Η Aston Martin Vantage φορά αγωνιστική περιβολή
26.02.2024
17:00
H Aston Martin ανανεώνει την παρουσία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με τη νέα αγωνιστική Vantage GT3.
Η Aston Martin Vantage GT3 έκανε το αγωνιστικό της ντεμπούτο στον 24ωρο αγώνα αντοχής της Daytona και η βρετανική εταιρία δείχνει αισιόδοξη για τη δυναμική του νέου της αυτοκινήτου που θα αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και φυσικά στις 24 ώρες του Le Mans!
Η αγωνιστική εκδοχή της νέας Aston Martin Vantage χρησιμοποιεί ακριβώς τον ίδιο 4λιτρο V8. To παράδοξo είναι πως η πολιτική έκδοση αποδίδει περισσότερους ίππους από την αγωνιστική! Συγκεκριμένα, η νέα Vantage αποδίδει 655 ίππους, ενώ η GT3 μόλις 536. Ωστόσο, η σημαντική αυτή διαφορά, αντισταθμίζεται από τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά της αγωνιστικής Vantage. Το αεροδυναμικό πακέτο της πέρα από αποδοτικό, είναι και ξεχωριστό οπτικά , χάρη στην αιχμηρότητα και την αγριάδα που προσθέτει. Οι μηχανικοί του βρετανικού εργοστασίου έχουν βελτιώσει κάθε αεροδυναμικό μέρος της GT3, ώστε να μπορεί να είναι ανταγωνιστική στους δύσκολους αγώνες αντοχής που πρόκειται να συμμετάσχει.
Επίσης, έχει επανεκτιμηθεί η λειτουργία της ανάρτησης, τόσο εμπρός όσο και πίσω, ώστε να βελτιωθούν οι όποιες μικρές αστοχίες είχαν παρατηρηθεί στις πρώτες δοκιμές. Ο Gustavo Beteli, επικεφαλής μηχανικός της GT3 αναφέρει: «Το παλιό αυτοκίνητο βούταγε πολύ στο φρενάρισμα, οπότε έπρεπε να προσπαθήσουμε να ελέγξουμε την κλίση με τη ρύθμιση της πίσω ανάρτησης. Αυτό όμως σήμαινε ότι ήταν άκαμπτο, γεγονός που το έκανε αρκετά σβέλτο αλλά καταπονούσε τα ελαστικά».
Εν αντιθέσει με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF στην πολιτική Aston Martin Vantage, η GT3 εξοπλίζεται με ένα σειριακό 6τάχυτο κιβώτιο της Xtrac. Ακόμη, διαθέτει traction control, εξάτμιση Acrapovic και αγωνιστικό roll cage βάσει των προδιαγραφών της FIA. Όλο αυτό το πακέτο, συνιστά ένα βάρος στα 1.265 κιλά. Όποιος επιθυμεί να ξαναδεί την Aston Martin Vantage GT3 εν δράσει, θα έχει πολλές ευκαιρίες, διότι πρόκειται να λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), στο ευρωπαϊκό Le Mans και στο Nurburgring Langstrecken Series (NLS). Η επόμενη αγωνιστική εμφάνιση της Aston Martin Vantage GT3 θα είναι στο Κατάρ στην επίσημη εκκίνηση του φετινού WEC.
Η αγωνιστική εκδοχή της νέας Aston Martin Vantage χρησιμοποιεί ακριβώς τον ίδιο 4λιτρο V8. To παράδοξo είναι πως η πολιτική έκδοση αποδίδει περισσότερους ίππους από την αγωνιστική! Συγκεκριμένα, η νέα Vantage αποδίδει 655 ίππους, ενώ η GT3 μόλις 536. Ωστόσο, η σημαντική αυτή διαφορά, αντισταθμίζεται από τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά της αγωνιστικής Vantage. Το αεροδυναμικό πακέτο της πέρα από αποδοτικό, είναι και ξεχωριστό οπτικά , χάρη στην αιχμηρότητα και την αγριάδα που προσθέτει. Οι μηχανικοί του βρετανικού εργοστασίου έχουν βελτιώσει κάθε αεροδυναμικό μέρος της GT3, ώστε να μπορεί να είναι ανταγωνιστική στους δύσκολους αγώνες αντοχής που πρόκειται να συμμετάσχει.
Εν αντιθέσει με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF στην πολιτική Aston Martin Vantage, η GT3 εξοπλίζεται με ένα σειριακό 6τάχυτο κιβώτιο της Xtrac. Ακόμη, διαθέτει traction control, εξάτμιση Acrapovic και αγωνιστικό roll cage βάσει των προδιαγραφών της FIA. Όλο αυτό το πακέτο, συνιστά ένα βάρος στα 1.265 κιλά. Όποιος επιθυμεί να ξαναδεί την Aston Martin Vantage GT3 εν δράσει, θα έχει πολλές ευκαιρίες, διότι πρόκειται να λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), στο ευρωπαϊκό Le Mans και στο Nurburgring Langstrecken Series (NLS). Η επόμενη αγωνιστική εμφάνιση της Aston Martin Vantage GT3 θα είναι στο Κατάρ στην επίσημη εκκίνηση του φετινού WEC.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr