Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Ένα ηλεκτρικό Land Rover Defender
Ένα ηλεκτρικό Land Rover Defender
Το κλασικό Land Rover Defender δεν γλίτωσε από τα δίχτυα της ηλεκτροκίνησης.
Η μανία της μετατροπής ιστορικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο και όλα δείχνουν ότι μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα υπάρξουν πολλά ακόμη.
Εξωτερικά, το Defender δεν έχει καμία αλλαγή διατηρώντας τον κυβικό χαρακτήρα του και το δυναμισμό του. Από μέσα όμως λείπει ένα βασικό στοιχείο που είναι ο V8 diesel κινητήρας. Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης αποτελείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους σε κάθε τροχό με συνολική απόδοση 320 ίππους και 2.597 Nm ροπής.
Η κίνηση φυσικά μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ η μετάδοση γίνεται με κιβώτιο μονής σχέσης, χωρίς διαφορικά και άξονες. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 75 kW και το σύστημα φόρτισης αντέχει μέχρι και 50 kW DC με την αυτονομία να φτάνει τα 247 χιλιόμετρα.
Οι επιδόσεις του Defender είναι εξαιρετικές καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 10 δευτερόλεπτα και το βάρος του αυτοκινήτου είναι λίγο μεγαλύτερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση του αυτοκινήτου.
Η μετατροπή του Defender έχει κοστολογηθεί κοντά στις 30.000 ευρώ μόνο για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, ενώ για ολόκληρο το αυτοκίνητο η τιμή ανεβαίνει στις 115.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα