Τα ολοκαίνουρια headphones Dyson OnTrac™ αλλάζουν τη σχέση μας με τη μουσική και δίνουν νέα διάσταση στον ήχο, μέσα από μια ανεπανάληπτη, καθηλωτική εμπειρία ακρόασης.
Η τετρακύλινδρη Mercedes-AMG GT συναρπάζει
Η τετρακύλινδρη Mercedes-AMG GT συναρπάζει
Η δεύτερη γενιά του γοητευτικού GT Coupe της Mercedes-AMG προσθέτει στη γκάμα του και μια τετρακύλινδρη έκδοση με εστίαση στην οδηγική απόλαυση και τις επιδόσεις
UPD:
Η νέα γενιά της Mercedes-AMG GT Coupe που παρουσιάστηκε τον περασμένο Αύγουστο φέρνει μια ακόμα σημαντική αλλαγή στην ιστορία του μοντέλου με την προσθήκη για πρώτη φορά στη γκάμα μιας έκδοσης με τετρακύλινδρο κινητήρα. Η Mercedes-AMG GT 43 Coupe, όπως ονομάζεται η καινούργια έκδοση, δανείζεται τον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχουμε γνωρίσει στην Α45 S o οποίος αποδίδει 421 ίππους/6.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 500 Nm/3.250-5.000 σ.α.λ.
Θυμίζουμε ότι διαθέτει σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης 48 Volt το οποίο περιλαμβάνει και ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 14 ίππους. Ωστόσο, μια τεχνολογική εξέλιξη σε αυτόν είναι το γεγονός ότι διαθέτει ηλεκτρικά περιστρεφόμενο turbo καυσαερίων, μια λύση που προέρχεται από το μονοθέσιο με το οποίο η γερμανική εταιρεία μετέχει στη Formula 1 .
Χάρη σε αυτό, η απόδοση της ροπής στους πίσω τροχούς είναι αμεσότερη και πιο γραμμική ακόμα και από τις χαμηλές σ.α.λ. Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η Mercedes-AMG, η GT 43 Coupe επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της φτάνει τα 280 χλμ./ώρα.
Η ροπή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων AMG Speedshift MCT 9G το οποίο είναι πολύδισκο και έχει σχετικά μικρές διαστάσεις και βάρος.
Η βασική εξοπλιστική έκδοση της Mercedes-AMG GT 43 Coupe θα διαθέτει ανάρτηση με συμβατικά παθητικά αμορτισέρ ενώ προαιρετικά θα είναι διαθέσιμη και η ανάρτηση AMG Ride Control η οποία περιλαμβάνει ενεργά αμορτισέρ.
Τέλος, στον προαιρετικό εξοπλισμό της καινούργιας έκδοσης του μοντέλου θα περιλαμβάνονται τόσο το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης όσο και το AMG Dynamic Select μέσω του οποίου ο οδηγός δύναται να παραμετροποιεί τον τρόπο απόδοσης της ροπής του κινητήρα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του supercar.
Θυμίζουμε ότι διαθέτει σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης 48 Volt το οποίο περιλαμβάνει και ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 14 ίππους. Ωστόσο, μια τεχνολογική εξέλιξη σε αυτόν είναι το γεγονός ότι διαθέτει ηλεκτρικά περιστρεφόμενο turbo καυσαερίων, μια λύση που προέρχεται από το μονοθέσιο με το οποίο η γερμανική εταιρεία μετέχει στη Formula 1 .
Χάρη σε αυτό, η απόδοση της ροπής στους πίσω τροχούς είναι αμεσότερη και πιο γραμμική ακόμα και από τις χαμηλές σ.α.λ. Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η Mercedes-AMG, η GT 43 Coupe επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της φτάνει τα 280 χλμ./ώρα.
Η ροπή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων AMG Speedshift MCT 9G το οποίο είναι πολύδισκο και έχει σχετικά μικρές διαστάσεις και βάρος.
Η βασική εξοπλιστική έκδοση της Mercedes-AMG GT 43 Coupe θα διαθέτει ανάρτηση με συμβατικά παθητικά αμορτισέρ ενώ προαιρετικά θα είναι διαθέσιμη και η ανάρτηση AMG Ride Control η οποία περιλαμβάνει ενεργά αμορτισέρ.
Τέλος, στον προαιρετικό εξοπλισμό της καινούργιας έκδοσης του μοντέλου θα περιλαμβάνονται τόσο το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης όσο και το AMG Dynamic Select μέσω του οποίου ο οδηγός δύναται να παραμετροποιεί τον τρόπο απόδοσης της ροπής του κινητήρα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του supercar.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα