Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Το πανάκριβο vintage δυναμόμετρο της Ferrari
Το πανάκριβο vintage δυναμόμετρο της Ferrari
Το όνομα της Ferrari είναι ικανό να εκτοξεύσει την αξία ακόμα και ενός εργαλείου όπως το vintage δυναμόμετρο που χρησιμοποιούσε στο παρελθόν η ιταλική εταιρία
UPD:
Το συγκεκριμένο δυναμόμετρο αποκτήθηκε απευθείας από το εργοστάσιο της Ferrari στο Μαρανέλο, όπου χρησιμοποιήθηκε για αρκετά χρόνια στα πρώτα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, από τον διάσημο Βέλγο αντιπρόσωπο Jacques Swaters’s Garage Francorchamps, το 1953.
Μετά από σχεδόν 40 χρόνια στις υπηρεσίες της Ferrari, πέρασε στους διάσημους συλλέκτες Paul και Chris Andrews από το Τέξας. Η συλλογή Andrews παρουσίασε το δυναμόμετρο στο πλευρό πολλών θρυλικών Ferrari στις φημισμένες εγκαταστάσεις τους, έως ότου αποκτήθηκε από τους σημερινούς ιδιοκτήτες το 2015.
Το δυναμόμετρο παραμένει μια λειτουργική μονάδα, η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί με το γύρισμα ενός κλειδιού ανάφλεξης και το πάτημα ενός κουμπιού. Προς το παρόν είναι εξοπλισμένο με κινητήρα V-12 4,0 λίτρων, με αριθμό 5263, τοποθετημένος αρχικά στην 330 GT 2+2, αλλά θα μπορούσε να συνδυαστεί με οποιαδήποτε Ferrari V-12 επιθυμεί ο νέος ιδιοκτήτης.
Η εξάτμιση βρίσκεται έξω από το πίσω μέρος μέσω μιας σειράς κεφαλών και σωλήνων και ο κινητήρας διατηρείται κρύος κατά τη διάρκεια της δοκιμής, από ένα πλευρικό ψυγείο.
Το εργαλείο είναι, ούτως ή άλλως, συλλεκτικό και αυτό ανεβάζει την τιμή του στο μπλοκ δημοπρασιών της RM Sotheby’s. Το βασικό, όμως, είναι ότι φέρει το λογότυπο της Ferrari και αυτό από μόνο του «εκτοξεύει» την εκτιμώμενη αξία, μεταξύ 116.000 και 163.000 ευρώ, όσο δηλαδή κοστίζει η κορυφαία έκδοση ενός premium σπορ μοντέλου.
Μετά από σχεδόν 40 χρόνια στις υπηρεσίες της Ferrari, πέρασε στους διάσημους συλλέκτες Paul και Chris Andrews από το Τέξας. Η συλλογή Andrews παρουσίασε το δυναμόμετρο στο πλευρό πολλών θρυλικών Ferrari στις φημισμένες εγκαταστάσεις τους, έως ότου αποκτήθηκε από τους σημερινούς ιδιοκτήτες το 2015.
Το δυναμόμετρο παραμένει μια λειτουργική μονάδα, η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί με το γύρισμα ενός κλειδιού ανάφλεξης και το πάτημα ενός κουμπιού. Προς το παρόν είναι εξοπλισμένο με κινητήρα V-12 4,0 λίτρων, με αριθμό 5263, τοποθετημένος αρχικά στην 330 GT 2+2, αλλά θα μπορούσε να συνδυαστεί με οποιαδήποτε Ferrari V-12 επιθυμεί ο νέος ιδιοκτήτης.
Η εξάτμιση βρίσκεται έξω από το πίσω μέρος μέσω μιας σειράς κεφαλών και σωλήνων και ο κινητήρας διατηρείται κρύος κατά τη διάρκεια της δοκιμής, από ένα πλευρικό ψυγείο.
Το εργαλείο είναι, ούτως ή άλλως, συλλεκτικό και αυτό ανεβάζει την τιμή του στο μπλοκ δημοπρασιών της RM Sotheby’s. Το βασικό, όμως, είναι ότι φέρει το λογότυπο της Ferrari και αυτό από μόνο του «εκτοξεύει» την εκτιμώμενη αξία, μεταξύ 116.000 και 163.000 ευρώ, όσο δηλαδή κοστίζει η κορυφαία έκδοση ενός premium σπορ μοντέλου.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα