Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Ανανέωση για τη Mercedes EQS
Ανανέωση για τη Mercedes EQS
H ηλεκτρική ναυαρχίδα της Mercedes φρεσκάρεται αποκτώντας κάποια πιο παραδοσιακά αισθητικά στοιχεία και ακόμα πιο πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο
UPD:
Η Mercedes προχώρησε στην ανανέωση της EQS πριν καν συμπληρωθούν τρία χρόνια από την επίσημη πρεμιέρα της. Όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις οι βασικές γραμμές του αμαξώματος δεν έχουν αλλάξει, αλλά αυτό που έχει αλλάζει είναι το εμπρός μέρος και η μάσκα που πλέον είναι πιο εμφατική και περιλαμβάνει και χρωμιωμένες γρίλιες για κάποιες εκδόσεις.
Αν σε αυτό προστεθεί και το αστέρι που υπάρχει πλέον στο καπό είναι προφανές πως η γερμανική εταιρεία υιοθέτησε κάποια από τα παραδοσιακά αισθητικά στοιχεία της στην EQS. Προκειμένου να τη φέρει πιο κοντά στο στυλ των «κλασικών» μοντέλων της και τελικά και στις προτιμήσεις του κοινού της.
Στο εσωτερικό το σύμπλεγμα των τριών οθονών που το ξέρουμε ως Hyperscreen είναι πλέον στάνταρ, ενώ έχουν αυξηθεί και άλλο οι δυνατότητες εξατομίκευσης. Ακόμα μεγαλύτερη έμφαση έχει δοθεί και στην άνεση όσων κάθονται πίσω, με στάνταρ ανάκλιση έως και 36 μοιρών για τα πίσω καθίσματα, που στο εξτρά πακέτο Rear Comfort Plus γίνονται 38. Στο ίδιο πακέτο υπάρχει και θέρμανση για τον αυχένα και τους ώμους, καθώς και τη δυνατότητα αναδίπλωσης του καθίσματος του συνοδηγού προς τα εμπρός.
Στο ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης η σημαντική αλλαγή είναι η αύξηση της ενεργειακής χωρητικότητας της μπαταρίας από τις 108,4 στις 118 kWh, που μεταφράζεται σε μια αντίστοιχη αύξηση της αυτονομίας έως και κατά 82 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει πως η ανανεωμένη EQS 450 4MATIC θα μπορεί πλέον με μια φόρτιση να καλύψει από 717 έως και 700 χιλιόμετρα.
Η λήψη παραγγελιών για την ανανεωμένη Mercedes EQS, που έχει και διευρυμένες δυνατότητες για το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησής της, αναμένεται να ξεκινήσει στις 25 Απριλίου.
Αν σε αυτό προστεθεί και το αστέρι που υπάρχει πλέον στο καπό είναι προφανές πως η γερμανική εταιρεία υιοθέτησε κάποια από τα παραδοσιακά αισθητικά στοιχεία της στην EQS. Προκειμένου να τη φέρει πιο κοντά στο στυλ των «κλασικών» μοντέλων της και τελικά και στις προτιμήσεις του κοινού της.
Στο εσωτερικό το σύμπλεγμα των τριών οθονών που το ξέρουμε ως Hyperscreen είναι πλέον στάνταρ, ενώ έχουν αυξηθεί και άλλο οι δυνατότητες εξατομίκευσης. Ακόμα μεγαλύτερη έμφαση έχει δοθεί και στην άνεση όσων κάθονται πίσω, με στάνταρ ανάκλιση έως και 36 μοιρών για τα πίσω καθίσματα, που στο εξτρά πακέτο Rear Comfort Plus γίνονται 38. Στο ίδιο πακέτο υπάρχει και θέρμανση για τον αυχένα και τους ώμους, καθώς και τη δυνατότητα αναδίπλωσης του καθίσματος του συνοδηγού προς τα εμπρός.
Στο ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης η σημαντική αλλαγή είναι η αύξηση της ενεργειακής χωρητικότητας της μπαταρίας από τις 108,4 στις 118 kWh, που μεταφράζεται σε μια αντίστοιχη αύξηση της αυτονομίας έως και κατά 82 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει πως η ανανεωμένη EQS 450 4MATIC θα μπορεί πλέον με μια φόρτιση να καλύψει από 717 έως και 700 χιλιόμετρα.
Η λήψη παραγγελιών για την ανανεωμένη Mercedes EQS, που έχει και διευρυμένες δυνατότητες για το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησής της, αναμένεται να ξεκινήσει στις 25 Απριλίου.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα