Η bwin γι’ ακόμα μια χρονιά ανοίγει την αγκαλιά της σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη συνεχίζοντας έτσι να χαράζει τον δικό της δρόμο προς την κοινωνική συνεισφορά.
Η Mazda επαναφέρει τον Wankel
Η Mazda επαναφέρει τον Wankel
Ένα ιστορικό γεγονός για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία είναι πιθανό να πραγματοποιηθεί, μέσω της νέας σειράς μοντέλων της Mazda.
Η Mazda διερευνά την αναβίωση ενός σπορ αυτοκινήτου με κινητήρα Wankel, το οποίο ενδεχομένως να κινείται από έναν διαμήκη τοποθετημένο κινητήρα με δύο ρότορες, όπως παρουσιάστηκε στο πρωτότυπο Iconic SP.
Ενώ η Toyota αποκάλυψε νέους τετρακύλινδρους κινητήρες σε σειρά και η Subaru παρουσίασε ένα υβριδικό μπόξερ επόμενης γενιάς, το πρωτότυπο της Mazda με δύο ρότορες έκλεψε τις εντυπώσεις.
Αν και οι λεπτομέρειες ήταν λιγοστές, η Mazda άφησε να εννοηθεί ότι αυτός ο κινητήρας θα μπορούσε να τροφοδοτήσει ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων.
Στο πρωτότυπο Iconic SP, ο Wankel κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια, φορτίζοντας την μπαταρία αντί να κινεί απευθείας τους τροχούς.
Σε μια πιθανή αναβίωση του RX, ο κινητήρας δύο ρότορων θα είναι τοποθετημένος στον διαμήκη άξονα, με στόχο την αύξηση της παροχής ισχύος, τη μείωση των κραδασμών και τη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Αυτή η διαμόρφωση εξετάζεται για σπορ αυτοκίνητα, σηματοδοτώντας ενδεχομένως την επιστροφή της σειράς RX.
Αυτό το πιθανό νέο RX ευθυγραμμίζεται με την ιστορία της εταιρείας σε καινοτόμους περιστροφικούς κινητήρες, η οποία τελείωσε με την έκδοση RX-8 Spirit R του 2012.
Η ομάδα κινητήρων Wankel της Mazda, η οποία σχηματίστηκε τον Φεβρουάριο του 2024 και αποτελείται από 36 μηχανικούς, είναι αφιερωμένη στην ανάπτυξη νέων οχημάτων.
Η τελευταία σοβαρή σκέψη για μια επανεκκίνηση του RX-7 σταμάτησε στα μέσα της δεκαετίας του 2000 λόγω της οικονομικής κρίσης. Το μοντέλο αυτό θα ήταν ένα σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα εμπρός και κίνηση στους πίσω τροχούς, τοποθετημένο πάνω από το MX-5 Miata.
Το Iconic SP, που αποκαλύφθηκε στην Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας τον Οκτώβριο του 2023, προκάλεσε μεγάλη αίσθηση στους φίλους της μάρκας και όχι μόνο,
Ο επικεφαλής σχεδιαστής, Masashi Nakayama ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα μπορούσε να κρατηθεί στο μέγεθος ενός Miata, ακόμη και με τον κινητήρα δύο ρότορων, τον ηλεκτροκινητήρα και το πακέτο μπαταριών.
Το πρωτότυπο αυτοκίνητο είχε μήκος 4,18 μέτρα γεγονός που το καθιστά μεγαλύτερο από ένα Miata ND, αλλά εξακολουθεί να είναι διθέσιο.
Με βάρος 1.450 κιλά, κατανομή βάρους 50:50 και πάνω από 370 ίππους, προσέφερε περίπου διπλάσια ισχύ από το σημερινό Miata, το οποίο γιόρτασε φέτος την 35η επέτειό του.
Ενώ η Mazda αναβάθμισε πρόσφατα το σημερινό Miata, ένα μοντέλο πέμπτης γενιάς δεν αναμένεται σύντομα.
Παραμένει αβέβαιο αν το Iconic SP παραγωγής θα είναι το επόμενο MX-5 ή ένα νέο, μεγαλύτερο και ακριβότερο σπορ αυτοκίνητο.
Ανεξάρτητα από αυτό, η προοπτική ενός νέου σπορ αυτοκινήτου από τη Mazda με κινητήρα Wankel είναι μια συναρπαστική εξέλιξη για τους λάτρεις της αυτοκίνησης.
Το πρωτότυπο αυτοκίνητο είχε μήκος 4,18 μέτρα γεγονός που το καθιστά μεγαλύτερο από ένα Miata ND, αλλά εξακολουθεί να είναι διθέσιο.
Με βάρος 1.450 κιλά, κατανομή βάρους 50:50 και πάνω από 370 ίππους, προσέφερε περίπου διπλάσια ισχύ από το σημερινό Miata, το οποίο γιόρτασε φέτος την 35η επέτειό του.
Ενώ η Mazda αναβάθμισε πρόσφατα το σημερινό Miata, ένα μοντέλο πέμπτης γενιάς δεν αναμένεται σύντομα.
Παραμένει αβέβαιο αν το Iconic SP παραγωγής θα είναι το επόμενο MX-5 ή ένα νέο, μεγαλύτερο και ακριβότερο σπορ αυτοκίνητο.
Ανεξάρτητα από αυτό, η προοπτική ενός νέου σπορ αυτοκινήτου από τη Mazda με κινητήρα Wankel είναι μια συναρπαστική εξέλιξη για τους λάτρεις της αυτοκίνησης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα