Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Η Lotus Evija X κατακτά το Nurburgring
Η Lotus Evija X κατακτά το Nurburgring
Η ηλεκτρική Lotus Evija X που παρουσιάστηκε πέρυσι ως πρωτότυπο σημείωσε χρόνο ρεκόρ στην απαιτητική πίστα του Nurburgring
UPD:
Οι άνθρωποι της Lotus δημιούργησαν την Evija X με έναν σκοπό. Να είναι ένα πραγματικά μοναδικό όχημα για έναν συγκεκριμένο πελάτη ο οποίος το παρήγγειλε. Αυτός επιθυμούσε μια ξεχωριστή δημιουργία της βρετανικής εταιρείας για να μπορεί να χαίρεται το αυτοκίνητο στην πίστα.
Έτσι, εξέλιξαν ακόμα περισσότερο την Evija για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Το εν λόγω όχημα ονομάστηκε Evija X και οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμαστές βρέθηκαν στην κλασική πίστα του Nürburgring-Nordschleife για να αξιολογήσουν στις πιο απαιτητικές συνθήκες το αμιγώς ηλεκτροκίνητο hypercar.
Εκεί, βρέθηκαν στις 13 Οκτωβρίου 2023, όμως τώρα δημοσίευσαν τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους. Στην καλύτερη από αυτές, σημείωσαν χρόνο 6’:24’’.047 ο οποίος είναι ο ταχύτερος ως τώρα για αυτοκίνητο που βασίζεται σε σασί οχήματος παραγωγής και o τρίτος ταχύτερος στην αντίστοιχη λίστα με τα «απόλυτα ρεκόρ».
Ο οδηγός της Evija X κατά ήταν ο Ντέρκ Μίλερ (Dirk Müller), οδηγός αγώνων και πολύ καλός γνώστης της πίστας. Η Evija X σταμάτησε το χρονόμετρο σχεδόν 11 δευτερόλεπτα νωρίτερα απ’ ό,τι νέα Mercedes–AMG One, το hypercar παραγωγής της γερμανικής εταιρείας.
Θυμίζουμε ότι τον -ως τώρα- ταχύτερο χρόνο όλων κατέχει η αγωνιστική Porsche 919 Hybrid Evo (σημ.: 5’:19’’.550) και τον δεύτερο ταχύτερο το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID. R (σημ.: 6:05.336). Ωστόσο, αυτά τα δύο έχουν κατασκευαστεί αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση και δεν συσχετίζονται καθόλου με κάποιο όχημα παραγωγής, όπως στην περίπτωση της Lotus Evija X.
Από τη βρετανική εταιρεία ανακοίνωσαν ότι τις ημέρες που ήταν στην λεγόμενη «Πράσινη Κόλαση» η πίστα δεν ήταν καθαρή και υπάρχει η δυνατότητα να κινηθεί ακόμα ταχύτερα το αυτοκίνητο. Κατά συνέπεια αναμένεται να επιστρέψουν και να δοκιμάσουν καταρρίψουν εκ νέου το ρεκόρ.
Η Evija X έχει το ίδιο σασί από ανθρακονήματα με αυτό της Evija αλλά έχει βελτιώσεις στην ανάρτησή της και στο σύστημα πέδησης, συγκριτικά. Επίσης, το αμάξωμά της διαθέτει μεγάλη αεροτομή στο πίσω και σλικ λάστιχα της Pirelli. Το αυτοκίνητο διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι αποδίδουν συνολικά 2.039 ίππους και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 1.704 Nm.
Έτσι, εξέλιξαν ακόμα περισσότερο την Evija για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Το εν λόγω όχημα ονομάστηκε Evija X και οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμαστές βρέθηκαν στην κλασική πίστα του Nürburgring-Nordschleife για να αξιολογήσουν στις πιο απαιτητικές συνθήκες το αμιγώς ηλεκτροκίνητο hypercar.
Εκεί, βρέθηκαν στις 13 Οκτωβρίου 2023, όμως τώρα δημοσίευσαν τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους. Στην καλύτερη από αυτές, σημείωσαν χρόνο 6’:24’’.047 ο οποίος είναι ο ταχύτερος ως τώρα για αυτοκίνητο που βασίζεται σε σασί οχήματος παραγωγής και o τρίτος ταχύτερος στην αντίστοιχη λίστα με τα «απόλυτα ρεκόρ».
Ο οδηγός της Evija X κατά ήταν ο Ντέρκ Μίλερ (Dirk Müller), οδηγός αγώνων και πολύ καλός γνώστης της πίστας. Η Evija X σταμάτησε το χρονόμετρο σχεδόν 11 δευτερόλεπτα νωρίτερα απ’ ό,τι νέα Mercedes–AMG One, το hypercar παραγωγής της γερμανικής εταιρείας.
Θυμίζουμε ότι τον -ως τώρα- ταχύτερο χρόνο όλων κατέχει η αγωνιστική Porsche 919 Hybrid Evo (σημ.: 5’:19’’.550) και τον δεύτερο ταχύτερο το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID. R (σημ.: 6:05.336). Ωστόσο, αυτά τα δύο έχουν κατασκευαστεί αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση και δεν συσχετίζονται καθόλου με κάποιο όχημα παραγωγής, όπως στην περίπτωση της Lotus Evija X.
Από τη βρετανική εταιρεία ανακοίνωσαν ότι τις ημέρες που ήταν στην λεγόμενη «Πράσινη Κόλαση» η πίστα δεν ήταν καθαρή και υπάρχει η δυνατότητα να κινηθεί ακόμα ταχύτερα το αυτοκίνητο. Κατά συνέπεια αναμένεται να επιστρέψουν και να δοκιμάσουν καταρρίψουν εκ νέου το ρεκόρ.
Η Evija X έχει το ίδιο σασί από ανθρακονήματα με αυτό της Evija αλλά έχει βελτιώσεις στην ανάρτησή της και στο σύστημα πέδησης, συγκριτικά. Επίσης, το αμάξωμά της διαθέτει μεγάλη αεροτομή στο πίσω και σλικ λάστιχα της Pirelli. Το αυτοκίνητο διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι αποδίδουν συνολικά 2.039 ίππους και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 1.704 Nm.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα