Πιο δυνατό και καθαρό το Land Rover Defender
10.05.2024
17:00
Η Land Rover αναβάθμισε βασικά κινητήρια σύνολα του Defender με σκοπό να κάνει το σκληροτράχηλο μοντέλο της πιο ισχυρό και πιο φιλικό προς το περιβάλλον.
Η διακριτική ανανέωση του Defender που συνοδεύεται από μικρές αλλαγές στα εξοπλιστικά πακέτα και από την υιοθέτηση περισσότερο ποιοτικών υλικών στο εσωτερικό, έχει ως πιο ουσιαστικό αντικείμενο την μηχανολογική αναβάθμιση βασικών κινητήριων συνόλων.
Συγκεκριμένα η νέα έκδοση Defender D350 που αντικαθιστά την D300 φιλοξενεί τον τρίλιτρο εξακύλινδρο σε σειρά ντίζελ ο οποίος όμως έχει πλέον και σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης. Έτσι, η μέγιστη απόδοσή του φτάνει τους 350 ίππους και η μέγιστη ροπή του τα 700 Nm. Συγκριτικά, η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 50 ίππους και η ροπή του κατά 50 Nm, αντίστοιχα.
Επίσης, η έκδοση P400, με τον εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα, αντικαταστάθηκε από αυτή με τον πεντάλιτρο V8, ενώ η P400e (δηλαδή η Plug-in Hybrid) αντικαταστάθηκε από την P300e. Σύμφωνα με τη Land Rover, οι αλλαγές στους κινητήρες έγιναν για να πληρούν τις νόρμες [προστασίας του περιβάλλοντος.
Σε ό,τι αφορά στο αμάξωμα του ανανεωμένου μοντέλου, το Defender 110 διατίθεται στην έκδοση Sedona η οποία είναι βαμμένη σε χρώμα Sedona Red και θα διαθέτει στοιχεία εμπνευσμένα από την έρημο της Αριζόνας. Επίσης, σε αυτό θα υπάρχουν τροχοί 22 ιντσών σε χρώμα Gloss Black.
Στο εσωτερικό του, η αναβάθμιση του εξοπλισμού περιλαμβάνει νέες επενδύσεις σε σκούρο χρώμα οι οποίες είναι και δείχνουν ποιοτικότερες από πριν. Επίσης, αναλόγως της εξοπλιστικής έκδοσης, πλέον διατίθενται ηλεκτρικά και κλιματιζόμενα καθίσματα τόσο εμπρός όσο και πίσω. Στο Defender 130 (δηλαδή στην επταθέσια εκδοχή του πολυτελούς εκτός δρόμου μοντέλου) και αυτά της τρίτης σειράς είναι θερμαινόμενα ή/και ψυχόμενα.
Συγκεκριμένα η νέα έκδοση Defender D350 που αντικαθιστά την D300 φιλοξενεί τον τρίλιτρο εξακύλινδρο σε σειρά ντίζελ ο οποίος όμως έχει πλέον και σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης. Έτσι, η μέγιστη απόδοσή του φτάνει τους 350 ίππους και η μέγιστη ροπή του τα 700 Nm. Συγκριτικά, η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 50 ίππους και η ροπή του κατά 50 Nm, αντίστοιχα.
Επίσης, η έκδοση P400, με τον εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα, αντικαταστάθηκε από αυτή με τον πεντάλιτρο V8, ενώ η P400e (δηλαδή η Plug-in Hybrid) αντικαταστάθηκε από την P300e. Σύμφωνα με τη Land Rover, οι αλλαγές στους κινητήρες έγιναν για να πληρούν τις νόρμες [προστασίας του περιβάλλοντος.
Στο εσωτερικό του, η αναβάθμιση του εξοπλισμού περιλαμβάνει νέες επενδύσεις σε σκούρο χρώμα οι οποίες είναι και δείχνουν ποιοτικότερες από πριν. Επίσης, αναλόγως της εξοπλιστικής έκδοσης, πλέον διατίθενται ηλεκτρικά και κλιματιζόμενα καθίσματα τόσο εμπρός όσο και πίσω. Στο Defender 130 (δηλαδή στην επταθέσια εκδοχή του πολυτελούς εκτός δρόμου μοντέλου) και αυτά της τρίτης σειράς είναι θερμαινόμενα ή/και ψυχόμενα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr