Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Τα πρωτότυπα της Jeep στο Easter Jeep Safari
Τα πρωτότυπα της Jeep στο Easter Jeep Safari
Η Jeep δημιούργησε τέσσερις ξεχωριστές πρωτότυπες εκδόσεις για την συμμετοχή της στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση Easter Jeep Safari των φίλων της εταιρίας
UPD:
Έχει γίνει παράδοση πλέον η εκδήλωση Easter Jeep Safari στο Μόμπ της Γιούτα των ΗΠΑ. Κάθε χρόνο οι φίλοι της μάρκας έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν, να οδηγήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις για την αγαπημένη τους Jeep σε ένα event που δείχνει παράλληλα ότι η εταιρεία είναι κάτι παραπάνω από μια αυτοκινητοβιομηχανία.
Φέτος, το Easter Jeep Safari ήταν απόλυτα επιτυχημένο μαζεύοντας χιλιάδες ιδιοκτήτες Jeep. Ανάμεσά τους ωστόσο ξεχώρισαν κάποια μοντέλα τα οποία σίγουρα δε συναντάμε εύκολα και έφεραν τη σφραγίδα της Jeep η οποία και τα επιμελήθηκε. Στην εκδήλωση ξεχώρισαν τέσσερα αυτοκίνητα που ήταν ένα Grand Wagoneer με εκδρομική αμφίεση, ένα Wrangler Low Down, ένα Wrangler με εμφάνιση Willys και ένα Glagiator High Top.
Ξεκινώντας από το Grand Wagoneer το σχέδιο ήταν επικεντρωμένο στις εξορμήσεις και το κάμπινγκ στην ύπαιθρο. Το αυτοκίνητο είχε στην οροφή ενσωματωμένη σκηνή από ανθρακονήματα με πολλά ρετρό στοιχεία όπως του τροχούς των 18 ιντσών και τη λωρίδα στα πλευρικά. Κάτω από το καπό του Vacationeer υπήρχε ο 6κύλινδρος Hurricane κινητήρας.
Στην περίπτωση του Wrangler Low Down το αυτοκίνητο ήταν αφιερωμένο στο concept Lower 40 του 2009. Η βάση του ήταν το Rubicon 392, ενώ οι τροχοί είναι πολύ μεγάλοι 20 ιντσών με ελαστικά 42 ιντσών της BF Goodrich. Ο κινητήρας ήταν ο V8 Hemi των 470 ίππων και 637 Nm ροπής.
Το δεύτερο Wrangler ήταν εμπνευσμένο από το θρυλικό Willys. Η προσέγγισή του έγινε με ρομαντισμό φέροντας έντονα στοιχεία του ιστορικού 4Χ4, ωστόσο κάτω από το καπό κρυβόταν ο σύγχρονος υβριδικός κινητήρας 4Xe της Jeep. Τα ρετρό στοιχεία όπως ο ατσάλινος προφυλακτήρας εμπρός, η ανοιχτή οροφή και οι λευκές ζάντες ήταν έντονα, ενώ και το εσωτερικό η νοσταλγία ξεχείλιζε με ρετρό δερμάτινα καθίσματα και λογότυπα του Willys.
Τέλος, υπήρχε το Gladiator High Top, ένα δυναμικό pick up βασισμένο στο Rubicon. Κάτω από το καπό υπήρχε ο V6 κινητήρας 3.6 λίτρων Pentastar και το πλαίσιο ήταν αναβαθμισμένο με άξονες Dana 60 και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις AccuAir. Το αμάξωμα ήταν βαμμένο μισό χρυσό, μισό μαύρο και ο εμπρός προφυλακτήρας προερχόταν από την American Expedition Vehicles.
Φέτος, το Easter Jeep Safari ήταν απόλυτα επιτυχημένο μαζεύοντας χιλιάδες ιδιοκτήτες Jeep. Ανάμεσά τους ωστόσο ξεχώρισαν κάποια μοντέλα τα οποία σίγουρα δε συναντάμε εύκολα και έφεραν τη σφραγίδα της Jeep η οποία και τα επιμελήθηκε. Στην εκδήλωση ξεχώρισαν τέσσερα αυτοκίνητα που ήταν ένα Grand Wagoneer με εκδρομική αμφίεση, ένα Wrangler Low Down, ένα Wrangler με εμφάνιση Willys και ένα Glagiator High Top.
Ξεκινώντας από το Grand Wagoneer το σχέδιο ήταν επικεντρωμένο στις εξορμήσεις και το κάμπινγκ στην ύπαιθρο. Το αυτοκίνητο είχε στην οροφή ενσωματωμένη σκηνή από ανθρακονήματα με πολλά ρετρό στοιχεία όπως του τροχούς των 18 ιντσών και τη λωρίδα στα πλευρικά. Κάτω από το καπό του Vacationeer υπήρχε ο 6κύλινδρος Hurricane κινητήρας.
Στην περίπτωση του Wrangler Low Down το αυτοκίνητο ήταν αφιερωμένο στο concept Lower 40 του 2009. Η βάση του ήταν το Rubicon 392, ενώ οι τροχοί είναι πολύ μεγάλοι 20 ιντσών με ελαστικά 42 ιντσών της BF Goodrich. Ο κινητήρας ήταν ο V8 Hemi των 470 ίππων και 637 Nm ροπής.
Το δεύτερο Wrangler ήταν εμπνευσμένο από το θρυλικό Willys. Η προσέγγισή του έγινε με ρομαντισμό φέροντας έντονα στοιχεία του ιστορικού 4Χ4, ωστόσο κάτω από το καπό κρυβόταν ο σύγχρονος υβριδικός κινητήρας 4Xe της Jeep. Τα ρετρό στοιχεία όπως ο ατσάλινος προφυλακτήρας εμπρός, η ανοιχτή οροφή και οι λευκές ζάντες ήταν έντονα, ενώ και το εσωτερικό η νοσταλγία ξεχείλιζε με ρετρό δερμάτινα καθίσματα και λογότυπα του Willys.
Τέλος, υπήρχε το Gladiator High Top, ένα δυναμικό pick up βασισμένο στο Rubicon. Κάτω από το καπό υπήρχε ο V6 κινητήρας 3.6 λίτρων Pentastar και το πλαίσιο ήταν αναβαθμισμένο με άξονες Dana 60 και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις AccuAir. Το αμάξωμα ήταν βαμμένο μισό χρυσό, μισό μαύρο και ο εμπρός προφυλακτήρας προερχόταν από την American Expedition Vehicles.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα