Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Το ηλεκτρικό Hyundai Kona βάζει αθλητικά
Το ηλεκτρικό Hyundai Kona βάζει αθλητικά
Η Hyundai διευρύνει τις αποχρώσεις του ηλεκτρικού Kona προσθέτοντας την επιλογή της εξοπλιστικής έκδοσης Ν Line με πιο σπορτίφ ύφος.
UPD:
Παρόλο που δεν πρόκειται για μια καθαρόαιμη έκδοση Ν, η προσθήκη μιας πιο σπορτίφ απόχρωσης στο Hyundai Kona Electric είναι σίγουρα κάτι που θα προσελκύσει αρκετούς. Είναι μάλιστα η πρώτη φορά στην ιστορία τού αμιγώς ηλεκτροκίνητου Kona που διατίθεται στην έκδοση Ν Line. Όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, αυτή έχει εξοπλιστικά στοιχεία τα οποία σκοπεύουν να το κάνουν να δείχνει πιο σπορτίφ, συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδοχές του.
Κατά συνέπεια, το αμάξωμα του Kona Electric N Line είναι πιο ογκώδες συγκριτικά, λόγω της προσθήκης σε αυτό νέων προφυλακτήρων και τροχών 19 ιντσών, οι οποίοι είναι σχεδιασμένοι ειδικά για τη συγκεκριμένη έκδοση. Πέραν αυτών, το κάλυμμα των εξωτερικών καθρεφτών είναι σε μαύρο χρώμα, ενώ προαιρετικά διατίθεται και διχρωμία, με μαύρη οροφή.
Στο εσωτερικό του διαφοροποιείται χάρη στο νέο τιμόνι που σχηματίζει γωνίες στο εξωτερικό της στεφάνης του στο κάτω μέρος, στο μεταλλικό επίθεμα των πεντάλ και του στηρίγματος ποδιού, στα κόκκινου χρώματος στοιχεία στο ταμπλό και στα πιο σπορτίφ καθίσματα τα οποία είναι επενδεδυμένα με μαύρη ταπετσαρία από alcantara και οικολογικό δέρμα. Η εξοπλιστική έκδοση σημαίνει ότι δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις στις μπαταρίες, στην απόδοση, στις επιδόσεις ή στην ανάρτηση του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου σε σχέση με τις υπόλοιπες διαθέσιμες. Θυμίζουμε ότι το Kona Electric διατίθεται σε δύο εκδοχές αναφορικά με την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών του. Η πρώτη είναι με συσσωρευτές 48 kWh και έχει ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 156 ίππων και μέγιστης ροπής 255 Nm. Στη δεύτερη, αυτοί είναι 65 kWh και ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 218 ίππους και ίδια ροπή.
Κατά συνέπεια, το αμάξωμα του Kona Electric N Line είναι πιο ογκώδες συγκριτικά, λόγω της προσθήκης σε αυτό νέων προφυλακτήρων και τροχών 19 ιντσών, οι οποίοι είναι σχεδιασμένοι ειδικά για τη συγκεκριμένη έκδοση. Πέραν αυτών, το κάλυμμα των εξωτερικών καθρεφτών είναι σε μαύρο χρώμα, ενώ προαιρετικά διατίθεται και διχρωμία, με μαύρη οροφή.
Στο εσωτερικό του διαφοροποιείται χάρη στο νέο τιμόνι που σχηματίζει γωνίες στο εξωτερικό της στεφάνης του στο κάτω μέρος, στο μεταλλικό επίθεμα των πεντάλ και του στηρίγματος ποδιού, στα κόκκινου χρώματος στοιχεία στο ταμπλό και στα πιο σπορτίφ καθίσματα τα οποία είναι επενδεδυμένα με μαύρη ταπετσαρία από alcantara και οικολογικό δέρμα. Η εξοπλιστική έκδοση σημαίνει ότι δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις στις μπαταρίες, στην απόδοση, στις επιδόσεις ή στην ανάρτηση του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου σε σχέση με τις υπόλοιπες διαθέσιμες. Θυμίζουμε ότι το Kona Electric διατίθεται σε δύο εκδοχές αναφορικά με την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών του. Η πρώτη είναι με συσσωρευτές 48 kWh και έχει ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 156 ίππων και μέγιστης ροπής 255 Nm. Στη δεύτερη, αυτοί είναι 65 kWh και ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 218 ίππους και ίδια ροπή.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα