Με μια ιστορία που εκτείνεται σε τρεις αιώνες, η Nestlé συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και εφαρμόζοντας υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία
Τετρακίνητο το hypercar της Porsche
Τετρακίνητο το hypercar της Porsche
Να δούμε τι πρέπει να προηγηθεί προτού βγει τελικά στην παραγωγή το επόμενο hypercar της Porsche.
Στην ιστορία της έχει δημιουργήσει μοντέλα όπως η 918 Spyder ή η Carrera GT ή ακόμα πιο παλιά η 959, ωστόσο θα έλεγε κανείς ότι δεν καίγεται να δημιουργήσει ακραία αυτοκίνητα για χρήση πίστας.
Το πιο πρόσφατο δείγμα hypercar της Porsche είναι το Mission X, το οποίο παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή το 2023. Το Mission X είναι πολύ εντυπωσιακό με στοιχεία από τα αγωνιστικά μοντέλα της μάρκας, ηλεκτροκίνητο και με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το hypercar της Porsche ωστόσο δεν έχει προχωρήσει μέχρι τώρα, καθώς υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να τελειοποιηθούν.
Ένα από τα βασικά στοιχεία του Porsche Mission X είναι ότι θα απαρνηθεί την πίσω κίνηση και θα χρησιμοποιήσει τετρακίνηση. Αυτό δεν έχει να κάνει με την απόδοση, αλλά με τον τρόπο διαχείρισης της ενέργειας. Ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι πιο αποτελεσματικό όταν εφαρμόζεται σε τέσσερις τροχούς αντί για δύο. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που η δομή του αυτοκινήτου δεν επιτρέπει τοποθέτηση μεγαλύτερης μπαταρίας, η διαχείρισης της ενέργειας είναι πολύ σημαντική.
Η Porsche έχει σχεδιάσει ένα σύστημα 900 V για το Mission X το οποίο επιτρέπει φόρτιση 320 kW με μόλις 18 λεπτά από 10-80%. Εκτός από το ζήτημα της μπαταρίας και της αυτονομίας σε σκληρή χρήση πίστας, η Porsche έχει φροντίσει να κάνει την καμπίνα πιο ευρύχωρη – με ψηλότερη οροφή – για να μπορεί ο οδηγός να φορέσει κράνος.
Σημαντικό ζήτημα είναι η αεροδυναμική με τους ανθρώπους της Porsche να θέλουν περισσότερη κάθετη δύναμη από μια 911 GT3 RS και αναλογία κιλών ανά ίππο στο 1 προς 1.
Το πιο πρόσφατο δείγμα hypercar της Porsche είναι το Mission X, το οποίο παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή το 2023. Το Mission X είναι πολύ εντυπωσιακό με στοιχεία από τα αγωνιστικά μοντέλα της μάρκας, ηλεκτροκίνητο και με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το hypercar της Porsche ωστόσο δεν έχει προχωρήσει μέχρι τώρα, καθώς υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να τελειοποιηθούν.
Ένα από τα βασικά στοιχεία του Porsche Mission X είναι ότι θα απαρνηθεί την πίσω κίνηση και θα χρησιμοποιήσει τετρακίνηση. Αυτό δεν έχει να κάνει με την απόδοση, αλλά με τον τρόπο διαχείρισης της ενέργειας. Ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι πιο αποτελεσματικό όταν εφαρμόζεται σε τέσσερις τροχούς αντί για δύο. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που η δομή του αυτοκινήτου δεν επιτρέπει τοποθέτηση μεγαλύτερης μπαταρίας, η διαχείρισης της ενέργειας είναι πολύ σημαντική.
Η Porsche έχει σχεδιάσει ένα σύστημα 900 V για το Mission X το οποίο επιτρέπει φόρτιση 320 kW με μόλις 18 λεπτά από 10-80%. Εκτός από το ζήτημα της μπαταρίας και της αυτονομίας σε σκληρή χρήση πίστας, η Porsche έχει φροντίσει να κάνει την καμπίνα πιο ευρύχωρη – με ψηλότερη οροφή – για να μπορεί ο οδηγός να φορέσει κράνος.
Σημαντικό ζήτημα είναι η αεροδυναμική με τους ανθρώπους της Porsche να θέλουν περισσότερη κάθετη δύναμη από μια 911 GT3 RS και αναλογία κιλών ανά ίππο στο 1 προς 1.
Αν όλες οι αλχημείες που πρέπει να γίνουν έχουν επιτυχία τότε το Mission X θα πάρει έγκριση να προχωρήσει στην παραγωγή από την Porsche. Αν γίνει αυτό, τότε θα έχουμε μάλλον το επόμενο ρεκόρ πίστας στο Νίρμπουργκρινγκ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα