Hypercar με ιταλική φινέτσα για κινέζικο διαβατήριο
19.05.2024
17:00
Το Aion Hyper SSR είναι το εντυπωσιακό hypercar της κινέζικης GAC που όμως έχει σχεδιαστεί στο στούντιο GAC Advanced Design στο Μιλάνο
Η κινεζική εταιρεία GAC παρουσίασε το Aion Hyper SSR, ένα ηλεκτρικό supercar που αποδίδει την εντυπωσιακή ισχύ των 1.225 ίππων, σηματοδοτώντας το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο GAC Advanced Design του Μιλάνου.
Η κίνηση αυτή υπογραμμίζει την αυξανόμενη επιρροή της Κίνας στο παγκόσμιο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας και αποτελεί πρόκληση ακόμη και για τους πιο ιστορικούς κατασκευαστές supercar της Ευρώπης.
Έχοντας το στυλ και τις αναλογίες των κλασσικών θερμικών κεντρομήχανων supercars, το SSR πιθανότατα υποδηλώνει την πρόθεση της GAC να φέρει το εντυπωσιακό μοντέλο της και σε ευρωπαϊκό έδαφος. Παρόλο που δεν υπάρχει κάποια επίσημη επιβεβαίωση για τη διαθεσιμότητά του στην Ευρώπη, η παρουσία τέτοιων ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων στην πατρίδα της Ferrari σηματοδοτεί μια αλλαγή στο αυτοκινητικό χώρο.
Το SSR, το οποίο παρουσιάστηκε προηγουμένως στην Κίνα, διαθέτει ένα ανθρακονημάτινο αμάξωμα ελαφρώς μικρότερο αλλά ψηλότερο από το Rimac Nevera. Παρά το γεγονός ότι διαθέτει λιγότερη ισχύ από το Rimac, τα τρία μοτέρ του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης του SSR προσφέρουν εκρηκτικές επιδόσεις, με εντυπωσιακή επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα. Παρόλο που το SSR υπολείπεται σε τελική ταχύτητα σε σύγκριση με το Rimac, η σημαντικά χαμηλότερη τιμή του το καθιστά ελκυστική πρόταση, με αναφερόμενο κόστος που κυμαίνεται από 150 έως 200 χιλιάδες ευρώ.
Το εσωτερικό διαθέτει προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένου ενός virtual πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών και μιας οθόνης 14,6 ιντσών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η απουσία των παραδοσιακών μοχλών πίσω από το τιμόνι ενισχύει τη φουτουριστική γοητεία του SSR.
Σε κάθε περίπτωση το ενδεχόμενο εισόδου της GAC στην ευρωπαϊκή αγορά με το Aion Hyper SSR θα φέρει αναστάτωση προκαλώντας τους καθιερωμένους παραδοσιακούς ευρωπαίους κατασκευαστές μοντέλων υψηλών επιδόσεων.
Η κίνηση αυτή υπογραμμίζει την αυξανόμενη επιρροή της Κίνας στο παγκόσμιο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας και αποτελεί πρόκληση ακόμη και για τους πιο ιστορικούς κατασκευαστές supercar της Ευρώπης.
Έχοντας το στυλ και τις αναλογίες των κλασσικών θερμικών κεντρομήχανων supercars, το SSR πιθανότατα υποδηλώνει την πρόθεση της GAC να φέρει το εντυπωσιακό μοντέλο της και σε ευρωπαϊκό έδαφος. Παρόλο που δεν υπάρχει κάποια επίσημη επιβεβαίωση για τη διαθεσιμότητά του στην Ευρώπη, η παρουσία τέτοιων ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων στην πατρίδα της Ferrari σηματοδοτεί μια αλλαγή στο αυτοκινητικό χώρο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η απουσία των παραδοσιακών μοχλών πίσω από το τιμόνι ενισχύει τη φουτουριστική γοητεία του SSR.
Σε κάθε περίπτωση το ενδεχόμενο εισόδου της GAC στην ευρωπαϊκή αγορά με το Aion Hyper SSR θα φέρει αναστάτωση προκαλώντας τους καθιερωμένους παραδοσιακούς ευρωπαίους κατασκευαστές μοντέλων υψηλών επιδόσεων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr