Το ευρωπαϊκό σχέδιο της BYD

Το ευρωπαϊκό σχέδιο της BYD

Ο κινέζικος όμιλος της BYD έχει θέσει σε εφαρμογή ένα επιθετικό σχέδιο για την κατάκτηση της ευρωπαϊκής αγοράς.

Το ευρωπαϊκό σχέδιο της BYD
Η αποτυχία της BYD, της μάρκας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Κίνας, να κερδίσει γρήγορα μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη, οδήγησε σε μια εσωτερική συζήτηση σχετικά με το ποια προϊόντα, μάρκες και ακόμη και ποιοι κινητήρες θα κυκλοφορήσουν στη Γηραιά Ήπειρο. Αυτό, τουλάχιστον, διαρρέει από κύκλους της αυτοκινητοβιομηχανίας, με τη χάραξη μιας νέα στρατηγικής να έρχεται σε μια πολύ κρίσιμη χρονική συγκυρία. Η BYD πούλησε πέρυσι 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως, καθιστώντας την τη 10η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, πίσω από τη Suzuki. Είναι η 2η σε πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, ακριβώς πίσω από την Tesla.
Ωστόσο, στην Ευρώπη, η BYD κατέχει την τρίτη θέση μεταξύ των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, ακολουθώντας το ποικίλο χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων της Geely Group που περιλαμβάνει τις Volvo, Polestar, Lynk & CO και Lotus, και την αυξανόμενη μάρκα MG, η οποία ανήκει στη SAIC. Ο πρώτος αποκλειστικός μεταφορέας αυτοκινήτων της εταιρείας, έφυγε από την Κίνα για λιμάνια στην Ολλανδία και τη Γερμανία στις 16 Ιανουαρίου, με 5.500 οχήματα, αριθμός που αντιστοιχεί σε περισσότερο από το ένα τρίτο των ευρωπαϊκών πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2023. Από τον Δεκέμβριο ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να ανοίξει ένα εργοστάσιο στην Ουγγαρία, για να το βοηθήσει να επιτύχει ένα κορυφαίο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη μεσοπρόθεσμα. Η BYD εξακολουθεί να αξιολογεί τι να κάνει με την υπόλοιπη σταθερή επωνυμία της, σύμφωνα με διαρροές, καθώς επισήμως οι Κινέζοι κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους:
Η πρώτη πιθανή στρατηγική είναι η απλούστερη: Όλα τα μοντέλα που εισάγονται στην Ευρώπη θα φέρουν το σήμα BYD, όπως ακριβώς κάνει η SAIC με την MG. Το πλεονέκτημα είναι ότι οι επενδύσεις που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί για την ενίσχυση της αναγνώρισης της επωνυμίας της BYD στην Ευρώπη θα συνεχίσουν να αποδίδουν και οι μελλοντικές επενδύσεις μάρκετινγκ μπορούν να ενοποιηθούν. Ένα μειονέκτημα είναι ότι μια στρατηγική που ταιριάζει σε όλες τις επωνυμίες αποτρέπει την ευρύτερη τμηματοποίηση των τιμών με μια ποικιλία επωνυμιών, όπως η Geely στην Ευρώπη, και δυνητικά περιορίζει την ανάπτυξη και τα κέρδη.
Μια δεύτερη επιλογή είναι να διατηρήσετε το όνομα BYD ως ομπρέλα πάνω από μια σειρά εμπορικών σημάτων, παρόμοια με αυτό που κάνει η Geely παγκοσμίως με τη Volvo, την Polestar και τις άλλες μάρκες της.
Η BYD σχεδιάζει να φέρει τη μάρκα Denza στην Ευρώπη , ξεκινώντας από τη Γερμανία στο τέλος του έτους. Η Mercedes-Benz κατέχει το 10% των μετοχών της Denza, η οποία παρουσίασε το minivan D9 στην έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility του 2023 στο Μόναχο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης