Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
H νέα γενιά ηλεκτρικών Honda
H νέα γενιά ηλεκτρικών Honda
Μέσα στα επόμενα χρόνια η Honda θα παρουσιάσει τις ηλεκτρικές εκδοχές μοντέλων όπως το Jazz και το Civic με στόχο να ενισχύσει την ηλεκτρική της γκάμα με περισσότερα προσιτά μοντέλα.
Η Honda σχεδιάζει να φέρει στην παραγωγή μία σειρά από προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα, βασισμένα πάνω στην ριζοσπαστική σειρά 0, τα οποία θα λανσαριστούν σταδιακά μέχρι το 2030. Η Σειρά 0 θα περιλαμβάνει ηλεκτρικούς αντικαταστάτες δημοφιλών μοντέλων όπως το Jazz και το Civic. Το ντεμπούτο της σειράς θα περιλαμβάνει μια έκδοση παραγωγής του concept Saloon το 2026, ακολουθούμενη από ένα μοντέλο SUV. Ενώ η Honda δεν έχει προσδιορίσει χρονοδιάγραμμα για την επέκταση της Σειράς 0, στελέχη της εταιρείας επιβεβαιώνουν ότι τα μοντέλα entry-level αποτελούν κρίσιμο μέρος της μελλοντικής στρατηγικής τους. Στόχος της Honda είναι να καταστήσει τα φθηνά ηλεκτρικά προσιτά σε μια ευρύτερη αγορά, αναγνωρίζοντας την ανάγκη αύξησης των όγκων για μεγαλύτερη υιοθέτηση των EV.
Ο διευθύνων σύμβουλος Toshihiro Mibe τονίζει τη σημασία της μείωσης του κόστους και του βάρους των μπαταριών για μικρά, προσιτά ηλεκτρικά, υπονοώντας ότι χρειάζεται διεύρυνση στις τεχνολογίες των μπαταριών. Η Honda είχε αρχικά συνεργαστεί με τη General Motors για την ανάπτυξη προσιτών ηλεκτρικών, αλλά το σχέδιο των 5 δισ. δολαρίων εγκαταλείφθηκε καθώς η General Motors έστρεψε την προσοχή της σε πιο κερδοφόρα κομμάτια της αγοράς. Η Honda όμως είναι αποφασισμένη να επιδιώξει ανεξάρτητα τα προσιτά ηλεκτρικά, με τον Mibe να εκφράζει την εμπιστοσύνη του στις εναλλακτικές στρατηγικές της εταιρείας. Το πρόσφατο πρωτότυπο Sustaina-C δίνει μια γεύση από το όραμα της Honda για ένα μικρό, προσιτό EV, αντλώντας έμπνευση από το κλασικό Honda City με ρετρό σχεδιασμό και έμφαση στη βιωσιμότητα, με ανακυκλώσιμο ακρυλικό αμάξωμα. Παρά τη διακοπή του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου, του Honda E, η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην προώθηση του χαρτοφυλακίου των ηλεκτρικών της και στην αντιμετώπιση της αυξανόμενης ζήτησης για προσιτές και βιώσιμες λύσεις κινητικότητας.
Ο διευθύνων σύμβουλος Toshihiro Mibe τονίζει τη σημασία της μείωσης του κόστους και του βάρους των μπαταριών για μικρά, προσιτά ηλεκτρικά, υπονοώντας ότι χρειάζεται διεύρυνση στις τεχνολογίες των μπαταριών. Η Honda είχε αρχικά συνεργαστεί με τη General Motors για την ανάπτυξη προσιτών ηλεκτρικών, αλλά το σχέδιο των 5 δισ. δολαρίων εγκαταλείφθηκε καθώς η General Motors έστρεψε την προσοχή της σε πιο κερδοφόρα κομμάτια της αγοράς. Η Honda όμως είναι αποφασισμένη να επιδιώξει ανεξάρτητα τα προσιτά ηλεκτρικά, με τον Mibe να εκφράζει την εμπιστοσύνη του στις εναλλακτικές στρατηγικές της εταιρείας. Το πρόσφατο πρωτότυπο Sustaina-C δίνει μια γεύση από το όραμα της Honda για ένα μικρό, προσιτό EV, αντλώντας έμπνευση από το κλασικό Honda City με ρετρό σχεδιασμό και έμφαση στη βιωσιμότητα, με ανακυκλώσιμο ακρυλικό αμάξωμα. Παρά τη διακοπή του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου, του Honda E, η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην προώθηση του χαρτοφυλακίου των ηλεκτρικών της και στην αντιμετώπιση της αυξανόμενης ζήτησης για προσιτές και βιώσιμες λύσεις κινητικότητας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα