Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Το νέο Mazda 6 θα είναι ηλεκτρικό
Το νέο Mazda 6 θα είναι ηλεκτρικό
Η παρουσίαση του ηλεκτρικού σεντάν Mazda EZ-6 στο Πεκίνο αφήνει υποψίες πως η επόμενη γενιά του Mazda 6 θα έχει ηλεκτρική υπόσταση
UPD:
Όπως ανακοινώθηκε από τη Mazda, το EZ-6 απευθύνεται αποκλειστικά για την κινεζική αγορά, όμως θα μπορούσε να αποτελεί και έναν πρόλογο για τη νέα γενιά του γνωστού μας Mazda 6. Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει προς τα τέλη του 2024 και το νέο μοντέλο θα διατίθεται σε δύο εκδοχές εντός της επόμενης χρονιάς.
Αυτό θα είναι τόσο με μπαταρίες όσο και με range extender, για να έχει μεγαλύτερη αυτονομία. Το EZ-6 είναι πισωκίνητο και το τρίτο κατά σειρά αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Mazda. Βασίζεται στην πλατφόρμα EPA1 την οποία έχει δημιουργήσει η κινεζική Changan η οποία συνεργάζεται με την ιαπωνική εταιρεία για την εξέλιξη και παραγωγή νέων μοντέλων της για την αγορά της Κίνας. Ήδη αυτή έχει χρησιμοποιηθεί στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SL03 της Deepal, μιας θυγατρικής της Changan.
Το Mazda EZ-6 έχει μήκος 4.921 χλστμ., πλάτος 1.890 χλστμ. και ύψος 1.485 χλστμ. Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου παρά μόνο ότι η κατανομή του βάρους σε αυτό θα είναι 50:50 (εμπρός πίσω) και ότι στην εκδοχή του μόνο με μπαταρίες η μέγιστη αυτονομία του θα φτάνει τα 600 χλμ. (κατά CAFC). Σε αυτή με τον range extender θα ξεπερνά τα 1.000 χλμ. (κατά CAFC).
Το αμάξωμά του είναι σχεδιασμένο με τη φιλοσοφία Soul of Motion της Mazda. Έτσι, είναι χαρακτηριστικά η μάσκα του, τα φώτα του εμπρός και πίσω, όμως και η κομψή διαμόρφωσή του.
Το εσωτερικό είναι άνετο και μοιάζει με το αντίστοιχο του Deepal SL03. Στον πίνακα οργάνων υπάρχει οθόνη 10,2 ιντσών, το τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του, ενώ η κεντρική έχει έγχρωμη οθόνη αφής είναι 14,6 ιντσών.
Η εμπρός ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα τύπου MacPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο ενώ πίσω υπάρχει διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Παρότι η Mazda δεν ανακοίνωσε τεχνικά στοιχεία, στον κινεζικό Τύπο αναφέρεται ότι το νέο EZ-6 θα διατίθεται με μπαταρίες 58,9 kWh και 66,8 kWh αντίστοιχα.
Το αυτοκίνητο πιθανόν θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα ο οποίος θα αποδίδει είτε 215 ίππους και μέγιστη ροπή 320 Nm, είτε 255 ίππους και ίδια μέγιστη ροπή. Τέλος, το επίπεδο εξοπλισμού του θα είναι πολύ καλό και θα διαθέτει πολλά συστήματα ασφάλειας και άνεσης.
Αυτό θα είναι τόσο με μπαταρίες όσο και με range extender, για να έχει μεγαλύτερη αυτονομία. Το EZ-6 είναι πισωκίνητο και το τρίτο κατά σειρά αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Mazda. Βασίζεται στην πλατφόρμα EPA1 την οποία έχει δημιουργήσει η κινεζική Changan η οποία συνεργάζεται με την ιαπωνική εταιρεία για την εξέλιξη και παραγωγή νέων μοντέλων της για την αγορά της Κίνας. Ήδη αυτή έχει χρησιμοποιηθεί στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SL03 της Deepal, μιας θυγατρικής της Changan.
Το Mazda EZ-6 έχει μήκος 4.921 χλστμ., πλάτος 1.890 χλστμ. και ύψος 1.485 χλστμ. Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου παρά μόνο ότι η κατανομή του βάρους σε αυτό θα είναι 50:50 (εμπρός πίσω) και ότι στην εκδοχή του μόνο με μπαταρίες η μέγιστη αυτονομία του θα φτάνει τα 600 χλμ. (κατά CAFC). Σε αυτή με τον range extender θα ξεπερνά τα 1.000 χλμ. (κατά CAFC).
Το αμάξωμά του είναι σχεδιασμένο με τη φιλοσοφία Soul of Motion της Mazda. Έτσι, είναι χαρακτηριστικά η μάσκα του, τα φώτα του εμπρός και πίσω, όμως και η κομψή διαμόρφωσή του.
Το εσωτερικό είναι άνετο και μοιάζει με το αντίστοιχο του Deepal SL03. Στον πίνακα οργάνων υπάρχει οθόνη 10,2 ιντσών, το τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του, ενώ η κεντρική έχει έγχρωμη οθόνη αφής είναι 14,6 ιντσών.
Η εμπρός ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα τύπου MacPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο ενώ πίσω υπάρχει διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Παρότι η Mazda δεν ανακοίνωσε τεχνικά στοιχεία, στον κινεζικό Τύπο αναφέρεται ότι το νέο EZ-6 θα διατίθεται με μπαταρίες 58,9 kWh και 66,8 kWh αντίστοιχα.
Το αυτοκίνητο πιθανόν θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα ο οποίος θα αποδίδει είτε 215 ίππους και μέγιστη ροπή 320 Nm, είτε 255 ίππους και ίδια μέγιστη ροπή. Τέλος, το επίπεδο εξοπλισμού του θα είναι πολύ καλό και θα διαθέτει πολλά συστήματα ασφάλειας και άνεσης.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα