Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Η Aston Martin Vantage ρίχνεται στους αγώνες
Η Aston Martin Vantage ρίχνεται στους αγώνες
Σε συνέχεια της πρόσφατης ανανέωσης της Vantage η Aston Martin παρουσίασε και την κορυφαία αγωνιστική εκδοχή GT4 του δημοφιλούς sportscar
UPD:
Η Aston Martin Vantage GT4 αποτελεί το τελευταίο στοιχείο που προστίθεται στην γκάμα εκδόσεων του μοντέλου. Έκανε το ντεμπούτο της στον 24ωρο αγώνα αντοχής στην Ντεϊτόνα, δίπλα στην αντίστοιχη GT3 και τώρα παρουσιάστηκε επίσημα.
Το νέο αγωνιστικό εξελίχθηκε από το τμήμα AMR (Aston Martin Racing) και παρουσιάζει βελτιώσεις στην ψύξη του κινητήρα και την αεροδυναμική, ενώ το αλουμινένιο σασί έχει αναβαθμιστεί. Βάσει των κανονισμών του πρωταθλήματος GT4, το νέο αγωνιστικό μοιράζεται το 80% των μερών με τη νόμιμη για τους δημόσιους δρόμους Vantage. Το αεροδυναμικό πακέτο είναι πολύ πιο αιχμηρό και αποτελείται από μία μεγάλη αεροτομή προδιαγραφών GT4 και ένα νέο splitter εμπρός.
Ένα άλλο μέρος που η Vantage GT4 δεν μοιράζεται με την πολιτική έκδοση είναι οι εισαγωγές αέρα στο καπό και το μεγαλύτερο ψυγείο. Όλα τα παραπάνω, διαφοροποιούν πολύ τις δύο εκδόσεις, τόσο αεροδυναμικά, όσο και ως προς την κάθετη δύναμη που παράγουν. Μία ακόμα μεγάλη αλλαγή αφορά τις ζάντες, αφού η Vantage GT4 διαθέτει 18 ιντσών αλουμινίου (προδιαγραφές GT4), αρκετά μικρότερες από τις 21 ιντσών του κανονικού μοντέλου.
Εσωτερικά, υπάρχει ένα -απαραίτητο για την κατηγορία GT4- roll cage, ενώ το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα είναι από ανθρακονήματα και κοσμούνται από δύο οθόνες. Φυσικά, υπάρχουν και οι κατάλληλοι διακόπτες που αντιστοιχούν σε αυτοκίνητο motorsport, μπάκετ καθίσματα της Racetech και τιμόνι τύπου Formula 1.
Κάτω από το καπό, είναι ο γνώριμος twin-turbo V8 του τμήματος AMG της Mercedes, με τροποποιημένη ECU από την Bosch Motorsport. Η απόδοση έχει μειωθεί σημαντικά συγκριτικά με τους 665 ίππους της πολιτικής Aston Martin Vantage, καθώς μετράται στους 476 ίππους και τα 640 Nm ροπής.
Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου που κανονικά διαθέτει 8 σχέσεις, αλλά έχει επαναπρογραμματιστεί από την ZF και το AMR με τις δύο τελευταίες σχέσεις να είναι overdrive. Επιπρόσθετα, μπορούν να απεμπλακούν και να λειτουργεί ως ένα 6τάχυτο κιβώτιο.
Πάνω από 40 μονάδες αναμένεται να κατασκευαστούν κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2024, με αρκετές από αυτές να έχουν ήδη φτάσει στα χέρια ομάδων της κατηγορίας GT4.
Το νέο αγωνιστικό εξελίχθηκε από το τμήμα AMR (Aston Martin Racing) και παρουσιάζει βελτιώσεις στην ψύξη του κινητήρα και την αεροδυναμική, ενώ το αλουμινένιο σασί έχει αναβαθμιστεί. Βάσει των κανονισμών του πρωταθλήματος GT4, το νέο αγωνιστικό μοιράζεται το 80% των μερών με τη νόμιμη για τους δημόσιους δρόμους Vantage. Το αεροδυναμικό πακέτο είναι πολύ πιο αιχμηρό και αποτελείται από μία μεγάλη αεροτομή προδιαγραφών GT4 και ένα νέο splitter εμπρός.
Ένα άλλο μέρος που η Vantage GT4 δεν μοιράζεται με την πολιτική έκδοση είναι οι εισαγωγές αέρα στο καπό και το μεγαλύτερο ψυγείο. Όλα τα παραπάνω, διαφοροποιούν πολύ τις δύο εκδόσεις, τόσο αεροδυναμικά, όσο και ως προς την κάθετη δύναμη που παράγουν. Μία ακόμα μεγάλη αλλαγή αφορά τις ζάντες, αφού η Vantage GT4 διαθέτει 18 ιντσών αλουμινίου (προδιαγραφές GT4), αρκετά μικρότερες από τις 21 ιντσών του κανονικού μοντέλου.
Εσωτερικά, υπάρχει ένα -απαραίτητο για την κατηγορία GT4- roll cage, ενώ το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα είναι από ανθρακονήματα και κοσμούνται από δύο οθόνες. Φυσικά, υπάρχουν και οι κατάλληλοι διακόπτες που αντιστοιχούν σε αυτοκίνητο motorsport, μπάκετ καθίσματα της Racetech και τιμόνι τύπου Formula 1.
Κάτω από το καπό, είναι ο γνώριμος twin-turbo V8 του τμήματος AMG της Mercedes, με τροποποιημένη ECU από την Bosch Motorsport. Η απόδοση έχει μειωθεί σημαντικά συγκριτικά με τους 665 ίππους της πολιτικής Aston Martin Vantage, καθώς μετράται στους 476 ίππους και τα 640 Nm ροπής.
Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου που κανονικά διαθέτει 8 σχέσεις, αλλά έχει επαναπρογραμματιστεί από την ZF και το AMR με τις δύο τελευταίες σχέσεις να είναι overdrive. Επιπρόσθετα, μπορούν να απεμπλακούν και να λειτουργεί ως ένα 6τάχυτο κιβώτιο.
Πάνω από 40 μονάδες αναμένεται να κατασκευαστούν κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2024, με αρκετές από αυτές να έχουν ήδη φτάσει στα χέρια ομάδων της κατηγορίας GT4.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα