Η Hyundai εξελίσσει μπαταρίες στερεού τύπου

Η Hyundai βρήκε λύση στο να ξεπεράσει τα όποια προβλήματα παρουσιάζουν οι μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη.

Οι άνθρωποι της Hyundai κατέθεσαν αίτηση κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας για ένα σύστημα, το οποίο θα διατηρεί σε σταθερές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας τον χώρο του οχήματος στον οποίο βρίσκονται οι συσσωρευτές στερεού ηλεκτρολύτη.

Όπως είναι γνωστό, οι μπαταρίες αυτού του τύπου φαντάζουν ως μια πολύ καλή λύση για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα τις χρησιμοποιούν. Είναι μικρότερες σε διαστάσεις και βάρος από αυτές που χρησιμοποιούνται τώρα, παρέχοντας σημαντικά αυξημένη αυτονομία, ενώ φορτίζουν και πιο γρήγορα. 

Όμως, είναι γνωστό επίσης ότι υπάρχει πρόβλημα με την αντοχή του ηλεκτρολύτη που εμπεριέχουν, στον οποίο δημιουργούνται μικρορωγμές εξαιτίας της αυξημένης θερμοκρασίας κατά τη λειτουργία τους. Έτσι, δεν έχουν αντοχή στον χρόνο.

Η πατέντα της Hyundai σημαίνει ότι αυτοί θα εμπεριέχονται σε έναν ερμητικά κλειστό περίβλημα το οποίο θα μένει ανεπηρέαστο από την εξωτερική θερμοκρασία και υγρασία αλλά και από τη θερμότητα που αναπτύσσεται στις μπαταρίες κατά τη φόρτισή τους.

Το κείμενο και τα σκίτσα που συνοδεύουν την αίτηση κατοχύρωσης της πατέντας από τη Hyundai δεν περιλαμβάνουν λεπτομέρειες για το σύστημα που προκρίνει η εταιρεία, κάτι που είναι λογικό και θεμιτό.

Ωστόσο, περιγράφεται ένας μηχανισμός ο οποίος διατηρεί την πίεση ισοσταθμικά στο εσωτερικό του χώρου με τη χρήση υγρού. Φυσικά, υπάρχουν οι αισθητήρες που παρακολουθούν διαρκώς τις εντός συνθήκες και δίνουν τις κατάλληλες εντολές στο σύστημα, καθώς και θερμοστάτης.

Όπως αναφέρθηκε, η πίεση και η θερμοκρασία θα παραμένουν σταθερές σε καθένα από τα κελιά που συνιστούν την μπαταρία σταθερού ηλεκτρολύτη. Αυτό θα γίνεται και ανεξαρτήτως του ταχυφορτιστή που θα χρησιμοποιείται για την πλήρωσή τους με ενέργεια κάθε φορά.

Πάντως, στη Hyundai έχουν αρχίσει να εξελίσσουν και μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου για τη χρήση τους το συντομότερο δυνατόν στα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τόσο αυτής όσο και της Kia.

Οι συσσωρευτές στερεού τύπου μπορεί να θεωρούνται η καλύτερη λύση για τα BEV ηλεκτρικά, όμως είναι μια τεχνολογία η οποία έχει χρόνια εξέλιξης ακόμα μέχρι να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στον κλάδο στης αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr