Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Οι Γερμανοί θέλουν τους θερμικούς κινητήρες
Οι Γερμανοί θέλουν τους θερμικούς κινητήρες
Η γερμανική κυβέρνηση επαναφέρει στο προσκήνιο τις συζητήσεις σχετικά με την απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες από το 2035
UPD:
Η γερμανική Αυτοκινητοβιομηχανία, με τη συνδρομή της ομοσπονδιακής κυβέρνησης της χώρας, προσπάθησε να αλλάξει την ατζέντα προς τη λεγόμενη πράσινη ανάπτυξη και την επικράτηση της ηλεκτροκίνησης επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Τα κατάφερε σε μεγάλο βαθμό, όμως οι συνθήκες που επικρατούν πλέον στην ευρωπαϊκή αγορά επιβάλλουν την αλλαγή των σχεδίων της. Αυτό φαίνεται και από την πρόσφατη πρόθεση του Κρίστιαν Λίντνερ, του ομοσπονδιακού Υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας και Προέδρου του Ελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος (FDP) της χώρας.
Συγκεκριμένα, ο Υπουργός επανέφερε τη συζήτηση για την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να απαγορεύσει στη Γηραιά Ήπειρο τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων που θα έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035 και έπειτα.
Όπως έγινε γνωστό, με αυτόν τον τρόπο επιδιώκει να ψηφιστούν από την Ε.Ε. περισσότερες εξαιρέσεις ώστε να συνεχιστεί η διάθεση νέων οχημάτων με θερμικό κινητήρα που θα λειτουργούν με συνθετικό καύσιμο (e-fuel). Θυμίζουμε ότι αυτός ο τύπος καυσίμου παράγεται με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας η οποία προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές.
Σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Αugsburger Αllgemeine, ο Λίντνερ δήλωσε σχετικά: «Χρειάζεται να προχωρήσουμε περισσότερο και γενικά να εστιάσουμε στην τεχνολογική ειλικρίνεια. Τα συνθετικά καύσιμα και τα βιοκαύσιμα είναι ακόμα ένας τρόπος για να γίνουμε φιλικοί προς το περιβάλλον».
Ενισχύοντας την αλλαγή στάσης, ο Γερμανός Υπουργός είπε ότι η αγορά θα πρέπει να καθορίζει τι είναι βιώσιμο και όχι οι πολιτικοί. Επίσης, τόνισε ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της χώρας θα πρέπει να υποστηρίζει αυτό που επιθυμούν οι καταναλωτές και ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την φορολογική πολιτική της για να υποστηρίξει τα βιοκαύσιμα και τα συνθετικά καύσιμα.
Τα κατάφερε σε μεγάλο βαθμό, όμως οι συνθήκες που επικρατούν πλέον στην ευρωπαϊκή αγορά επιβάλλουν την αλλαγή των σχεδίων της. Αυτό φαίνεται και από την πρόσφατη πρόθεση του Κρίστιαν Λίντνερ, του ομοσπονδιακού Υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας και Προέδρου του Ελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος (FDP) της χώρας.
Συγκεκριμένα, ο Υπουργός επανέφερε τη συζήτηση για την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να απαγορεύσει στη Γηραιά Ήπειρο τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων που θα έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035 και έπειτα.
Όπως έγινε γνωστό, με αυτόν τον τρόπο επιδιώκει να ψηφιστούν από την Ε.Ε. περισσότερες εξαιρέσεις ώστε να συνεχιστεί η διάθεση νέων οχημάτων με θερμικό κινητήρα που θα λειτουργούν με συνθετικό καύσιμο (e-fuel). Θυμίζουμε ότι αυτός ο τύπος καυσίμου παράγεται με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας η οποία προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές.
Σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Αugsburger Αllgemeine, ο Λίντνερ δήλωσε σχετικά: «Χρειάζεται να προχωρήσουμε περισσότερο και γενικά να εστιάσουμε στην τεχνολογική ειλικρίνεια. Τα συνθετικά καύσιμα και τα βιοκαύσιμα είναι ακόμα ένας τρόπος για να γίνουμε φιλικοί προς το περιβάλλον».
Ενισχύοντας την αλλαγή στάσης, ο Γερμανός Υπουργός είπε ότι η αγορά θα πρέπει να καθορίζει τι είναι βιώσιμο και όχι οι πολιτικοί. Επίσης, τόνισε ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της χώρας θα πρέπει να υποστηρίζει αυτό που επιθυμούν οι καταναλωτές και ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την φορολογική πολιτική της για να υποστηρίξει τα βιοκαύσιμα και τα συνθετικά καύσιμα.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα