Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Στο Le Mans η αποκάλυψη του ηλεκτρικού Alpine A290
Στο Le Mans η αποκάλυψη του ηλεκτρικού Alpine A290
Ο θρυλικός αγώνας του Le Mans επιλέχθηκε από την Alpine για την επίσημη πρεμιέρα του αμιγώς ηλεκτρικού Alpine A290 που βρίσκεται στην τελική φάση δοκιμών εξέλιξης.
UPD:
Η δυναμική επιστροφή της Alpine στην αγορά έχει μπει για τα καλά στις ράγες, με τα νέα ηλεκτρικά, σπορ μοντέλα της να αναμένονται από φέτος. Το πρώτο θα είναι το A290 που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans στις 13 Ιουνίου. Η Alpine συμμετέχει φέτος στον θρυλικό αγώνα με την A424 και θεώρησε ιδανική στιγμή να αποκαλύψει εκεί το νέο της σπορ μοντέλο.
Το A290 σχετίζεται άμεσα με το Renault 5 E-Tech, καθώς μοιράζονται την πλατφόρμα AmpR Small. Ωστόσο, έχει εξελιχθεί από την ιστορική μάρκα του γκρουπ Renault και για αυτό θα είναι πολύ πιο σπορτίφ, τόσο σχεδιαστικά όσο και οδηγικά. Για την ακρίβεια, θα έχει διαφορετική ανάρτηση μπροστά, περισσότερη ισχύ και ισχυρότερα φρένα.
Οι τελευταίες φωτογραφίες που δημοσιοποίησε η γαλλική μάρκα σπορ αυτοκινήτων αποκαλύπτουν μερικές λεπτομέρειες του αμαξώματος, παρά το καμουφλάζ. Αυτό που παρατηρούμε αμέσως στο A290 είναι πως το αμάξωμα μοιάζει αρκετά στο Renault 5, αφού τα φωτιστικά σώματα μπροστά είναι ίδια. Ωστόσο, ο εμπρός προφυλακτήρας έχει πιο αιχμηρή σχεδίαση, συγκριτικά με το Renault 5. Οι εισαγωγές αέρα είναι μεγαλύτερες, την ώρα που οι ζάντες έχουν μείνει ίδιες με το πρωτότυπο που είδαμε πέρυσι τον Μάιο.
Στο πίσω μέρος, είναι εμφανής μία διακριτική αεροτομή στο τέλος της οροφής, ενώ αναμένεται να έχει και μεγαλύτερο διαχύτη από το 5 E-Tech. Η Alpine έδειξε και λίγο το εσωτερικό του A290, όπου εντοπίσαμε ένα τριάκτινο τιμόνι και ένα κόκκινο κουμπί «OV» (Overtake), το οποίο θα δίνει μία ώθηση ισχύς για μερικά δευτερόλεπτα. Επίσης, από το τιμόνι θα επιλέγουμε και το προφίλ οδήγησης.
Όπως και το Renault 5 E-Tech, το A290 πρόκειται να διατεθεί με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα. Η ουσιαστική διαφορά θα αφορά την έκταση του άξονα, που θα προσδίδει ένα πιο σπορ στήσιμο στο αυτοκίνητο και θα ενδείκνυται για δυναμική οδήγηση.
Περαιτέρω τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμα. Παρόλα αυτά, αναμένουμε μία μπαταρία τουλάχιστον 52kWh, όπως αυτή του Renault 5. Βέβαια, το πιθανότερο είναι να δούμε και μικρότερη αυτονομία από τα 400 χιλιόμετρα, λόγω του ότι το Alpine θα έχει σπορ καταβολές.
Το Renault 5 αναμένεται να λανσαριστεί στις αγορές με τιμή πώλησης στις περίπου 25.000 ευρώ, συνεπώς η σπορ εκδοχή του, το Alpine A290 υπολογίζεται να κοστίζει τουλάχιστον 10 χιλιάδες παραπάνω.
Το A290 σχετίζεται άμεσα με το Renault 5 E-Tech, καθώς μοιράζονται την πλατφόρμα AmpR Small. Ωστόσο, έχει εξελιχθεί από την ιστορική μάρκα του γκρουπ Renault και για αυτό θα είναι πολύ πιο σπορτίφ, τόσο σχεδιαστικά όσο και οδηγικά. Για την ακρίβεια, θα έχει διαφορετική ανάρτηση μπροστά, περισσότερη ισχύ και ισχυρότερα φρένα.
Οι τελευταίες φωτογραφίες που δημοσιοποίησε η γαλλική μάρκα σπορ αυτοκινήτων αποκαλύπτουν μερικές λεπτομέρειες του αμαξώματος, παρά το καμουφλάζ. Αυτό που παρατηρούμε αμέσως στο A290 είναι πως το αμάξωμα μοιάζει αρκετά στο Renault 5, αφού τα φωτιστικά σώματα μπροστά είναι ίδια. Ωστόσο, ο εμπρός προφυλακτήρας έχει πιο αιχμηρή σχεδίαση, συγκριτικά με το Renault 5. Οι εισαγωγές αέρα είναι μεγαλύτερες, την ώρα που οι ζάντες έχουν μείνει ίδιες με το πρωτότυπο που είδαμε πέρυσι τον Μάιο.
Στο πίσω μέρος, είναι εμφανής μία διακριτική αεροτομή στο τέλος της οροφής, ενώ αναμένεται να έχει και μεγαλύτερο διαχύτη από το 5 E-Tech. Η Alpine έδειξε και λίγο το εσωτερικό του A290, όπου εντοπίσαμε ένα τριάκτινο τιμόνι και ένα κόκκινο κουμπί «OV» (Overtake), το οποίο θα δίνει μία ώθηση ισχύς για μερικά δευτερόλεπτα. Επίσης, από το τιμόνι θα επιλέγουμε και το προφίλ οδήγησης.
Όπως και το Renault 5 E-Tech, το A290 πρόκειται να διατεθεί με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα. Η ουσιαστική διαφορά θα αφορά την έκταση του άξονα, που θα προσδίδει ένα πιο σπορ στήσιμο στο αυτοκίνητο και θα ενδείκνυται για δυναμική οδήγηση.
Περαιτέρω τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμα. Παρόλα αυτά, αναμένουμε μία μπαταρία τουλάχιστον 52kWh, όπως αυτή του Renault 5. Βέβαια, το πιθανότερο είναι να δούμε και μικρότερη αυτονομία από τα 400 χιλιόμετρα, λόγω του ότι το Alpine θα έχει σπορ καταβολές.
Το Renault 5 αναμένεται να λανσαριστεί στις αγορές με τιμή πώλησης στις περίπου 25.000 ευρώ, συνεπώς η σπορ εκδοχή του, το Alpine A290 υπολογίζεται να κοστίζει τουλάχιστον 10 χιλιάδες παραπάνω.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα