγκεκριμένη Pagani Huayra είναι ίσως η πιο παράδοξη ρέπλικα που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Την ανέλαβε ένα βιετναμέζικο κανάλι του YouTube που αναλαμβάνει την κατασκευή διαφόρων ρέπλικα από hypercars, το NHET TV.
Δύσκολα θα καταλάβεις ότι αυτή η Huayra είναι ρέπλικα και όχι το εργοστασιακό μοντέλο. Οι Βιετναμέζοι μοιάζει να έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στο εξωτερικό μέρος του ιταλικού hypercar, αντιγράφοντάς το σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό.
Για τον σχεδιασμό, βασίστηκαν σε μία μινιατούρα χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα φωτογραφίες και μοντέλα από δείγμα 3D. Η κατασκευή ξεκίνησε από ένα custom ατσάλινο σασί. Τα πάνελ είναι από fiberglass, ενώ τα φωτιστικά σώματα, τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, οι εξατμίσεις, οι πόρτες τύπου «γλάρου» και το μυτερό καπό κάνουν αυτήν την ρέπλικα να φέρνει πάρα πολύ στην εργοστασιακή Huayra.
Αν την βάλεις δίπλα-δίπλα με το ορίτζιναλ μοντέλο θα αρχίσεις να παρατηρείς τις ατέλειες. Σε κάθε περίπτωση όμως, η προσπάθεια και η τελική κατασκευή είναι εντυπωσιακή.
Δύσκολα θα καταλάβεις ότι αυτή η Huayra είναι ρέπλικα και όχι το εργοστασιακό μοντέλο. Οι Βιετναμέζοι μοιάζει να έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στο εξωτερικό μέρος του ιταλικού hypercar, αντιγράφοντάς το σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό.
Για τον σχεδιασμό, βασίστηκαν σε μία μινιατούρα χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα φωτογραφίες και μοντέλα από δείγμα 3D. Η κατασκευή ξεκίνησε από ένα custom ατσάλινο σασί. Τα πάνελ είναι από fiberglass, ενώ τα φωτιστικά σώματα, τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, οι εξατμίσεις, οι πόρτες τύπου «γλάρου» και το μυτερό καπό κάνουν αυτήν την ρέπλικα να φέρνει πάρα πολύ στην εργοστασιακή Huayra.
Αν την βάλεις δίπλα-δίπλα με το ορίτζιναλ μοντέλο θα αρχίσεις να παρατηρείς τις ατέλειες. Σε κάθε περίπτωση όμως, η προσπάθεια και η τελική κατασκευή είναι εντυπωσιακή.
Συνολικά, το σασί, το εξωτερικό και το εσωτερικό αυτής της ρέπλικας έχουν κατασκευαστεί από το μηδέν. Ο κινητήρας, τα φρένα και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη όμως, έρχονται από το παλιό Daewoo Espero, το μεσαίας κατηγορίας σεντάν των 90s. Το κορεατικό σεντάν είχε έναν κινητήρα των 2,0 λίτρων με απόδοση περίπου 104 ίππους και 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Μαντεύουμε ότι ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά ισχύουν και σε αυτήν την ρέπλικα της Pagani Huayra.
Η ικανότατη ομάδα του NHET TV έδειξε όλη τη διαδικασία σε μία σειρά από βίντεο στο YouTube, δείχνοντας παράλληλα τον ατελείωτο χρόνο που πέρασε πάνω από το hypercar.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr