Μια σειρά σχεδιασμένη με σεβασμό προς το δέρμα τους.
Αναβίωση μυρίζει για το Suzuki Cappuccino
Αναβίωση μυρίζει για το Suzuki Cappuccino
Όπως τότε έτσι και τώρα, αναμένεται να προκαλέσει αίσθηση, και ας διαφέρει αισθητά από το kei car της δεκαετίας του ’90.
Η Suzuki παρήγαγε ένα -ιδιαιτέρως χαριτωμένο και ευχάριστο οδηγικά- roadster (ΦΩΤΟ), σε μέγεθος kei, από το 1991 έως το 1998. Με το όνομα Cappuccino, είναι δύσκολο να δραπετεύσει από τη μνήμη, όλων όσοι το πρόλαβαν, μολονότι τα μικροσκοπικά kei cars, με τους περιορισμούς και τους κινητήρες στο ανώτατο όριο των 660 κ. εκ., ήταν (πλην εξαιρέσεων) αποκλειστικά ιαπωνική υπόθεση.
Στη διάρκεια της βραχύβιας εμπορικής του πορείας, παρήχθησαν 28.000 μονάδες, εκ των οποίων ελάχιστες πήραν την έγκριση των ελεγκτικών μηχανισμών των ΗΠΑ και πέρασαν από την άλλη πλευρά του Ειρηνικού. Σύμφωνα με ιαπωνικά δημοσιεύματα το Cappuccino φέρεται να επιστρέφει το 2027 με έναν μεγαλύτερο κινητήρα που χρησιμοποιούσε η Suzuki στο αρχικό αυτοκίνητο kei από τη δεκαετία του 1990.
Το επερχόμενο μοντέλα, με μήκος κοντά στα 4 μέτρα (σχεδόν ένα μέτρο μεγαλύτερο απόν μακρινό προκάτοχό του) θα διαθέτει έναν τρικύλινδρο turbo 1,3 λίτρων, που αναπτύχθηκε από την Toyota. Σύμφωνα πάντοτε με τις ίδιες πηγές, η απόδοση του κινητήρα θα φτάνει τους 150 ίππους και τα 220 Nm ροπής.
Η κίνηση στους πίσω τροχούς, θα μεταφέρεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ θα υπάρχει η επιλογή αυτόματου 8 σχέσεων. Η τιμή του roadster της Suzuki, αναμένεται να είναι κυμανθεί κάτω από τον πήχη των 20.000 ευρώ, αλλά το ερώτημα εάν και σε ποιες ευρωπαϊκές αγορές θα φτάσει ένα τέτοιο μοντέλο.
Στη διάρκεια της βραχύβιας εμπορικής του πορείας, παρήχθησαν 28.000 μονάδες, εκ των οποίων ελάχιστες πήραν την έγκριση των ελεγκτικών μηχανισμών των ΗΠΑ και πέρασαν από την άλλη πλευρά του Ειρηνικού. Σύμφωνα με ιαπωνικά δημοσιεύματα το Cappuccino φέρεται να επιστρέφει το 2027 με έναν μεγαλύτερο κινητήρα που χρησιμοποιούσε η Suzuki στο αρχικό αυτοκίνητο kei από τη δεκαετία του 1990.
Το επερχόμενο μοντέλα, με μήκος κοντά στα 4 μέτρα (σχεδόν ένα μέτρο μεγαλύτερο απόν μακρινό προκάτοχό του) θα διαθέτει έναν τρικύλινδρο turbo 1,3 λίτρων, που αναπτύχθηκε από την Toyota. Σύμφωνα πάντοτε με τις ίδιες πηγές, η απόδοση του κινητήρα θα φτάνει τους 150 ίππους και τα 220 Nm ροπής.
Η κίνηση στους πίσω τροχούς, θα μεταφέρεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ θα υπάρχει η επιλογή αυτόματου 8 σχέσεων. Η τιμή του roadster της Suzuki, αναμένεται να είναι κυμανθεί κάτω από τον πήχη των 20.000 ευρώ, αλλά το ερώτημα εάν και σε ποιες ευρωπαϊκές αγορές θα φτάσει ένα τέτοιο μοντέλο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα