Η bwin γι’ ακόμα μια χρονιά ανοίγει την αγκαλιά της σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη συνεχίζοντας έτσι να χαράζει τον δικό της δρόμο προς την κοινωνική συνεισφορά.
Αυτή η BMW M2 είναι τούμπανο!
Αυτή η BMW M2 είναι τούμπανο!
Η νέα BMW M2 έχει μπει στο στόχαστρο πολλών βελτιωτικών οίκων και η πρόταση της Manhart είναι σίγουρο πως δεν περνά απαρατήρητη
UPD:
Ομολογουμένως, η BMW M2 είναι εθιστική, όμως αυτό δεν πτοεί τους βελτιωτικούς οίκους που έχουν πάντα να προσφέρουν το κάτι παραπάνω σε επίπεδο αισθητικής αλλά και απόδοσης. Αυτό ακριβώς έκανε η Manhart, παρουσιάζοντας την MH2 GTR II, μία βελτιωμένη εκδοχή του βαυαρικού μοντέλου με πολύ περισσότερους ίππους.
Στην όψη και μόνο, η MH2 GTR II μαγνητίζει με την ιδιαίτερη βαφή της, όπου το φούξια κυριαρχεί και συνδυάζεται με διακριτικά της Manhart.
Το καπό έχει μια εισαγωγή αέρα από ανθρακονήματα, ενώ πρόσθετες εισαγωγές αέρα βρίσκονται χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ το χείλος μπροστά και η γρίλια είναι επίσης από ανθρακονήματα. Πίσω, οι επεμβάσεις είναι επίσης εμφανείς και έντονες, αφού υπάρχει μία τεράστια αεροτομή και ένας διαχύτης Alpha-N.
Στο πλάι, παρατηρούνται εύκολα τα φουσκωμένα μαρσπιέ και οι χρυσοί τροχοί Raffa 20 και 21 ιντσών, εμπρός και πίσω, αντίστοιχα.
Το σύνολο φορά ανάρτηση της KW η οποία είναι σφιχτή στη ρύθμιση με σπορ προσανατολισμό, ώστε να βοηθά την MH2 GTR II στην πίστα.
Το εσωτερικό έχει επίσης καθαρόαιμο σπορ προσανατολισμό, καθώς τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί και έχει προστεθεί ένα roll cage.
Με τόσες αισθητικές τροποποιήσεις, δε θα μπορούσε το δημιούργημα της Manhart να έχει ακόμα την ιπποδύναμη (460 ίπποι) του εργοστασιακού εξακύλινδρου S58 της BMW. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος έχει αναβαθμίσει τον 3λιτρο κινητήρα ανεβάζοντας την απόδοση στους 715 ίππους και 850 Nm ροπής! Σύμφωνα με την Manhart, χρειάστηκε αρκετή δουλειά στην χαρτογράφηση της ECU και μία πιο αποδοτική εξάτμιση από ανθρακονήματα.
Η εταιρεία δεν γνωστοποίησε την τιμή του νέου της θηρίου, αλλά εύλογα υπολογίζουμε ότι θα κοστίζει πολλά περισσότερα από τις περίπου 96.000 ευρώ της εργοστασιακής M2 στη Γερμανία.
Στην όψη και μόνο, η MH2 GTR II μαγνητίζει με την ιδιαίτερη βαφή της, όπου το φούξια κυριαρχεί και συνδυάζεται με διακριτικά της Manhart.
Το καπό έχει μια εισαγωγή αέρα από ανθρακονήματα, ενώ πρόσθετες εισαγωγές αέρα βρίσκονται χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ το χείλος μπροστά και η γρίλια είναι επίσης από ανθρακονήματα. Πίσω, οι επεμβάσεις είναι επίσης εμφανείς και έντονες, αφού υπάρχει μία τεράστια αεροτομή και ένας διαχύτης Alpha-N.
Στο πλάι, παρατηρούνται εύκολα τα φουσκωμένα μαρσπιέ και οι χρυσοί τροχοί Raffa 20 και 21 ιντσών, εμπρός και πίσω, αντίστοιχα.
Το σύνολο φορά ανάρτηση της KW η οποία είναι σφιχτή στη ρύθμιση με σπορ προσανατολισμό, ώστε να βοηθά την MH2 GTR II στην πίστα.
Το εσωτερικό έχει επίσης καθαρόαιμο σπορ προσανατολισμό, καθώς τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί και έχει προστεθεί ένα roll cage.
Με τόσες αισθητικές τροποποιήσεις, δε θα μπορούσε το δημιούργημα της Manhart να έχει ακόμα την ιπποδύναμη (460 ίπποι) του εργοστασιακού εξακύλινδρου S58 της BMW. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος έχει αναβαθμίσει τον 3λιτρο κινητήρα ανεβάζοντας την απόδοση στους 715 ίππους και 850 Nm ροπής! Σύμφωνα με την Manhart, χρειάστηκε αρκετή δουλειά στην χαρτογράφηση της ECU και μία πιο αποδοτική εξάτμιση από ανθρακονήματα.
Η εταιρεία δεν γνωστοποίησε την τιμή του νέου της θηρίου, αλλά εύλογα υπολογίζουμε ότι θα κοστίζει πολλά περισσότερα από τις περίπου 96.000 ευρώ της εργοστασιακής M2 στη Γερμανία.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα