Το καινοτόμο πρόγραμμα της Bright Academy εστιάζει στην αντιμετώπιση της σχολικής βίας, και προσφέρει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να έχουν έως και 10 μόρια για χρήση ΑΣΕΠ και 19 ECTS.
Συνεργασία Audi και SAIC στην ηλεκτροκίνηση
Συνεργασία Audi και SAIC στην ηλεκτροκίνηση
Δημοσιεύματα στον γερμανικό Τύπο αναφέρουν πως η Audi σκοπεύει να δημιουργήσει μια καινούργια πλατφόρμα σε συνεργασία με την SAIC για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία προορίζονται αποκλειστικά για την κινεζική αγορά.
UPD:
Η συνεργασία των Γερμανών με τους Κινέζους συνεχίζεται. Αυτή τη φορά, δεν αφορά απλώς σε ένα νέο μοντέλο αλλά στην εξέλιξη και δημιουργία μιας καινούργιας πλατφόρμας. Συγκεκριμένα, η Audi θα συνεργαστεί με τη SAIC γι’ αυτόν τον σκοπό. Όπως έγινε γνωστό, αυτή θα ονομαστεί ADP (Advanced Digitized Platform) και θα χρησιμοποιηθεί στα νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της πρώτης.
Αυτή θα είναι η τρίτη πλατφόρμα που θα διαθέτει η γερμανική εταιρεία για τα καινούργια μοντέλα της αυτής της τεχνολογίας κίνησης, έπειτα από τη ΜΕΒ και την PPE. Η Audi ξεκίνησε τη συνεργασία της με τη SAIC πέρυσι και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα προκύψει από τη σύμπραξή τους αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2025. Όπως έχει γίνει γνωστό, τόσο αυτό όσο και τα άλλα δύο που θα ακολουθήσουν θα ανήκουν στη supermini και στη μικρομεσαία κατηγορία οχημάτων.
Ο Γκέρνοτ Ντέλνερ, Τεχνικός Διευθυντής της εταιρείας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου αυτής, δήλωσε σχετικά: «Η εμβάθυνση της συνεργασίας μας με τη SAIC είναι ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική της Audi στην Κίνα και ενισχύει τη σχέση μας με αυτή (SAIC). Έχουμε ένα κοινό και ξεκάθαρο στόχο: Να συνδυάσουμε τα καλύτερα στοιχεία των δύο εταιρειών προς όφελος των Κινέζων πελατών μας και να τους προσφέρουμε την εμπειρία πολυτέλειας της Audi με την ταχύτατη τεχνολογική εξέλιξη της SAIC στη χώρα».
Όπως έγινε γνωστό, χάρη στη συνεργασία της με τον κινεζικό όμιλο, η γερμανική εταιρεία θα μειώσει κατά 30% τον χρόνο εξέλιξης ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, άρα θα εξοικονομεί χρήματα και θα το διαθέτει στην αγορά συντομότερα, συγκριτικά.
Επίσης, η Audi θα εξακολουθεί να διαθέτει στην κινεζική αγορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της τα οποία κατασκευάζονται στην Ευρώπη, παράλληλα με τα καινούργια που θα παράγονται εκεί.
Αυτή θα είναι η τρίτη πλατφόρμα που θα διαθέτει η γερμανική εταιρεία για τα καινούργια μοντέλα της αυτής της τεχνολογίας κίνησης, έπειτα από τη ΜΕΒ και την PPE. Η Audi ξεκίνησε τη συνεργασία της με τη SAIC πέρυσι και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα προκύψει από τη σύμπραξή τους αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2025. Όπως έχει γίνει γνωστό, τόσο αυτό όσο και τα άλλα δύο που θα ακολουθήσουν θα ανήκουν στη supermini και στη μικρομεσαία κατηγορία οχημάτων.
Ο Γκέρνοτ Ντέλνερ, Τεχνικός Διευθυντής της εταιρείας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου αυτής, δήλωσε σχετικά: «Η εμβάθυνση της συνεργασίας μας με τη SAIC είναι ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική της Audi στην Κίνα και ενισχύει τη σχέση μας με αυτή (SAIC). Έχουμε ένα κοινό και ξεκάθαρο στόχο: Να συνδυάσουμε τα καλύτερα στοιχεία των δύο εταιρειών προς όφελος των Κινέζων πελατών μας και να τους προσφέρουμε την εμπειρία πολυτέλειας της Audi με την ταχύτατη τεχνολογική εξέλιξη της SAIC στη χώρα».
Όπως έγινε γνωστό, χάρη στη συνεργασία της με τον κινεζικό όμιλο, η γερμανική εταιρεία θα μειώσει κατά 30% τον χρόνο εξέλιξης ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, άρα θα εξοικονομεί χρήματα και θα το διαθέτει στην αγορά συντομότερα, συγκριτικά.
Επίσης, η Audi θα εξακολουθεί να διαθέτει στην κινεζική αγορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της τα οποία κατασκευάζονται στην Ευρώπη, παράλληλα με τα καινούργια που θα παράγονται εκεί.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα