Nissan GT-R: Οι μύθοι δεν πεθαίνουν ποτέ...

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε ότι πέφτει η αυλαία για το R35 GT-R, αλλά η ιστορία δεν τελειώνει εδώ.

Μετά από 17 ολόκληρα χρόνια -κατά τη διάρκεια των οποίων υπήρξαν αναρίθμητες φήμες για το μέλλον του εκρηκτικού μοντέλου- το R35 Nissan GT-R, βγαίνει τελικά στη σύνταξη από τον προσεχή Οκτώβριο.

Το ανακοίνωσε επισήμως η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία για να τιμήσει την ιστορική συγκυρία, θα «αποχαιρετήσει» το τρέχων GT-R, με δύο ειδικές εκδόσεις, Skyline και Takumi Edition.

Η Skyline Edition είναι κατασκευασμένη στο βασικό μοντέλο “Premium” και διατίθεται αποκλειστικά σε μπλε χρώμα Bayside, ενώ με το ίδιο χρώμα είναι ενδεδυμένο και το εσωτερικό. Το κόστος ανέρχεται σε περίπου 124.130 ευρώ. Η πιο πλούσια και πιο επιθετική Takumi Edition, είναι μια ωδή στους μηχανικούς (Takumi), που κατασκεύασαν και εξέλιξαν, όλα αυτά τα χρόνια το GT-R.

Πρόκειται για μια ελαφρώς τροποποιημένη έκδοση του 2024 GT-R T-Spec, βαμμένη αποκλειστικά σε Midnight Purple και σπορ κεραμικά φρένα, χρυσούς σφυρήλατους τροχούς RAYS και φαρδύτερα μπροστινά φτερά. Το κόστος ανέρχεται σε 142.800 ευρώ.



Η 
Nissan δεν έδωσε, για την ώρα, καμία πληροφορία για το ποια θα είναι η επόμενη μέρα του μοντέλου, που έχει κερδίσει αμέτρητους οπαδούς σε όλο τον πλανήτη, από το 2007. Την τελευταία δεκαετία αναπτύχθηκαν πολλές φήμες για ένα επερχόμενη R36, το οποίο, πάντως, παραμένει περισσότερο διακαής πόθος του κοινού και λιγότερο ένα ξεκάθαρο project της μάρκας.

Παίρνοντας στοιχεία από το πρωτότυπο Hyper Force που παρουσιάστηκε στο Japan Mobility Show, το επερχόμενο μοντέλο της Nissan αναμένεται να διατηρήσει μεγάλο μέρος της σχεδίασης αυτού του concept. Το πρωτότυπο Hyper Force παρουσίαζε υπερσύγχρονη σχεδίαση που χαρακτηριζόταν από κατασκευή από ανθρακονήματα, εντυπωσιακό υπερμεγέθη μπροστινό προφυλακτήρα με πλευρικούς προφυλακτήρες και τεράστια κεντρική εισαγωγή αέρα.

Παραμένει εξαιρετικά ασαφές το σύστημα μετάδοσης κίνησης και η ισχύς του, καθώς η Nissan κρατά κλειστά τα χαρτιά της. Σε ό,τι αφορά στην περίπτωση του concept, την τροφοδοσία αυτού του φουτουριστικού μοντέλου παρείχε ένα πακέτο μπαταριών στερεάς κατάστασης, παράγοντας μια συνδυαστική ιπποδύναμη 1.360 ίππων ενώ υπήρχε και το σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr