Οι καινοτόμες τεχνολογίες, ο εκπληκτικός σχεδιασμός και η ευκολία χρήσης της Αυτόματης Μηχανής Καφέ Eletta Explore της De’Longhi απογειώνουν την εμπειρία του καφέ, ικανοποιώντας ακόμα και τα πιο απαιτητικά γούστα
Mπαταρίες στερεού τύπου ετοιμάζει η GAC Aion
Mπαταρίες στερεού τύπου ετοιμάζει η GAC Aion
Κοντά στην τελική φάση εξέλιξης φαίνεται πως είναι οι μπαταρίες στερεού τύπου που ετοιμάζει για τα ηλεκτρικά της μοντέλα o κινέζικος όμιλος GAC
UPD:
Ως γνωστόν, οι Κινέζοι έχουν σημαντικό μερίδιο στην παγκόσμια παραγωγή και διάθεση μπαταριών για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της πλειονότητας της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Απώτερος σκοπός όλων είναι η εξέλιξή τους για να προσφέρουν τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία και τον μικρότερο χρόνο φόρτισής τους. Έτσι, οι συσσωρευτές στερεού τύπου είναι αυτοί που συγκεντρώνουν τα πλεονεκτήματα αυτά .
Μεταξύ των εταιριών που ασχολούνται με την εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας είναι και η Hyper, μία θυγατρική εταιρεία της GAC Aion, η οποία ιδρύθηκε για να κατασκευάζει τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα του ομίλου τα οποία θα έχουν πολυτελή και σπορ χαρακτήρα.
Εκπρόσωπος της Hyper ανακοίνωσε ότι το 2026 η εταιρεία θα είναι σε θέση να διαθέτει στην αγορά τα μοντέλα της με μπαταριές στέρεας κατάστασης οι οποίες θα παρέχουν αυτονομία μεγαλύτερη των 1.000 χλμ. με μία πλήρη φόρτισή τους.
Η GAC Aion ιδρύθηκε το 2017 και επίσης είναι θυγατρική εταιρεία του Ομίλου CAG Motor. Είναι ο είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος κινεζικός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων (μετά την BYD Motor) και η δεύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της ασιατικής χώρας η οποία έχει ανακοινώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την παραγωγή και τοποθέτηση μπαταριών αυτού του τύπου στα μοντέλα της.
Η πρώτη είναι η SAIC Motor η οποία έχει ανακοινώσει ότι πρόκειται να αρχίσει να πουλά στην αγορά της Κίνας -και όχι μόνο- καινούργια αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα με μπαταρίες στερεού τύπου. Τα πρώτα θα είναι τα αυτοκίνητα της IM Motors, μιας ακόμα θυγατρικής αυτοκινητοβιομηχανίας του Ομίλου SAIC.
Απώτερος σκοπός όλων είναι η εξέλιξή τους για να προσφέρουν τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία και τον μικρότερο χρόνο φόρτισής τους. Έτσι, οι συσσωρευτές στερεού τύπου είναι αυτοί που συγκεντρώνουν τα πλεονεκτήματα αυτά .
Μεταξύ των εταιριών που ασχολούνται με την εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας είναι και η Hyper, μία θυγατρική εταιρεία της GAC Aion, η οποία ιδρύθηκε για να κατασκευάζει τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα του ομίλου τα οποία θα έχουν πολυτελή και σπορ χαρακτήρα.
Εκπρόσωπος της Hyper ανακοίνωσε ότι το 2026 η εταιρεία θα είναι σε θέση να διαθέτει στην αγορά τα μοντέλα της με μπαταριές στέρεας κατάστασης οι οποίες θα παρέχουν αυτονομία μεγαλύτερη των 1.000 χλμ. με μία πλήρη φόρτισή τους.
Η GAC Aion ιδρύθηκε το 2017 και επίσης είναι θυγατρική εταιρεία του Ομίλου CAG Motor. Είναι ο είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος κινεζικός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων (μετά την BYD Motor) και η δεύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της ασιατικής χώρας η οποία έχει ανακοινώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την παραγωγή και τοποθέτηση μπαταριών αυτού του τύπου στα μοντέλα της.
Η πρώτη είναι η SAIC Motor η οποία έχει ανακοινώσει ότι πρόκειται να αρχίσει να πουλά στην αγορά της Κίνας -και όχι μόνο- καινούργια αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα με μπαταρίες στερεού τύπου. Τα πρώτα θα είναι τα αυτοκίνητα της IM Motors, μιας ακόμα θυγατρικής αυτοκινητοβιομηχανίας του Ομίλου SAIC.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα