Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Η Seat είναι εδώ
Η Seat είναι εδώ
Το αφεντικό της Seat διαψεύδει τις φήμες που μιλούσαν για τον επίλογο της ιστορικής ισπανικής εταιρίας, τονίζοντας τις επενδύσεις αλλά και την ανανέωση της γκάμας που θα δούμε το επόμενο διάστημα
UPD:
Τα τελευταία χρόνια έχουν ακουστεί πολλά για την πορεία και το μέλλον της Seat καθώς οι μειωμένες πωλήσεις σε συνδυασμό με την εμπορική άνοδο και ανάπτυξη της Cupra τροφοδότησαν τη φημολογία που μιλούσε για το τέλος της ισπανικής εταιρίας. Ωστόσο, ο Γουέιν Γκρίφιθς, Διευθύνων Σύμβουλος της Seat, διέψευσε κάθε τέτοιο ενδεχόμενο μιλώντας στην ετήσια συνέντευξη Τύπου, τονίζοντας ότι η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει να διαδραματίσει έναν κομβικό ρόλο. Όπως είπε: «Για εμάς ήταν πάντα σαφές ότι η μάρκα δεν επρόκειτο να εξαφανιστεί. Για ποιον λόγο να αφήσεις να συμβεί αυτό σε μια εταιρεία με ιστορία 70 ετών;» αναρωτήθηκε χαρακτηριστικά στον λόγο του.
Το κορυφαίο στέλεχος της Seat δήλωσε ότι πέρυσι η εταιρεία πούλησε περίπου 290.000 οχήματά της, αριθμός που ήταν κατά 24% μεγαλύτερος από αυτόν του 2022. Λέγοντας αυτό, συμπλήρωσε: «Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Η Seat είναι υγιής και θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στο να επιτύχουμε τον στόχο κερδοφορίας που έχουμε θέσει για το μέλλον. Είναι σημαντικό να κάνουμε πάλι την εταιρεία μεγάλη και να τη φέρουμε στη θέση στην οποία ανήκει. Αυτό θα γίνει με νέες επενδύσεις σε αυτή και στα μοντέλα της».
Ο Γκρίφιθς δήλωσε ότι εφέτος θα παρουσιαστεί το επανασχεδιασμένο Leon, ενώ εντός της επόμενης χρονιάς θα αρχίσουν να διατίθενται τα ανανεωμένα Ibiza και Arona. Για το Ateca δήλωσε ότι θα επικαιροποιηθεί μελλοντικά.
Επιπλέον τόνισε ότι στον Όμιλο Volkswagen (στον οποίο ανήκει η Seat) εξετάζουν μεγαλύτερη οικονομική επένδυση στην εταιρεία, όπως και το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο καινούργιο μοντέλο της. Όπως τόνισε, η νέα πλατφόρμα την οποία δημιουργεί ο Όμιλος για ένα οικονομικά προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο που θα κοστίζει λιγότερο από 20.000 ευρώ θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από την ισπανική εταιρεία.
Το κορυφαίο στέλεχος της Seat δήλωσε ότι πέρυσι η εταιρεία πούλησε περίπου 290.000 οχήματά της, αριθμός που ήταν κατά 24% μεγαλύτερος από αυτόν του 2022. Λέγοντας αυτό, συμπλήρωσε: «Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Η Seat είναι υγιής και θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στο να επιτύχουμε τον στόχο κερδοφορίας που έχουμε θέσει για το μέλλον. Είναι σημαντικό να κάνουμε πάλι την εταιρεία μεγάλη και να τη φέρουμε στη θέση στην οποία ανήκει. Αυτό θα γίνει με νέες επενδύσεις σε αυτή και στα μοντέλα της».
Ο Γκρίφιθς δήλωσε ότι εφέτος θα παρουσιαστεί το επανασχεδιασμένο Leon, ενώ εντός της επόμενης χρονιάς θα αρχίσουν να διατίθενται τα ανανεωμένα Ibiza και Arona. Για το Ateca δήλωσε ότι θα επικαιροποιηθεί μελλοντικά.
Επιπλέον τόνισε ότι στον Όμιλο Volkswagen (στον οποίο ανήκει η Seat) εξετάζουν μεγαλύτερη οικονομική επένδυση στην εταιρεία, όπως και το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο καινούργιο μοντέλο της. Όπως τόνισε, η νέα πλατφόρμα την οποία δημιουργεί ο Όμιλος για ένα οικονομικά προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο που θα κοστίζει λιγότερο από 20.000 ευρώ θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από την ισπανική εταιρεία.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα