Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Καθυστερεί η νέα Maserati Quattroporte
Καθυστερεί η νέα Maserati Quattroporte
Η νέα γενιά της Maserati Quattroporte αναμένεται να καθυστερήσει τουλάχιστον για μία τριετία.
Η Maserati είχε θέσει για τη νέα γενιά της Quattroporte, που θα παρουσιαζόταν βάση χρονοδιαγράμματος το 2025, τον τίτλο του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της φίρμας από τη Μόντενα.
Οι νέες πληροφορίες σχετικά με το πρότζεκτ προέρχονται από ρεπορτάζ βρετανικού ΜΜΕ που συνομίλησε με τον επικεφαλής μηχανικό των Maserati Quattroporte και GranTurismo, Davide Danesin, ο οποίος αποκάλυψε ότι είναι πολύ πιθανό η νέα Quattroporte να υιοθετήσει την πλατφόρμα της GranTurismo Folgore.
Το ιταλικό σεντάν ήταν να βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Large. Ο Danesin ανέφερε ότι αυτό το σενάριο δεν έχει αποκλειστεί τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Δεν λέω πως δε θα βασιστεί στην STLA Large. Απλά πιστεύω ότι μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα βασιζόμενοι σε ό,τι ήδη έχουμε».
Για όσους μπορεί να μπέρδεψε, ο Danesin εννοούσε την πλατφόρμα της GranΤurismo Folgore. Σύμφωνα με τον ίδιο, θα μπορούσε να ταιριάξει στην Quattroporte και να της προσδώσει δύο πολύ σημαντικά στοιχεία, ευκινησία και θέση οδήγησης, παρόμοια με αυτήν των σπορ αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα.
Αυτό θα σήμαινε ότι στην επόμενη γενιά της Maserati Quattroporte, τα εμπρός καθίσματα θα τοποθετούνταν κοντά στην μπαταρία και όχι πάνω της, κάτι που θα έφερνε αμέσως τη θέση οδήγησης σε χαμηλότερο σημείο. Σημείωση, πως το ίδιο συμβαίνει με την GranTurismo.
Το αποτέλεσμα αυτής της διάταξης είναι δοκιμασμένο και μεταφράζεται σε ένα ελαφρύτερο και πιο ευκίνητο ηλεκτρικό όχημα.
Ο Danesin συνέχισε να πληροφορεί σχετικά με το πρότζεκτ, λέγοντας ότι η απόδοση της Quattroporte ήταν ανεπαρκής για το αποτέλεσμα που θέλουν να πετύχουν. Και το κύριο πρόβλημά της είναι η αυτονομία, διότι θέλουν να εξασφαλίσουν μία τιμή που θα ξεπερνάει τα 600 χιλιόμετρα.
Πέραν αυτού, σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανικό της Maserati, ένας άλλος λόγος της καθυστέρησης της Quattroporte, ήταν το βάρος. «Τα μοντέρνα ηλεκτρικά γίνονται όλο και πιο βαριά. Εμείς θέλουμε να βάλουμε τέλος σε αυτήν την τάση» τονίζει.
«Θέτοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω, αποφασίσαμε ότι χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να βελτιστοποιήσουμε το πακέτο που έχουμε τώρα μπροστά μας. Συνεπώς, αναβάλλαμε την παρουσίαση» πρόσθεσε ο Davide Danesin.
Η αναβολή της Maserati Quattroporte σημαίνει ότι το επόμενο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας θα είναι η MC20 Folgore, την οποία θα δούμε επίσημα το 2025.
Έπειτα, το 2027, θα καταφτάσει ένα πολυτελές SUV που θα αντικαταστήσει την Levante, μέχρι να φτάσουμε στο 2028 όπου θα δούμε την ηλεκτρική Quattroporte.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα