Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη βελτιώνει τα ελαστικά
Η Τεχνητή Νοημοσύνη βελτιώνει τα ελαστικά
Η εξέλιξη των ελαστικών αναμένεται να επιταχυνθεί σημαντικά από την εμπλοκή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη διαδικασία των ψηφιακών εξομοιώσεων.
UPD:
Η Τεχνητή Νοημοσύνη ήρθε για να μείνει και στην αυτοκίνηση, προχωρώντας τις εξελίξεις με ταχείς ρυθμούς, ιδίως στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.
Η μητρική εταιρεία της Falken, η Sumito Rubber Industries, χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη στο πλαίσιο ενός εργαλείου γνωστού ως Tyre Aerodynamic Simulation (Αεροδυναμική προσομοίωση ελαστικών) για να βελτιώσει την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ελαχιστοποιώντας την αεροδυναμική αντίσταση στις επιφάνειες των ελαστικών.
Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση αναλύει σχολαστικά ακόμη και τις πιο μικρές λεπτομέρειες της επιφάνειας των ελαστικών για την ανάπτυξη ενός ελαστικού επόμενης γενιάς, χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης, το οποίο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2027.
Ενώ ο σχεδιασμός του πέλματος, η σύνθεση των υλικών των ελαστικών και ο σχεδιασμός των πλευρικών τοιχωμάτων έχουν διαδραματίσει ιστορικά σημαντικό ρόλο στη μείωση της αντίστασης κύλισης τόσο για τα ηλεκτρικά όσο και για τα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η τεχνητή νοημοσύνη διευκολύνει τώρα μια βαθύτερη διερεύνηση των αεροδυναμικών βελτιώσεων.
Παραδοσιακά, οι μηχανικοί επικεντρώνονται στη μείωση της αντίστασης κύλισης. Ωστόσο, η προσοχή μετατοπίζεται τώρα προς την αντιμετώπιση της αντίστασης στον αέρα, η οποία έχει αναδειχθεί σε κρίσιμο παράγοντα για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων.
Καθώς τα EV λειτουργούν σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα ενεργειακής απόδοσης σε σύγκριση με τα οχήματα εσωτερικής καύσης, η αντίσταση του αέρα αποτελεί σημαντικό μέρος των ενεργειακών απωλειών τους.
Η μητρική εταιρεία της Falken, η Sumito Rubber Industries, χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη στο πλαίσιο ενός εργαλείου γνωστού ως Tyre Aerodynamic Simulation (Αεροδυναμική προσομοίωση ελαστικών) για να βελτιώσει την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ελαχιστοποιώντας την αεροδυναμική αντίσταση στις επιφάνειες των ελαστικών.
Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση αναλύει σχολαστικά ακόμη και τις πιο μικρές λεπτομέρειες της επιφάνειας των ελαστικών για την ανάπτυξη ενός ελαστικού επόμενης γενιάς, χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης, το οποίο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2027.
Ενώ ο σχεδιασμός του πέλματος, η σύνθεση των υλικών των ελαστικών και ο σχεδιασμός των πλευρικών τοιχωμάτων έχουν διαδραματίσει ιστορικά σημαντικό ρόλο στη μείωση της αντίστασης κύλισης τόσο για τα ηλεκτρικά όσο και για τα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η τεχνητή νοημοσύνη διευκολύνει τώρα μια βαθύτερη διερεύνηση των αεροδυναμικών βελτιώσεων.
Παραδοσιακά, οι μηχανικοί επικεντρώνονται στη μείωση της αντίστασης κύλισης. Ωστόσο, η προσοχή μετατοπίζεται τώρα προς την αντιμετώπιση της αντίστασης στον αέρα, η οποία έχει αναδειχθεί σε κρίσιμο παράγοντα για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων.
Καθώς τα EV λειτουργούν σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα ενεργειακής απόδοσης σε σύγκριση με τα οχήματα εσωτερικής καύσης, η αντίσταση του αέρα αποτελεί σημαντικό μέρος των ενεργειακών απωλειών τους.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα