Με μια ιστορία που εκτείνεται σε τρεις αιώνες, η Nestlé συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και εφαρμόζοντας υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία
Τα Nissan GT-R και Z θα υπάρχουν και στο μέλλον
Τα Nissan GT-R και Z θα υπάρχουν και στο μέλλον
Η Nissan αναμένεται να παρουσιάσει μελλοντικά την επόμενη γενιά και των δυο διάσημων σπορ μοντέλων της.
Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης έκρυβε πολλές εκπλήξεις. Μία εξ αυτών, ήταν οι δηλώσεις του αντιπροέδρου της Nissan Βόρειας Αμερικής, Ponz Pandikuthira που αποκάλυψε ότι το GT-R και το Z «δεν θα πεθάνουν».
Το σίγουρο είναι πως θα πάρει χρόνο μέχρι να εμφανιστούν ξανά, διότι θα χρειαστούν επαναπροσδιορισμό σύμφωνα με τον Pandikuthira. Ο ίδιος πάντως, μίλησε εκτενώς επί του θέματος, δίνοντάς μας και μία μικρή εικόνα των GT-R και Z επόμενης γενιάς. Παράλληλα, επιβεβαίωσε ότι σύντομα παύει η παραγωγή του παρόντος GT-R με την 16 χρόνων ιστορία.
Η ομάδα μηχανολόγων της Nissan αναμένει την εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, πριν αποφασιστεί πόσοι και τι είδους ηλεκτροκινητήρες θα μπουν στα νέας γενιάς σπορ μοντέλα. Όμως, αυτό που γνωρίζουμε από τον αντιπρόεδρο, είναι πως θα αξιοποιηθεί η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η εταιρεία από τη συμμετοχή της στη Formula E.
Ο Pandikuthira αναγνωρίζει ότι η μπαταρία και το μεγάλο βάρος της είναι εχθρός των σπορ αυτοκινήτων. Για αυτό, θέλει όταν έρθει η ώρα της νέας γενιάς GT-R, αυτό να έχει διορθωθεί. Ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Nissan, Alfonso Albaisa πρόσθεσε στις πληροφορίες, ότι το ντιζάιν του GT-R R36 δεν έχει αποφασιστεί, ωστόσο υπάρχουν προσχέδια. Μάλιστα, τόνισε ότι ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά όπως η σχεδίαση των τεσσάρων πίσω φωτιστικών σωμάτων θα συνεχιστεί, αλλά με μοντέρνο στυλ.
Το σίγουρο είναι πως θα πάρει χρόνο μέχρι να εμφανιστούν ξανά, διότι θα χρειαστούν επαναπροσδιορισμό σύμφωνα με τον Pandikuthira. Ο ίδιος πάντως, μίλησε εκτενώς επί του θέματος, δίνοντάς μας και μία μικρή εικόνα των GT-R και Z επόμενης γενιάς. Παράλληλα, επιβεβαίωσε ότι σύντομα παύει η παραγωγή του παρόντος GT-R με την 16 χρόνων ιστορία.
Η ομάδα μηχανολόγων της Nissan αναμένει την εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, πριν αποφασιστεί πόσοι και τι είδους ηλεκτροκινητήρες θα μπουν στα νέας γενιάς σπορ μοντέλα. Όμως, αυτό που γνωρίζουμε από τον αντιπρόεδρο, είναι πως θα αξιοποιηθεί η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η εταιρεία από τη συμμετοχή της στη Formula E.
Ο Pandikuthira αναγνωρίζει ότι η μπαταρία και το μεγάλο βάρος της είναι εχθρός των σπορ αυτοκινήτων. Για αυτό, θέλει όταν έρθει η ώρα της νέας γενιάς GT-R, αυτό να έχει διορθωθεί. Ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Nissan, Alfonso Albaisa πρόσθεσε στις πληροφορίες, ότι το ντιζάιν του GT-R R36 δεν έχει αποφασιστεί, ωστόσο υπάρχουν προσχέδια. Μάλιστα, τόνισε ότι ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά όπως η σχεδίαση των τεσσάρων πίσω φωτιστικών σωμάτων θα συνεχιστεί, αλλά με μοντέρνο στυλ.
Όσον αφορά στο Z, η τελευταία του γενιά παρουσιάστηκε το 2021 και έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά του, σύμφωνα με τον Pandikuthira. Αλλά ακόμα και έτσι, δε θα είναι το τελευταίο, απλώς η επόμενη γενιά του αναμένεται όπως και στο GT-R, ηλεκτρική.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα