Σπάνια Bugatti ψάχνει τον επόμενο ιδιοκτήτη της
08.04.2024
17:00
Μια ειδική έκδοση της προπολεμικής Bugatti Type 57 με σχεδίαση επηρεασμένη από την Art Deco αναμένεται να φθάσει σε τιμή ρεκόρ σε προσεχή δημοπρασία
Το Μουσείο Αυτοκινήτου Mullin στο Όξναρντ της Καλιφόρνια, το οποίο έκλεισε επίσημα τις πόρτες του τον περασμένο Φεβρουάριο, μετά τον θάνατο του Peter Mullin, φιλοξενεί μία από τις πιο εντυπωσιακές συλλογές οχημάτων Art Deco. Ένα από αυτά είναι η Bugatti Type 57C Aravis “Special Cabriolet”, ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ειδικά για τον Maurice Trintignant, τον διάσημο οδηγό της αγωνιστικής ομάδας που το έτρεξε στο Grand Prix du Comminges το 1939.
Παρουσιάστηκε ως ένα εντελώς νέο σχέδιο που δημιουργήθηκε από τον Jean Bugatti, γιο του ιδρυτή Ettore, το 1934. Η Bugatti Type 57 θεωρήθηκε ως ένα μηχανολογικό θαύμα που παρείχε αριστεία σε όλα τα μέτωπα, συμπεριλαμβανομένης της ισχύος, των επιδόσεων και του στυλ.
Ήταν το πρώτο νέο μοντέλο που κατασκευάστηκε υπό τις οδηγίες του Jean Bugatti και εφοδιάστηκε με έναν οκτακύλινδρο κινητήρα διπλού εκκεντροφόρου 3,3 λίτρων, απόδοσης 135 ίππων. Με τη μακριά κουκούλα, τις εξαιρετικές καμπύλες και τις χειροποίητες λεπτομέρειες, το αυτοκίνητο απέπνεε κομψότητα και ταχύτητα και αντιπροσώπευε την κορυφή του σχεδιασμού εκείνη την εποχή.
Η Bugatti παρήγαγε το μοντέλο grand tourer μεταξύ 1934 και 1940 και το βελτίωνε συνεχώς σε όλη τη διάρκεια της παραγωγής της. Το Type 57C, με το “C” που σημαίνει συμπιεστής, ήταν μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση που τροφοδοτείτο από τον ίδιο κινητήρα 3,3 λίτρων, αλλά απέδιδε 160 ίππους με υπερτροφοδότη τύπου Roots.
Το μοντέλο διέθετε επίσης διάφορες άλλες αναβαθμίσεις που το έκαναν ένα από τα καλύτερα οχήματα υψηλών επιδόσεων της προ του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου εποχής, ικανό να έχει τελική ταχύτητα πάνω από 160 χλμ/ώρα. Κατασκευάστηκε από το 1937, με συνολικά μόνο 96 μονάδες παραγωγής.
Η συγκεκριμένη έκδοση Aravis, πήρε την ονομασία της από ένα ορεινό πέρασμα στις γαλλικές Άλπεις και ήταν ένα διθέσιο «Special Cabriolet» που κατασκευάστηκε σε μόλις 11 αντίτυπα.
Μόνο τρία Aravis με αμάξωμα Gangloff σώζονται σήμερα και η εκπληκτικά Bugatti που βλέπετε εδώ είναι ένα από αυτά. Αυτό είναι το πλαίσιο 57768 και ο ίδιος ο Jean Bugatti το αποκάλεσε «το πιο όμορφο Type 57». Αυτή, λοιπόν, η πανέμορφη αντίκα θα δημοπρατηθεί το προσεχές διάστημα και η εκτιμώμενη αξία της, με όλα τα δεδομένα που προαναφέρθηκαν, αναμένεται να ξεπεράσει τα 3,5 εκατομμύρια δολάρια.
Παρουσιάστηκε ως ένα εντελώς νέο σχέδιο που δημιουργήθηκε από τον Jean Bugatti, γιο του ιδρυτή Ettore, το 1934. Η Bugatti Type 57 θεωρήθηκε ως ένα μηχανολογικό θαύμα που παρείχε αριστεία σε όλα τα μέτωπα, συμπεριλαμβανομένης της ισχύος, των επιδόσεων και του στυλ.
Η Bugatti παρήγαγε το μοντέλο grand tourer μεταξύ 1934 και 1940 και το βελτίωνε συνεχώς σε όλη τη διάρκεια της παραγωγής της. Το Type 57C, με το “C” που σημαίνει συμπιεστής, ήταν μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση που τροφοδοτείτο από τον ίδιο κινητήρα 3,3 λίτρων, αλλά απέδιδε 160 ίππους με υπερτροφοδότη τύπου Roots.
Η συγκεκριμένη έκδοση Aravis, πήρε την ονομασία της από ένα ορεινό πέρασμα στις γαλλικές Άλπεις και ήταν ένα διθέσιο «Special Cabriolet» που κατασκευάστηκε σε μόλις 11 αντίτυπα.
Μόνο τρία Aravis με αμάξωμα Gangloff σώζονται σήμερα και η εκπληκτικά Bugatti που βλέπετε εδώ είναι ένα από αυτά. Αυτό είναι το πλαίσιο 57768 και ο ίδιος ο Jean Bugatti το αποκάλεσε «το πιο όμορφο Type 57». Αυτή, λοιπόν, η πανέμορφη αντίκα θα δημοπρατηθεί το προσεχές διάστημα και η εκτιμώμενη αξία της, με όλα τα δεδομένα που προαναφέρθηκαν, αναμένεται να ξεπεράσει τα 3,5 εκατομμύρια δολάρια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr